Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 17:13
Oceanborn
Oceanborn is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:
En ik heb ze nog steeds

*kijkt op z'n kamer, ziet daar z'n nesje en snesje met een paar hele mooie spellen* En die gaan nooit weg
Oud 08-03-2003, 20:23
Naz
Naz is offline
Je kan zeggen over nintendo wat je wilt

maar voor handheld consoles, zijn en blijven ze voorlopig de beste

games zoals marioa zelda donkey kong blijf ik leuk vinden.. maar das een mening ffcrs
Oud 09-03-2003, 22:17
MegaMike X
MegaMike X is offline
Nintendo IS de beste, en het blijft de beste!!! Al vanaf mario 1 waren ze top!!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:47
herby
herby is offline
Nintendo produceert geen SNES-toestellen meer, GRRR, neem ik ze nog kwalijk.
SNES was de enige goeie game console die ooit geproduceerd is, veel RPG's:

Final Fantasy 2, 3 en 5 (of 4, 5 en 6 afhankelijk van USA/Jap )
Chronotrigger
Terranigma
Zelda
Lufia 1&2
Harvest Moon (Just Kidding)
etc. etc.

Need I say more? al die geweld-shit die ze tegenwoordig op de markt brengen, en de RPG's zonder goeie verhaallijnen......ik mis de goeie oude SNES

Njah, er zijn betere dingen int leven dan spelletjes
Oud 21-10-2003, 18:00
marlies
marlies is offline
Nintendo is de console om gezellig in de huiskamer te gaan multiplayeren. Leuk met zijn 4-en tegelijk Mario kart doen bijvoorbeeld!
Oud 21-10-2003, 20:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Er is veel kritiek op Nintendo wat betreft hun sequels. Maar je mag niet vertgeten dat alleen Nintendo in staat is om met een fatsoenlijk vervolg op de proppen te komen, zo lijkt het. Daar waar de meeste bedrijven zich vooral concentreren op meer van hetzelfde, gaat nintendo een stapje verder. zij proberen daadwerkelijk iets toe te voegen aan de core gameplay van een spel.

Zo blijkt dat als je een spel als mario sunshine speelt, het uiterlijk van de game wel overeenkomt met eerdere versies, maar de speelstijl sterk is veranderd, de level lay-out vernuftiger is geworden, er tal van ingenieuze nieuwe features op efficiente wijze zijn ingevoerd zonder afbreuk te doen etc. Het enige dat echt hetzelfde blijft is de pure sense of fun die de game uitstraalt. Toegangelijk, maar wel uitdagend, nooit frustrerend en altijd logisch.

Een ander voorbeeld is het vervolg op Ocarina of time, Majora's mask. Deze game heeft dezelfde graphics, maar dankzij de slimme designing en inventieve ideeen is het een andere spelervaring geworden. Ik had niet het gevoel bezig te zijn met een zinloze uitbreiding, maar met een waardig vervolg waar aandacht aan is besteedt. Met name het drie dagen principe was hier voor verantwoordelijk.

Ik weet zeker dat als een ander bedrijf dit vervolg had gemaakt het was uitgelopen op een regelrechte karbon-kopie. Want waarom denk je dat het zo lang duurt voordat er weer een nieuwe zelda verschijnt? Idd, ze komen er pas mee als ze zeker weten dat het goed zit. Een prijzenswaardige attitude. Dus laat Nintendo maar lekker vervolgen maken, ze weten tenminste hoe het moet. En dat kunnen we niet van elk bedrijf zeggen, wel dan?

Trouwens, mensen die lopen te klagen dat Nintendo alleen maar kiddiegames maakt moeten maar lekker verder spelen met hun oh zo volwassen spellen op andere systemen. Idd, van die lekker oppervlakkige, stijlloze en domme games voor de Ps2, oohoo!

: Einde schaamteloze propaganda-poging van Dinalfos

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 20:11.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 20:47
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Sunshine, heb ik het idee, is vooral gemaakt om mensen te frustreren. Als weer wordt aangevallen door een spook en 10 meter naar beneden donderd, zodat je weer helemaal naar boven kan klimmen.

Voor de rest is Nintendo best wel oké bezig. The Windwaker bijvoorbeeld, Metroid Prime. Maar het leukste blijf ik toch wel Soul Calibur vinden, en da's van Namco.
Oud 22-10-2003, 00:17
Verwijderd
Nothing can beat a good old Snes Zelda
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 12:04
Bludjinni
Bludjinni is offline
Nintendo rules! *brul!* ZELDAAAAAAAAA!
Oud 22-10-2003, 12:21
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
.Mpje Dual schreef op 18-02-2003 @ 20:47:
Ey zit jij ook niet op het powerweb forum?
Oud 22-10-2003, 18:39
infamous
infamous is offline
Nintendo....... aaah childhood memories

en me GBA SP wordt nog steeds vaak gebruikt ;p
jammer dat de n64 en GC niet de grootte van SNES bereikt hebben
Oud 22-10-2003, 19:04
Kia-zil
Kia-zil is offline
K beken, ben ook nintendo-liefhebber.
Ook vind ik de cube van alle consoles de beste.
(t iz t ook)
K vond SMS eigenlijk wel leuk trouwenz.
Voor de rezt natuurlijk zelda en metroid.
Ook SC 2, maar die iz ook op andere consoles (maar hij z t best op de cube)
Oud 22-10-2003, 19:13
WijfMan
WijfMan is offline
Iemand nog een goede ngc spellen site?
Zoiets als xbox world, maar dan voor de gamecube
Oud 23-10-2003, 03:31
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dit topic is meer dan een halfjaar oud, maar omdat er toch een goede discussie is mag hij lopen blijven.

Wel wil ik iedereen vragen géén "Nintendo sucks", "zelda rulz" reakties meer te plaatsen. Als je niets hebt toe te voegen aan de discussie, post dan niet!

Kortom, kom met argumenten.
Oud 23-10-2003, 20:29
Kia-zil
Kia-zil is offline
Goede NGC site : http://www.cubezone.nl misschien ?
Die vind ik persoonlijk wel goed.
Oud 25-10-2003, 15:18
nin_freak
nin_freak is offline
Ik zen ne grote Nintendo fan.Jammer dat iedereen het imago van Nintendo zo kiddie noemt (door pokemon enz...).Ze moeten nog de echte hit emme op GC.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 15:35
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Nintendo rules 100%

Zelda is top. Welke? Allemaal natuurlijk!!! Ik heb alle Nintendo consoles behalve de NES, en op al die consoles heb ik alle Zelda spellen, en die zijn allemaal top.

Mario is ook leuk, en ik vond de DK-trilogie van de SNES ook top.

So don't say that Nintendo sucks, or you have to answer to ME!!!!
Oud 25-10-2003, 16:21
herby
herby is offline
Echt, ik blijf er bij dat de SNES de beste game-console ooit was, vooral omdat de RPG's geweldige verhalen hadden, spellen als Chrono Trigger, Terranigma en Tales Of Phantasia bleven met hun verhaallijn en karakters boeiend tot het bittere end.
evenals alle Final Fantasy delen voor deze game-console.

Waarom moeten al die spelmachines toch de hele tijd de plaatjes in het spel verbeteren en vergeten ze daarbij dat een goeie verhallijn en een interresant spel veel belangrijker zijn? dat vind ik echt zonde.
Oud 25-10-2003, 20:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
nin_freak schreef op 25-10-2003 @ 16:18:
Ik zen ne grote Nintendo fan.Jammer dat iedereen het imago van Nintendo zo kiddie noemt (door pokemon enz...).Ze moeten nog de echte hit emme op GC.
Jemig, leer jei eersd maar eens goet spellen!
Oud 25-10-2003, 22:09
Kirk22
Kirk22 is offline
ik heb sinds vorige week een Nintendo, 8-bit. Mario Bros is
Oud 30-10-2003, 20:42
Skullkid
Skullkid is offline
Nintendo's stelling "kwaliteit voor kwantiteit' kan ik wel waarderen. Ik heb zelf een GameCube (Limited Edition Platinum jawel!), en vind Nintendo simpelweg het beste bedrijf in de gaming-industrie. Gameplay staat bij Nintendo altijd voorop, en daar draait het toch om?

@ Mensen die Nintendo kiddy vinden:
Oh god, dat is nu zo'n goed argument dat ik spontaan begin te huilen!
Alleen omdat niet al hun games bol staan van het geweld - *HOEST* Sony *HOEST* -wil niet zeggen dat het minder is, integendeel.

@ Mensen die vinden dat Nintendo onorigineel is:
Shigeru Miyamoto is briljant. Daaraan twijfelen is heiligschennis.
Nee, serieus, Nintendo weet aan sequels ook echt iets origineels toe te voegen. Geen enkele Zelda game is hetzelfde, en elke nieuwe Mario heeft weer nieuwe en uitdagende extra gameplay-elementen. Het is al een heel compliment, dat Nintendo zoveel trademark series heeft (Zelda, Mario, Donkey Kong, Metroid etc.), die ook echt voor herhaling vatbaar zijn en telkens weer massaal worden verkocht.

"Dus ga allemaal Jak & Daxter spelen*, want Mario, dat is commercieel!"

*Of Rachet & Clank, zie jij het verschil?
Oud 31-10-2003, 06:57
infamous
infamous is offline
het probleem met nintendo is een beetje dat ze alleen zelf briljante spellen uitbrengen, en alle goeie 3rd party producers nu bij sony zitten (kuch squaresoft kuch)

ze hebben gewoon een grote fout gemaakt door n64 cardtridge based te maken en hebben daardoor sony de ruimte gegeven om groot te worden

jammer,
maar met die gamecube 99 euro, en Mario Kart binnenkort, ga ik hem ook maar kopen denk ik [=
Alleen al voor Zelda en Smash Brothers
Oud 02-11-2003, 12:59
Urza
Urza is offline
Citaat:
Alleen al voor Zelda en Smash Brothers
en voor metroid prime natuurlijk !!!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 20:24
JaJ
JaJ is offline
wat wordt er hier gehoest , zet die fan wat lager mensen.
Het schijnt dat er voor de playstation een of andere kaart is waardoor je met zijn vieren kan spelen, mits het spel het ondersteunt. zou prachtig zijn, want alleen al vanwege dat je met zijn vieren kan spelen is de gc het best, maar ik ken niemand die zo;n kaart heeft voor zijn ps (en ik ken toch redelijk wat van de psketters).

er wordt wel gezegd dat er wordt uitgemolken, en daarop wordt geantwoord dat ps hetzelfde doet enzo, maar ik vind het juist prachtig dat er 11 delen zelda zijn. stel je het volgende voor: een intro van een legendarisch spel, een held uit het beste spel ooit (OkuchOkuchT) is verdwenen, en het kwaad kwam weer. zodra het tijd is dat het kwaad vertrekt, weet je zeker: nu komt het, en inderdaad, terwijl de held in het groen het kwaad eens te meer verdrijft, klinken de heldere tonen van het over bekende muziekje dat ook al in zelda1 zat. prachtig gewoon.

het is gewoon leuk om van die vertrouwde dingen tegen te komen, moeilijk uit te leggen.

kiddy? dbz, hoest
bovendien, mario, is dat kiddy? en als je er dan een achterlijke vos van maakt die crash heet, is het dan beter?
Oud 02-11-2003, 20:43
Rakshasa
Rakshasa is offline
Ik ben geen fan van Nintendo. Mijn enige console is wel een GC, maar toch. Alles wat ik zowat zie is het voortborduren op een oude franchise. Ik heb Mario Sunshine, Zelda: TWW en Metroid Prime als voorbeelden. Ik word een beetje moe van vooral Zelda en Mario. Verzin eens een nieuw karakter ofzo. Het zijn wel léuke games maar de context gaat me zo vervelen. Met Zelda ook, altijd dezelfde items zoals de bracelets. De meesten gooien het op 'nostalgie' maar ik vind het onderhand vervelend worden. Ik wil wel eens iets totaal nieuw zien.

Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:07
David Dé
David Dé is offline
Citaat:
het is duur
De console en de spellen zijn de goedkoopste van de drie?

Citaat:
het is niet te branden
Dat is toch alleen maar beter? Gewoon spellen kopen.

Citaat:
ze brengen niet vaak iets nieuws
Ze brengen vaak genoeg iets nieuws.

Citaat:
de spellen zijn vaak slecht, qua graphics!
En over welke spellen heb je het nu? Noem er eens een paar.

Citaat:
het is slecht geregeld kijk dan naar:boekjes, controllers enz.
Wat is er mis met het boekje? Oké de controller is misschien het enige waar ik het mee eens ben; Nintendo heeft nogal aan zichzelf gedacht bij het maken van de controller. Spellen zoals Mario en Zelda kun je echt prima spelen maar als je eens Capcom VS SNK EO2 speelt of Soul Calibur 2 dan vind ik het al snel onspeelbaar. Maar oké, je kunt dus gewoon een converter halen en dan met je Dual Shock 2 spelen. Soul Calibur 2 is trouwens wel speelbaar met een gewone controller, alleen ik vind het niet echt te doen. Capcom VS SNK EO2 is helemaal niet speelbaar met een gewone controller naar mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 13:33
Skullkid
Skullkid is offline
Citaat:
JaJ schreef op 02-11-2003 @ 21:24:
er wordt wel gezegd dat er wordt uitgemolken, en daarop wordt geantwoord dat ps hetzelfde doet enzo, maar ik vind het juist prachtig dat er 11 delen zelda zijn. stel je het volgende voor: een intro van een legendarisch spel, een held uit het beste spel ooit (OkuchOkuchT) is verdwenen, en het kwaad kwam weer. zodra het tijd is dat het kwaad vertrekt, weet je zeker: nu komt het, en inderdaad, terwijl de held in het groen het kwaad eens te meer verdrijft, klinken de heldere tonen van het over bekende muziekje dat ook al in zelda1 zat. prachtig gewoon.

Je bedoelt de nostalgie-overloaded intro van The Wind Waker? Prachtig!
Oud 03-11-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
het is niet te branden
Maar wel lekker makkelijk te streamen

*gaat weer eens een nieuw gamecubespel downloaden*
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 17:35
Skullkid
Skullkid is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 03-11-2003 @ 14:50:

Oud 03-11-2003, 19:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 03-11-2003 @ 14:50:

Welke?
Oud 03-11-2003, 20:00
Azathoth
Azathoth is offline
Nintendo = geweldig

Dankzij de NES van mn broer begon ik met gamen
Zelda, Mario, Kirby, Metroid
Oud 04-11-2003, 11:46
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
infamous schreef op 31-10-2003 @ 07:57:
het probleem met nintendo is een beetje dat ze alleen zelf briljante spellen uitbrengen, en alle goeie 3rd party producers nu bij sony zitten (kuch squaresoft kuch)

euh... waar heb jij de laatste tijd gezeten?
squaresoft is niet meer...
het is Square-Enix geworden... ook hebben ze ondertussen alweer Final Fantasy Tactics Advance uitgebracht...
in Japan heb je Final Fantasy Crystal alweer op de gamecube uit...

dan voor de mensen die het niet leuk vinden dat je niet kan kopiëren... dit is nou 1 van de voordelen van Nintendo... voor Nintendo zelf dat ze niet zoveel geld mislopen... en er komen uiteindelijk meer en dus ook veel goede... spellen op de Gamecube uit... simpelweg omdat het voor developers interessanter wordt om voor Nintendo te ontwikkelen, omdat er dus geen geld verloren gaat aan kopiëren.

Kiddy spellen? waar wordt dat op gebaseerd? op de kleuren en alles? beetje raar om te zeggen dat het dan kiddy is... ik ben het er mee eens dat ze toegankelijke spellen maken, maar dan is het ook voor iedereen te spelen... het ziet er wel vrolijk uit op zich...maar de gameplay is van de meeste spellen subliem... als ik moet kiezen tussen een "volwassen" spel dat bagger speelt en een spel waar de gameplay gewoon goed van is, maar wat vrolijker er uit ziet... weet ik het wel...

