Advertentie | |
|
![]() |
|
Als het om de hoeveelheid alcohol gaat, is het normaal gesproken zo dat in elk glas evenveel alcohol zit, MITS het drankje in de juiste hoeveelheid in het juiste glas wordt geschonken. Dan is dus 2 biertjes = 2 jenevertjes = 2 whiskey = 2... etc. Probleem met mixjes e.d. is dat het niet per sé duidelijk is hoeveel alcohol er precies in zit, zou dan ook goed oppassen en het liever aan de veilige kant houden.
|
in elk drankje dat je besteld moet in principe evenveel alcohol zitten mits het in hert goede glas is geschonken
maar is het niet verschrikkelijk klote als je niet kan zuipen kun je je een beetje in houden als je vrienden wel gaan zuipen ![]()
||
![]() |
Citaat:
het is niet leuk nee, maar ik heb er wel meer leren leven, het is niet echt levensnoodzakelijk. En alleen mijn vrienden drinken veel, niet mijn vriendinnen, dus zo abnormaal is het niet en als ik het niet helemaal opdrink is er altijd wel iemand die klaarstaat om de rest op te drinken. En ik vind het toch geen zicht een meisje dat zat is dus hou ik me dat altijd maar voor Ah, ik mag dus eigenlijk niet veel alcohol drinken, 't is niet dat ik allergisch ben voor bepaalde stoffen in bier. Trouwens om mijn verdere verboden even te zeggen: geen drugs, op tijd bed in (zeker niet oververmoeien) en geen stress
Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 18:34. |
![]() |
|
hey xmoix, mogen we weten welke ziekte?
geen probleem als je het liever niet zegt hoor. ![]() maar al jou verboden lijken erg veel op wat ik de verpleging veel tegen psychotische mensen hoor zeggen: niet veel alcohol, geen drugs, stress vermijden, structuur in je leven,... ben ik juist of zit ik er helemaal naast? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb epilepsie en ze hebben de oorzaak niet echt gevonden. Ik zei het niet omdat het anders zo is van kijk hoe zielig ik ben, terwijl het niet is. Stress mag ik niet teveel hebben omdat mijn reflex dan is te hyperventileren en als ik dat heb, vertoonde mijn eeg teveel aan elektrische activiteit.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij hebben toch niks gezegt over flesjes? maar goed volgens mij is breezer ietsje sterker als bier, maar 0.2 % ofzo, maar toch. Ennuh waarom vraag je niet ff aan je huisarts wat je precies mag drinken...heeee misschien een id |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je zegt gewoon, ik drink niet, omdat ik daar geen zin in heb klaaaaaaaarrrr en als ze door blijven zeiken trap je ze en dat laatste was naatuurlijk een zeeeeer leuke grap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb toch nog gezegd dat niet drinken niet stoer is? Mij maakt het niet uit of ik stoer ben of niet, zeker niet als ik het moet bekomen met alcohol drinken. Ik vroeg het mij gewoon af wat ik zou mogen, zodat als ik zin heb, ik iets zou kunnen drinken, zonder voor de gevolgen te vrezen.
|
Als het puur om de hoeveelheid alcohol gaat:
1 glas bier (normaal bierglas) bevat even veel alcohol als 1 shot glas sterke drank of een wijn glas wijn ![]() en je kunt natuurlijk altijd rekenen. Passoa is zo'n 20% (gok ik) dat is dus 4 keer sterker als een biertje dus ipv 2 glazen bier kun je 1/2 glas passoa nemen ik zie dat ik niet echt iets nieuws heb toegevoegd aan dit topic ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #28 Verwijderd | 501 | 15-10-2009 13:41 | |
De Kantine |
biertje ! ali2004 | 18 | 14-03-2004 18:29 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Lifestyle |
2 vingers uit elkaar: teken waarvan? Nostra | 52 | 06-06-2003 14:28 | |
Vrije tijd |
Prijzen in het stadion RekZ | 22 | 04-01-2002 00:07 |