|
|
Bekijk resultaten poll: Meeting wanneer? | |||
blah dit |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
lukte niet ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Goed. Plenaire vergadering is gewenst. Deze vallen op dinsdag, woensdag en donderdag. Van die dagen konden de meeste mensen op dinsdag en donderdag (beiden 12).
Ik heb wat data eruit gehaald, zodat we kunnen nagaan wanneer we eigenlijk kunnen. Voor de agenda moet je zelf maar even kijken op www.binnenhof.nl Let op: bij meer dan 10 krijgen we een eigen rondleiding! (maar dat moet ik dan wel van te voren weten)
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als jullie zo lief willen zijn om met eten te wachten, wil ik best naar Den Haag komen om met jullie een pizzaatje ofzo te gaan halen. Jammer, maar helaas, maar dan ga ik zelf wel ooit eens zelf naar Den Haag naar een vergadering ![]() Ik wil overigens ook nog een keer naar het Joegoslavie Tribunaal een zitting volgen ![]() ![]() Oh, btw. Het is niet verplicht om met paspoort/id-bewijs naar de vergadering te gaan. Ja, t is eigenlijk wel verplicht (ivm identificatieplicht), maar niet voor de Tweede Kamer zelf. Ik hoef dus geen paspoortnummers door te geven enzo, zoals dat het geval was voor de Navo in Brussel en t Europarlement in Brussel.
||
Citaat:
![]() Hoe kan dat nou? ![]() [edit] *ziet link naar cu2 in profiel staan* oeps ![]()
Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 00:20. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor boekingen/aanmeldingen voor dit Binnenhof arrangement zie
http://forum.scholieren.com/meeting/...ing.php?id=119 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien moet dan toch een andere datum worden overwogen, of twee meetings kort na elkaar.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|