Argumenten over uitmelken zijn waardeloos omdat dat niet alleen bij Nintendo gebeurt... als ik kijk naar Playstation (2) zie ik:
Gta-serie, Gran Turismo deel 4 alweer, Rayman , Jak and Daxter is ook alweer een 2e deel van gemaakt. Is daar niets op tegen en waarom niet? Nintendo doet vaak nog moeite om iets nieuws toe te voegen... dan wordt er bij hierboven genoemde spellen vaak weinig toegevoegd... maar dan ook nog, waarom zouden ze? ze hebben een concept dat werkt, prima toch... zolang het niet van de kwaliteit van het spel afgaat...

En de mensen die genoeg hebben van Zelda, Mario, Metroid, Pokémon en weet ik allemaal wat... hoewel ze die figuren weer opnieuw gebruiken, er wordt altijd gezorgd dat de gameplay vernieuwend is... Metroid is 3D en first person gemaakt, maar zeker geen shooter, en past toch perfect nog bij de oudere metroid games, juist knap dat dat lukt. Zelda, gewoon goed bedacht, hoe je bij de WW de wind gebruikt enzo, origineler dan veel andere spellen die ik ooit heb meegemaakt. Mario, op de 64 maakte de stap naar 3d en met succes, nu hebben ze die spuit er aan toegevoegd wat ook weer extra gameplay waarde toevoegd... Pokémon, oké oké zoveel vernieuwends gebeurt daar qua gameplay niet, maar door nieuwe monsteretjes enzo kunnen ze het toch weer interessant maken, en zoals je ziet... het verkoopt weer... als dit niet meer werkt zul je zien dat er real time Pokemon komt... Donkey Kong... wordt nu een muziekspelletje, ben benieuwd hoe dat gaat worden, maar ja weer een Icoon van Nintendo dat toch weer met een originele inslag op de markt wordt gebracht...
Deze Iconen horen bij Nintendo en hebben veel betekent voor Nintendo dus verdienen als spellen uitgebracht te worden...

Daarbij komt nog eens bij dat je met zn 4en kan spelen, nou met bijvoorbeeld Super Smash Bros heb ik echt lol als ik met 3 vrienden speel... en als je kijkt... alleen Nintendo kan met zo een spel komen met al die karakters... en weer vullen ze het spel origineel in... Nou heb ik ook Mario Party 4 en 5 komt er weer aan, maar als je dat met zn 4en zit te spelen is dat echt geweldig door de simpele(volgens veel kinderachtige) gameplay en het simpele concept... maar LOL heb ik...

Daarbij zie ik de toekomst van Nintendo er goed uitzien, Gamecube is nu 99 euro geworden... In amerika was de verkoop gestegen met 400% en hier als ik een speelgoedwinkel inloop ziek ik dat ze er soms 3 tegelijk verkopen... goed bezig... Daarbij heb je de line-up waar veel originele en prachtige spellen bij zitten, Viewtiful Joe, XIII, Final Fantasy Crystal, Tales of Symphonia ofzo... Animal Crossing, nou ja, uiteindelijk als ik zo kijk ben ik blij dat ik een Gamecube heb en kan ik niet ontkennen dat Nintendo 1 van de beste gamesbedrijven(en oudste) is

Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 11:49.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:01
Skullkid
Skullkid is offline
Citaat:
ABrules schreef op 04-11-2003 @ 12:46:
euh... waar heb jij de laatste tijd gezeten?
squaresoft is niet meer...
het is Square-Enix geworden... ook hebben ze ondertussen alweer Final Fantasy Tactics Advance uitgebracht...
in Japan heb je Final Fantasy Crystal alweer op de gamecube uit...

dan voor de mensen die het niet leuk vinden dat je niet kan kopiëren... dit is nou 1 van de voordelen van Nintendo... voor Nintendo zelf dat ze niet zoveel geld mislopen... en er komen uiteindelijk meer en dus ook veel goede... spellen op de Gamecube uit... simpelweg omdat het voor developers interessanter wordt om voor Nintendo te ontwikkelen, omdat er dus geen geld verloren gaat aan kopiëren.

