Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben een beetje vreemd denk ik. Ik ben hetero (tenminste ben nog nooit verliefd op een meisjse geweest)
Nou eerst het gewone geval. In groep 4 was ik wel verliefd op mijn leraar Nu het vreemde. In groep 1 voelde ik me erg verlegen tegen over mn lerares. DIt zelfde had ik ook toen ik in de 3e klas van de middelbare schoolzat bij een lerares. Ik voelde me verlegen, maar mocht haar heel erg graag en wilde graag aandacht van haar. Ik ben zelfs bij die lerares langs geweest toen ze ging verhuizen. Maar het was geen verliefdheid, maar ik weet niet wat het wel was ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vorig jaar hadden we een leraar Latijn,pas afgestudeerd,lang krullend haar, humoristisch,kon geweldig vertellen,had mooie blauwe ogen en noemde Wannes.
![]() In het jaar vond ik hem super leuk maar op het einde gingen we met de klas naar de Ardennen en hij ging ook mee. O-o. :-| Ik voelde me iig zwaar aangetrokken/randje verliefd. Begin dees jaar,gingen we pannenkoeken bij hem bakken,als afscheid,heel de klas, en deed hij weer zo leuk/vriendelijk/blablabla.
|
Ja er was een hele knappe jonge meid bij ons op school gkme die rond de 22 was en ckv gaf.. Ja daar keek ik af en toe wel naar.. Maar maak toch sowieso geen kans en.. Neeehh liever geen leraren.. Wel een meesteres
![]() Gr, DaLoverBoy
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
greetz whieie
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Toen ik in de 6e zat kregen we een stagiaire bij biologie, 21 of 22 en echt gruwlijk mooi. En die leraar van ons liet haar beginnen met sexuele voorlichting
![]() ![]() ![]() Maar dat was gewoon puur sexueel.
||
Citaat:
![]() SLOTJE!
|
oude topic of niet...
verliefd geweest op een leraar ben ik nog nooit geweest. andersom is het wel gebeurd ![]() die gast trok me voor in echt álles! ![]() ik ben toen naar de rector en de directeur vd school gegaan, en heb alles verteld. Ik weet wel dat het hele knipogen, mij opwachten na school / de les, mij voortrekken in echt alles dus, het zogenaamd niet opvallende aanraken van mijn arm/schouder/taille/benen/etc, van achter aan komen sluipen om ineens in mn nek te komen hijgen, zeggen dat ik er zo mooi uitzie (terwijl ik er expres uitzie als een voddenzak om er zeker van te zijn dat het niet mijn verbeelding is dat die vent een oogje op me heeft), en weedikveelwatnogmeer toen ineens héél snel afgelopen was! ![]()
|
Jeetje, wat een up inderdaad.
Maar om ontopic te blijven: Ja, en niet zo'n beetje ook. Ze is schitterend, perfectie, en het feit dat ik haar al bijna 5 maanden niet heb gezien doet daar geen afbreuk aan. Jezus. Hoor mij nou. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (ik ook)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Invullen! :DELICIOUS | 67 | 16-08-2011 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk van mijn verhaal one_of_the_lost | 4 | 28-07-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |