![]() |
||
Citaat:
Hahahahaha en dat heb je nog gedaan ook? |
![]() |
|
![]() |
Ik snap eigenlijk niet dat iedereen het verschrikkelijk vind om zijn eigen ouders te betrappen, maar goed.
Ik heb mijn ouders ook eens betrapt. Heb een aantal keren op de muur staan bonken van mijn studentenkamer om van de herrie naast me af te zijn. (Hij heeft nu zijn bed aan de andere kant van de kamer staan). Laatst was ik bij een vriend van me in zijn studentenhuis. Ze hebben daar een nieuwe bewoonster. Die heeft volgens hem een sociale stoornis, want het enige wat ze doet is met haar vriendje naar haar kamer gaan en dan neuken en schreeuwend klaarkomen. Was wel grappig, met bier in de hand: godver zijn ze nou alweer bezig.
|
ik heb mn ouders wel eens betrapt.. toen ik klein was.. op vakantie en ik werd wakker omdat de caravan zo schommelde.. *caravan trauma*
en zelf ook wel eens bijna betrapt.. mn moeder kwam naar boven stormen ( was boos) gelukkig hoorde ik het al en konden we nog net ( maar dan ook echt NET) op tijd onder de dekens kruipen..
|
Hele tijd terug, toen ik iets met me ex had. We waren "bezig" komt zijn zus (1 van mijn beste vriendinnen) binnen rennen om te vertellen dat haar ex haar had gebeld om af te spreken... Boeiend
![]()
|
![]() |
hm vaak zat betrapt door et zusje / broertje van mn vriend, die dan ook meestal weer wegliepen met een rood hoofd ghehe
![]() mja en zn ouders die de volgende dag tijdens et avondeten 'subtiel' duidelijk maakte dat t bed kraakte, wat vervolgens weer volop besproken werd ![]() maar goed we hebben daarintegen ook zijn zusje luidkeels klaar horen komen om 3 uur snachts toen de rest al sliep (kamer van mn vriend is naast die van zn zusje op zolder, vandaar dat we mee konden luisteren), dus hebben ook tijdens t avondeten even gevraagd of et voortaan wat stiller kon ![]()
|
Lang, lang geleden, op het feestje van mn huidige ex, vertrokken wij eerder uit het feestgedruis en maakte een nummertje in haar slaapkamer. Ik dacht dat we heel stil waren maar de volgende dag hoorde ik allerlei opmerkingen van iedereen in de trant van: "houten vloer, dunne muren", "Ik heb mn ouders ook eens betrapt" en "lekker geslapen?".
|
kzat een keer met mn vriendin bij het ijsselmeer... stukje verder van alle mensen maar op de dijk.. dus reden wel auto's en fietsers af en toe... maargoed zij had dr hand in me zwembroek en t was al een beetje lager op de dijk dus we dachten dat niemand t zouw zien.... fiets er zon man langs roept ie: EEJ! afblijven!
![]() |
![]() |
|
ach...
betrapt betrapt d'r zijn zo vaak momenten geweest dat er mensen de kamer binnenliepen net op het moment dat ik bezig was, en ik heb ook dikwijls anderen allemaal dingen zien doen die ik niet wilde weten maar echt een big deal is het niet sowieso elke moeder van elk vriendje dat ik gehad heb, en ook mijn eigen moeder heeft me meerdere malen betrapt het leukste was die ene keer deze zomer dat ik voor de eerste keer "het" zou doen met mijn huidige vriendje, we waren in ons vakantiehuisje en ik had papa mama en mijn zus opgebeld om te vragen of ze dat weekend niet wilden komen, want ik was daar met hem, en allemaal hadden ze gezegd van, we hebben andere dingen te doen. mooi dacht ik vervolgens waren we ergens sochtends uit het zwembad gekomen en we waren in bad geweest en alles... op bed lagen we een beetje te vozen met allebei alleen een handdoekje aan en bovendien waren we allebei compleet dronken omdat we zo'n wilde nacht gehad hadden daarvoor... opeens hoorde ik de deurklink... ik snapte er niets van, maar nog erger was, het bed staat midden in de huiskamer (zo'n bedbank van mijn ouders) en we hadden geen dekens of wat.. dus niks niet verberg je snel vervolgens liepen mijn oom, tante en mijn 4 neefjes en nichtjes de kamer binnen, ik was vergeten dat ook zij de sleutel hebben... ze gingen zwemmen omdat het lekker weer was... "hallo" stamelde ik, en ook zij stamelden "hallo" terug. ik zei nog van: "oh trouwens, dit is m'n nieuwe vriendje" en mijn tante stelde zich voor en zei: "ach doe maar alsof we er niet zijn" ondertussen waren mijn neefjes en nichtjes hardstikke hard aan het lachen en giebelen, vet aanstekelijk. het eindigde ermee dat we allemaal ontzettend de slappe lach gehad hebben, ja, wij in ons nakie op bed en zij in de deuropening. toen ze weer waren vertrokken riep mijn vriendje, zo dronken als hij was: "oh jonge!! dat was echt vèt gezellig!!" en we gingen onverstoord verder...