Kiddy spellen? waar wordt dat op gebaseerd? op de kleuren en alles? beetje raar om te zeggen dat het dan kiddy is... ik ben het er mee eens dat ze toegankelijke spellen maken, maar dan is het ook voor iedereen te spelen... het ziet er wel vrolijk uit op zich...maar de gameplay is van de meeste spellen subliem... als ik moet kiezen tussen een "volwassen" spel dat bagger speelt en een spel waar de gameplay gewoon goed van is, maar wat vrolijker er uit ziet... weet ik het wel...

Argumenten over uitmelken zijn waardeloos omdat dat niet alleen bij Nintendo gebeurt... als ik kijk naar Playstation (2) zie ik:
Gta-serie, Gran Turismo deel 4 alweer, Rayman , Jak and Daxter is ook alweer een 2e deel van gemaakt. Is daar niets op tegen en waarom niet? Nintendo doet vaak nog moeite om iets nieuws toe te voegen... dan wordt er bij hierboven genoemde spellen vaak weinig toegevoegd... maar dan ook nog, waarom zouden ze? ze hebben een concept dat werkt, prima toch... zolang het niet van de kwaliteit van het spel afgaat...

En de mensen die genoeg hebben van Zelda, Mario, Metroid, Pokémon en weet ik allemaal wat... hoewel ze die figuren weer opnieuw gebruiken, er wordt altijd gezorgd dat de gameplay vernieuwend is... Metroid is 3D en first person gemaakt, maar zeker geen shooter, en past toch perfect nog bij de oudere metroid games, juist knap dat dat lukt. Zelda, gewoon goed bedacht, hoe je bij de WW de wind gebruikt enzo, origineler dan veel andere spellen die ik ooit heb meegemaakt. Mario, op de 64 maakte de stap naar 3d en met succes, nu hebben ze die spuit er aan toegevoegd wat ook weer extra gameplay waarde toevoegd... Pokémon, oké oké zoveel vernieuwends gebeurt daar qua gameplay niet, maar door nieuwe monsteretjes enzo kunnen ze het toch weer interessant maken, en zoals je ziet... het verkoopt weer... als dit niet meer werkt zul je zien dat er real time Pokemon komt... Donkey Kong... wordt nu een muziekspelletje, ben benieuwd hoe dat gaat worden, maar ja weer een Icoon van Nintendo dat toch weer met een originele inslag op de markt wordt gebracht...
Deze Iconen horen bij Nintendo en hebben veel betekent voor Nintendo dus verdienen als spellen uitgebracht te worden...

Daarbij komt nog eens bij dat je met zn 4en kan spelen, nou met bijvoorbeeld Super Smash Bros heb ik echt lol als ik met 3 vrienden speel... en als je kijkt... alleen Nintendo kan met zo een spel komen met al die karakters... en weer vullen ze het spel origineel in... Nou heb ik ook Mario Party 4 en 5 komt er weer aan, maar als je dat met zn 4en zit te spelen is dat echt geweldig door de simpele(volgens veel kinderachtige) gameplay en het simpele concept... maar LOL heb ik...

Daarbij zie ik de toekomst van Nintendo er goed uitzien, Gamecube is nu 99 euro geworden... In amerika was de verkoop gestegen met 400% en hier als ik een speelgoedwinkel inloop ziek ik dat ze er soms 3 tegelijk verkopen... goed bezig... Daarbij heb je de line-up waar veel originele en prachtige spellen bij zitten, Viewtiful Joe, XIII, Final Fantasy Crystal, Tales of Symphonia ofzo... Animal Crossing, nou ja, uiteindelijk als ik zo kijk ben ik blij dat ik een Gamecube heb en kan ik niet ontkennen dat Nintendo 1 van de beste gamesbedrijven(en oudste) is
Dat zegt het allemaal
Oud 13-11-2003, 20:11
©ha0$
©ha0$ is offline
Citaat:
.Mpje Dual schreef op 18-02-2003 @ 17:27:
Wel iemand die Nintendo onsympathiek vindt
als mario is uitgemolken, is dat de beste uitmelk reeks ooit! zijn keer op keer toptitels!
Reageren

Regels voor berichten