|
![]() |
ik heb meerdere keren mensen in een auto bezig zien zijn 's nachts op een parkeerplek, een keer toen we aant varen waren in spanje lagen een paar 100m uit de kust ook 2 mensen hun pleziertje te hebben op het dek, en ik was een keer met me ex door de duinen aant lopen toen we ineens 1 meter voor ons een stelletje zagen bezigzijn
![]() zelf ben ik 2x betrapt, de eerste keer kwam het broertje van mn partner binnen en zette gelijk het licht aan terwijl ik op me knietjes heb aant pijpen was met me kont richting de deur, en een keer ook bij hem thuis dat ze moeder binnekwam en hij boven lag, maar er iig wel een deken over heen lag ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn broertje heeft mijn ouders wel eens betrapt in de tent toen we nog klein waren, en toen schreeuwde hij keihard over de camping "papa ga van mamma af je bent veel te zwaar"
![]() ik heb nog nooit iemand betrapt maar t lijkt me wel geil - uitgezonderd mn ouders of oudere/onsmakelijke mensen - je suis une voyeuse ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() lijkt mij ook wel wat, zolang het idd geen familie/vrienden/onsmakelijke mensen zijn. Ik ben nooit betrapt (godzijdank). Wel een keer meegemaakt dat ik bij een vriend langsging en toen ik op zijn slaapkamer kwam zat ie daar met z'n vriendin (hij nog maar half aangekleed) versuft voor zich uit te kijken. ![]() Wat wel minder was is dat ik m'n vriendin een keer geblindoekt/vastgebonden had en kaarsvet had gebruikt (tja, zij wou dat graag... ![]() Tot nu toe gelukkig geen flauwe opmerkingen daarover gehad... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan dat hij helemaal niks zegt! Want dan weet je dat hij het weet en toch houdt hij zijn mond dicht, of hij bewaart het voor een moment wanneer jouw vriendin er ook bij is; aaaaarghhh ![]() maar met kaarsvet is wel kinky trouwens ![]() |
![]() |
|
Op mij 25e verjaardag,gaf ik een feestje bij een toen malig vriend,aan het eind van de avond was die vriend verdwenen en meisje dar gek op hem was,kon haar jas niet vinde ,ik even kijken op de slaapkamer voor de jas ....daar lag hij met een meisje te neuken....ik vond het zielig voor het meisje wat gek op hem was
![]() |
![]() |
|
ik heb m'n zus paar jaar geleden met oud en nieuw betrapt in bed. hehe. was iets van 8 uur en ik d8 waar de fak is die nou weer? dus ik naar boven, doe d'r deur open. zij zo: KON JE NIET EVEN KLOPPEN OFZO???
![]() hmmm.. ik zo: Oeps... en voortaan klop ik ook altijd ff. ![]()
|
Geregeld. Heb mijn ouders op jonge leeftijd ooit eens betrapt.
Ik was met iets bezig voor mijn schooltje, knip en plak werkje geloof ik. En ik moest een schaar hebben. Kon dat rotding nergens vinden, en herinnerde me dat ik mijn vader er de vorige dag mee zag lopen. Dus ik denk, vraag het wel aan pa. Die lag zogenaamd even op bed omdat ie zo moe zou zijn, dus ik kom die kamer van mijn ouders binnen: "Waar is de schaar?" Ik keek nog eens, op die leeftijd geen flauw idee waar mijn ouders mee bezig waren, er werd totaal niet op mij gereageerd, dus ben in deuropening blijven staan, gewacht tot ze klaar waren met waar ze ook mee bezig waren, en toen nog een keer : "Waar is de schaar?!" Heb m'n ouders nog nooit zo snel een rood hoofd zien krijgen ![]() Heb 2 collega leiders betrapt, we sliepen met de kinderen die wij moesten leiden op een AZC, en de kindertjes waren 's ochtends druk bezig met broodjes smeren en bagage pakken, mijn partner leider en ik hadden de sleutel van het gebouw dus waren alle zalen controleren op opgeruimd en leeg zijn. Trekken de laatste kamer open, zien daat toch nog bagage van kinderen staan en vervolgens in de andere hoek 2 collega leiders die daar druk bezig zijn met iets wat niet voor kinderoogjes bestemd is die er net aan kwamen om hun bagage op te halen. Vlakbij ons huis ligt een meertje waar ik geregeld naar toe ging met mijn paard om lekker te crossen en te doen. Mar als het lekker weer is is het daar gruwelijk druk en men is er nog steeds van overtuigd dat het een naaktmeertje is ofzow, dus in de bosjes om het meertje heen liggen allemaal naakte mensen. Tja, het een leid tot het ander en geregeld crosste ik een rondje om het meertje heen en zag ik tussen die bosjes dikke orgies overal, en mannen die mij hoorden aankomen en snel een vuilniszak over hun lid heen trokken. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf nog nooit betrapt (gaat ook een beetje moeilijk), maar heb wel eens m'n zusje betrapt
![]() Haar vriend woont in Enschede en wij vlakbij Den Haag, dus ze ziet 'm niet zo vaak. Hij was als verrassing hierheen gekomen, dus niemand wist er iets van. Toen hij voor de deur stond, was m'n zusje de enige die thuis was. Ze zijn gelijk naar boven verdwenen... ![]() Maar ik kwam dus thuis van winkelen met m'n vriendinnen in Rotterdam en ik had, op haar verzoek, een shirtje voor d'r meegenomen wat ze erg graag wilde hebben. Dus ik storm heel enthousiast de zoldertrap op om het aan haar te geven en gooi de deur gelijk open (normaal klop ik wel, maar ik dacht dat ze toch de enige was die thuis was, dus boeiend). Die gezichten zal ik niet snel vergeten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb namelijk mijn buurman (35) met zijn vriendin in de achtertuin zien neuken!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vroeger maakten we een keer een buitenrit met de pony´s. We gingen met een nogal grote groep (allemaal lieve kleine meisjes) en 1 leidster. Rechts van ons was een man zich af aan het trekken in de bosjes, dus roept die leidster 'niet naar rechts kijken'. Dus wij keken allemaal naar rechts
![]()
|
![]() |
Ik heb mijn tante een keer betrapt. Ik moet geregeld bij haar ff wat doen op de computer. Dan werkt er weer eens iets niet, of moet ik ff iets helpen. Nu deed word het niet. Dus ik had pw-week (mijn tante is lerares, alleenstaand), en was vroeg uit. Dus ik denk, ga ff naar mijn tante (heb sleutel thuis liggen van haar) en ga heel ff probleem oplossen. Dus ik kom boven, hoor ik ineens geluiden uit haar kamer, dus ik schrik en denk iets van inbreker. Want bijn tante is gewoon werken en ze heeft geen vriend/man. En doe die deur van die kamer open. Ligt mijn tante zichzelf te vingeren
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vorige week voor de eerste keer; we waren een avond alleen thuis, alleen haar broertje (10 jr) was er. We hadden hem een doos negerzoenen toegestopt, in de hoop dat ie stil was en de rest van de avond niet op haar kamer zou komen.
Wel dus. Hij klopte 2 keer, maar deed daarna gelijk de deur open. Lagen we daar, weliswaar bijna helemaal onder de dekens, maar het blijft genant. "uhh.. zal ik de doos hier neerzetten?"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh ja, en we zijn ook betrapt in de bios...en op een feestje toen we lagen te ketsen op een bed daar...maar het hele huis zat dan ook stampvol en eigenlijk lag daar in elke kamer wel een stelletje te neuken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Z'n vriendin maakt ook vrij veel geluid en wij stonden op de gang, roept een van ons: "Paultje lekker neuken jongen!" ofzoiets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben nog nooit betrapt. maar heb mijn vader een keer met z'n vriendin gehoort. ik kon niet slapen en sliep in de kamer naast de slaapkamer van mijn vader...... zucht ![]() ![]() en verder heb ik mijn moeder wel is met een vriend betrapt. was 's ochtends. ik zocht sokken ofzo (echt iets voor mij) en wou haar dus vragen. ik storm die kamer binnen. ligt haar vriend bovenop. maar gelukkig wel onder de dekens. ze stopten ook net optijd ![]() |
![]() |
|
We dachten een zaterdagmiddag alleen thuis te zijn en wilden gaan douchen voordat we gingen ... nou ja...
Sta ik mijn vriendin in te zepen als soort van voorspel , komt mijn broertje thuis met 3 vriendjes (allemaal rond de 14...). Gelukkig bleven de vriendjes beneden en kwam alleen mijn broertje naar boven, ik kon hem zo afleiden dat-ie niet naar de badkamer kwam om te pissen..... *sucht van verlichting*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuwstopic Dekaloog | 101 | 18-05-2015 18:01 | |
Seksualiteit |
Ben je weleens betrapt?? KiMZz | 90 | 21-05-2003 00:09 | |
Seksualiteit |
Heb jij weleens iemand betrapt? KiMZz | 29 | 27-02-2003 12:50 | |
Liefde & Relatie |