Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2003, 12:27
Lady_Q
Lady_Q is offline
Het is echt allemaal nep! Heb op tv gezien dat ze een scipt schrijven , duzzzz.
Oud 02-11-2003, 13:20
nuffoltje
nuffoltje is offline
laat me raden, sbs6?!
Oud 02-11-2003, 15:49
Slettelina *
Slettelina * is offline
Tonight weer Ben benieuwd wie eruit gaat?

Tis net 5
Oud 02-11-2003, 17:15
Paris
Paris is offline
Ik hoop dat Bjorn er eindelijk uit gaat. Het is toch zo'n sukkel. Daarna mogen Franca en Jutta er wel uit, die vind ik net bijster interessant. Ilona en Judge vinnik tof . De rest is ook wel leuk. Ik was eerst voor Fatima, maja...

Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:46
Talon
Talon is offline
volgorde van mensen die eruit moeten:
- ilona
- judge
- uhm, die andere vlaming die eerst leider was (niet bjorn)

en de rest is wel oke
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:24
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 02-11-2003 @ 18:15:
Ik hoop dat Bjorn er eindelijk uit gaat. Het is toch zo'n sukkel. Daarna mogen Franca en Jutta er wel uit, die vind ik net bijster interessant. Ilona en Judge vinnik tof . De rest is ook wel leuk. Ik was eerst voor Fatima, maja...
Ik irriteer me zo aan ilona De hele tijd met haar gezeik over Bjorn. Dat weten we nu hues wel en heeft ze het een keer recht in zijn ogen vertelt dat ze hem niet mocht en dat ze zich zo ontzettend irriteert aan hem? geloofe t niet
Oud 02-11-2003, 20:45
Signy
Signy is offline
Citaat:
smilie me schreef op 02-11-2003 @ 19:24:
Ik irriteer me zo aan ilona en heeft ze het een keer recht in zijn ogen vertelt dat ze hem niet mocht
Nou dat is deze keer wel duidelijk geworden denk ik zo, anders heeft ie het volgende week wel door (naar de vooruitblik te zien)

Ik word echt niet goed van Geert!!! Ik mag die gast totaal niet. Hij is zo achterbaks, bah. Gaat hij lopen zeiken over Robin (kom niet aan Robin hè), dat hij zo veranderd is en dat hij niet meer met hem praat. Nou, volgens mij wilde Geert eerst Robin eruit hebben toen ie zichzelf een beetje aan het verliezen was wegens voedselgebrek. Erg aardig was dat, not.
Verder vind ik het sneu dat hij eruit wilde, het werd hem te heet onder zijn voeten. Maar WEL naar het duivelseiland, dat dan weer wel!

Die Karen vind ik zo grappig, zij zint uit op wraak, geweldig. Zo pissed als die kan kijken, en ze heeft nog gelijk ook dat ze boos is op Geert vanwege het feit dat hij 3 dagen nadat ze eruit is, hij eruit wilde. Ik hoop dat Karen die proef wint.
"Ik heb maar 1 ding te zeggen, steek dat karakolleke maar in uw holleke"

Robin blijft geweldig, met zijn 3 wijze overlevingslessen.

Gio is sterker dan ooit en hij is tot nu toe de echte Robinson.
Oud 02-11-2003, 20:59
Verwijderd
Geert wordt steeds irritanter. Ik hoop ook dat Karen de proef tegen hem wint
Robin is nog steeds koel, Jutta ook, en Giovanni is een goede robinson, maar hij is wel een beetje bazig af en toe.
Ilona zeurt teveel over Bjorn, en Bjorn irriteert me ook nog steeds.
Judge is wel okay, Franca ook, en Ryan vind ik ook steeds minder vervelend worden
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 21:31
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Lady_Q schreef op 02-11-2003 @ 13:27:
Het is echt allemaal nep! Heb op tv gezien dat ze een scipt schrijven , duzzzz.

WAT NOU NEP?!
Oud 02-11-2003, 21:34
Multilot
Multilot is offline
is dr een herhaling?? Ik heb 't gemist....
Oud 02-11-2003, 21:55
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
omg Karen evil bitch Ze wil echt wraak nemen tegen al het onrecht dat haar is aangedaan Ik hoop dat ze van Geert wint want ik vond hem vandaag maar een rare gozer.
Robin is een echte psycholoog he, met zn psychologische spelletjes en taktieken Ik hoop niet dat hij het daardoor niet haalt, dat hem verweten gaat worden dat hij te graag met iedereen vriendjes wil zijn. Als ie het slim speelt hebben ze het niet door en dan gaat hij winnen.
Ik vind Giovani op dit moment de beste Robinson. Hij heeft een heel belangrijke positie in het kamp weten te bemachtigen, zorgt voor het eten en hij wint ook nog es de proeven.
Die bulten op hoeheetzeookalweer
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 00:06
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Signy schreef op 02-11-2003 @ 21:45:

Ik word echt niet goed van Geert!!! Ik mag die gast totaal niet. Hij is zo achterbaks, bah. Gaat hij lopen zeiken over Robin (kom niet aan Robin hè), dat hij zo veranderd is en dat hij niet meer met hem praat. Nou, volgens mij wilde Geert eerst Robin eruit hebben toen ie zichzelf een beetje aan het verliezen was wegens voedselgebrek. Erg aardig was dat, not.
Verder vind ik het sneu dat hij eruit wilde, het werd hem te heet onder zijn voeten. Maar WEL naar het duivelseiland, dat dan weer wel!
Precies, Geert vond ik in het begin nog wel leuk maar nu helemaal niet meer, het klopt gewoon niet wat hij allemaal doet!

En ik erger me ook minder aan Ryan. Misschien omdat hij minder in beeld is... Maar ik vond em zelfs één keer grappig weet niet meer waarom.

Oeh Robin, wat is ie toch tactisch. En hij heeft een mooie kleur ogen

En het was wel heel erg dat Gio toch nog van Ilona won, terwijl zij 30 seconden voorsprong had! Dat is best lang. Maar hij is dan ook echt in topvorm, jeetje. Ja, tot nu toe is hij de echte robinson zoals al eerder gezegd is...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:09
Verwijderd
Ik irriteer me dood aan Karin, jezus, ze voerde toch geen flikker uit, wat ligt ze nou te zeuren?
Ik hoop dat Ilona er de volgende keer uitgaan want ik wordt ook gek van haar gezeik over Bjorn, die is cool.
Gio vind ik ook niet leuk, en Judge ook niet echt.
Geert deed raar. En Robin moet winnen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 09:24
Ketjing
Ketjing is offline
Wat een Loser die Geert, hij kreeg gewoon in de gaten dat hij niet meer de beste man in het kamp was en dan gaat ie een lulverhaal op hangen om eruit te mogen. Zoals het er nu uitziet gaat Giovanni winnen, die kerel is gewoon nog in topconditie.
Wel jammer dat het vooral proeven zijn die betrekking hebben op conditie en kracht, als ze ook proeven met denken of andere niet fysieke dingen doen, hebben andere ook een kans om te winnen
Oud 03-11-2003, 11:21
Verwijderd
ik zou echt niet alleen op dat afvallerseiland durven overleven
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 14:39
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik heb de aflevering van 2 nov gemist omdat ik niet thuis was en vergeten was de video te programmeren

Weet iemand of ik nog boeiende dingen gemist heb?

Gaat Karin naar het duivelseiland?
Wie ligt er uit deze keer? Mag deze persoon ook naar duivelseiland en doet deze persoon dat ook?

Kut dat het niet herhaalt wordt...mja wel samenvatting zondag maar dan moet ik weer werken
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:35
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 03-11-2003 @ 15:39:
Ik heb de aflevering van 2 nov gemist omdat ik niet thuis was en vergeten was de video te programmeren

Weet iemand of ik nog boeiende dingen gemist heb?

Gaat Karin naar het duivelseiland?
Wie ligt er uit deze keer? Mag deze persoon ook naar duivelseiland en doet deze persoon dat ook?

Kut dat het niet herhaalt wordt...mja wel samenvatting zondag maar dan moet ik weer werken
Karin is naar duivelseiland en is in gezelschap inmiddels van Geert. Geert vond het niet echt Robinson meer, althans niet wat hij had verwacht.
Giovanni won 2 proeven, en beide ook ruim. Laatste proef was een stormbaan, Ilona had 30! seconden voorsprong, maar Giovanni wist net te winnnen
Oud 04-11-2003, 18:27
flipmo
flipmo is offline
Wie zal er gaan winnen?
En zouden jullie ook ooit wel eens mee willen doen aan zulk soort programma's?
Ik denk niet dat ik het zo lang vol zou kunnen houden....

Ik vind Robin inderdaad ook wel de Robinson van dit jaar, ik vond het wel grappig toen hij ging flippen van de honger.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:03
Ketjing
Ketjing is offline
Giovanni, Judge of Robin gaat winnen waarom?
Robin loopt weinig kans om eruit gestemt te worden, hij kan met iedereen wel opschieten, en speelt het slim
Giovanni is gewoon op het moment de sterkste en ligt ook aardig in de groep.
Judge is ook sterk en vriend van Giovanni, daardoor minder kans op een stem, en hij kan proeven winnen
Oud 04-11-2003, 19:09
dedetje
dedetje is offline
Ik vind expeditie robbinson echt super cool!! Alleen bjorn ohhh ik irriteer me echt net zo erg aan hem als ilona bijna.. Hij lijkt wel niet helemaal goed ofzo.. Ik wil eigenlijk dat Robin gaat winnen.. Hij is echt schattig vind ik.. lief ook en iedereen vind hem aardig!
Oud 04-11-2003, 19:10
dedetje
dedetje is offline
oke robinson is met 1 b
Oud 04-11-2003, 20:10
ssjpan
ssjpan is offline
Ik vind Bjorn ineens weer leuk. En karen stelt zich vreselijk aan. Ze heeft ineens een hekel aan iedereen die haar wegstemde. Zo vreemd vond ik het niet dat dat gebeurde!
Oud 04-11-2003, 20:13
*You As In I*
*You As In I* is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 04-11-2003 @ 21:10:
Ik vind Bjorn ineens weer leuk. En karen stelt zich vreselijk aan. Ze heeft ineens een hekel aan iedereen die haar wegstemde. Zo vreemd vond ik het niet dat dat gebeurde!
Nee idd, ze deed toch ook nix. En dan heel kinderachtig iedereen die op haar gestemd had geen gedag zeggen. Zo is t spel toch? Als degene waarop zij gestemd had er uit was gegaan en haar geen gedag had gezegd was ze ook kwaad geworden.

Giovanni is een echte Robinson, hij heeft DE capiciteiten om daar te kunnen overleven. Maar hij kan er natuurlijk ook misbruik van maken.

Toch moet Robin winnen
Oud 05-11-2003, 17:34
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Bjorn sucks....wou dat ie es niet won....wat een huichelachtige figuur is dat zeg, bahbah.....maar toen Esther er nog in zat ergerde ik me nog meer aan Esther, ook al had ze wel meer gelijk als Bjorn.....maarja lieden als Bjorn horen er ook in te zitten, des te groter wordt mijn sympathie voor andere leden en dan heb ik iets om me aan te ergeren of op te hopen (dat ie eruit gaat hehe)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 17:50
apekop123
apekop123 is offline
Iedereen vind bjorn maar een lul maar ik vind 'm eerder zielig. Hij is gewoon sociaal gehandicaped

En Karen tja beetje triest, dat ze eruit ligt is gewoon het spel. Moet je niet over gaan zeiken want dat weet je als je eraan mee doet!

Tja en Geert is een beetje krom, als hij het echt had gehad enz ging hij gewoon naar huis (en niet naar dat duivelseiland)
Oud 06-11-2003, 18:33
Muizzz
Muizzz is offline
oh ik vind die Robin toch zo'n stoere kerel.
hij is echt tof.
Oud 06-11-2003, 21:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
Top 3:
Judge
Robin
Jutta

niet op robinson zijn, maar op sympathiek zijn enzo
Oud 07-11-2003, 21:11
Verwijderd
Bjorn rules...

En Geert vond ik ook nogal laf. Toch hoop ik dat hij wint van Karen. En Ilona vind ik een doos.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:11
nuffoltje
nuffoltje is offline
1 - robin
2 - judge
3 - jutta
Oud 08-11-2003, 12:21
barbara.inc
barbara.inc is offline
Robin!!!!

Gio was eerst ook wel ok, maar nu issie echt een beetje te arrogant aant worden
Oud 10-11-2003, 10:15
Lady Jane
Lady Jane is offline
Robin moet winnen! <3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 10:51
niña
niña is offline
als bjorn maar helemaal weg gaat...alsjeblieft!! die *** loopt zich heel de tijd van te voren in te dekken: 'O misschien zal dit fout gaan, ik voel me niet zo sterk blbla" very annoying
Oud 10-11-2003, 11:23
LangBaard
LangBaard is offline
Haha bjorn moet evengoed nog winnen, ik zit het altijd stoned te kijken, zo grappig die gast.
ilona moet er als eerst uit, irritante zeikwijf.
voor de rest gun ik het iedereen wel.
Trouwens wel een beetje achterlijke argument dat bjorn eruit moest, omdat hij vorige keer meerdere stemmen heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:42
Gwinnie
Gwinnie is offline
als ik dit topic zo zie ben ik blijkbaar niet de enige die robin geweldig vind..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 13:53
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
LangBaard schreef op 10-11-2003 @ 12:23:
Haha bjorn moet evengoed nog winnen, ik zit het altijd stoned te kijken, zo grappig die gast.
ilona moet er als eerst uit, irritante zeikwijf.
voor de rest gun ik het iedereen wel.
Trouwens wel een beetje achterlijke argument dat bjorn eruit moest, omdat hij vorige keer meerdere stemmen heeft gehad.
idd eerst was het altijd dat degene met inmmuniteit mocht bepalen wie er op moest zouten.
En wat een boefjes zitten er op zo een eiland, zo maar 2 bananen gejat
Oud 10-11-2003, 13:55
Freestyler*
Freestyler* is offline
en....heeft giovanni echt de bananen genuttigd?
het is zo anti-climax dan
zou leuker zijn voor het programma als het opgezet is door ryan die vindt dat gio te veel macht heeft binnen het kamp..
maarja

bjorn eruit...die moet verliezen van geert
geloof er niks van dat bjorn volgende keer het eiland vrijwillig doorgeeft..en waarom zou ie ook?

ilona vind ik ook een gaar mesn hoor....heel irritant..
"de kampleden waarderen ilona's directheid"..
jaja...ik niet iig
Oud 10-11-2003, 13:59
*gaapt*
*gaapt* is offline
echt grappig die hele bananenkwestie

ik denk wel dat Gio het gedaan heeft. hij lijkt mij echt zo'n mannetje dat helemaal flipt als iemand eten jat en hij meteen achter de dader aangaat. maar hij reageerde echt zo van: ja ach, boeiuh

verder hoop ik dat bjorn de proef wint, want ik erger me dood aan Geerts sjamaangezwam
Oud 10-11-2003, 17:57
Verwijderd
Oh ik hoop dat ie het gedaan heeft, ik moest hem al niet, en misschien wordt ie nou eindelijk eens weggestemd, daarom

Leuk die denk-proeven, eindelijk wint Robin eens vanalles

Hahah, Geert is gek geworden, hoop dat Bjorn wint, hij's
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:35
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 10-11-2003 @ 14:42:
als ik dit topic zo zie ben ik blijkbaar niet de enige die robin geweldig vind..
het is echt een poepie...
en die björn whaha toch zou het zonder hem minder leuk worden..

Een halfuur discussieren over 2 bananen gewèldig.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 19:46
xx
xx is offline
Ja eigenlijk hoop ik ook dat Ryan dit allemaal bedacht heeft om Gio tegen de anderen op te zetten. Natuurlijk moet dit wel uitkomen want ik vind Ryan echt een sukkel . Ik zag al in het voorstukje van volgende week dat ryan ruzie krijgt met judge enzo hahahahahaha.

Weet één van jullie of de finale net zo als de vorige jaren ging? Dat de andere kampleden beslissen over wie er gaat winnen? Ik hoop dat het of Robin, Gio of Jutta is. In het uiterste geval mag het ook nog Judge zijn

xx
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:53
Freestyler*
Freestyler* is offline
ja...die finale was een beetje raar vorig jaar..
het had iets te maken met populariteit enzo
echt stom
door zo'n iemand die valse verhalen had verzonnen (leo oid),
heeft olivier niet gewonnen

bovendien, mag je als echte robinson dan geen vijanden hebben?
Oud 11-11-2003, 16:15
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 11-11-2003 @ 16:53:
ja...die finale was een beetje raar vorig jaar..
het had iets te maken met populariteit enzo
echt stom
door zo'n iemand die valse verhalen had verzonnen (leo oid),
heeft olivier niet gewonnen

bovendien, mag je als echte robinson dan geen vijanden hebben?
Nee
Oud 11-11-2003, 17:48
niña
niña is offline
robinson van dit jaar is wel veel gemener etc dan vorig jaar.
behalve franca dan, die blijft gezellig op de achtergrond
Oud 11-11-2003, 20:22
alwaysgood
alwaysgood is offline
geert kan totaal niet tegen zijn verlies. Vind ik wel jammer want verder is het wel een goede gast.
Hij heeft zichzelf laten wegstemmen, om zo te voorkomen dat hij weggestemt wordt. Zo heeft hij een rede dat hij niet heeft gewonnen. Hij kan nu zijn verlies verantwooden.
Hetzelfde doet hij nu op het doodseiland met die verzonnen wet, van je moet het kunnen beleven. Met die wet kan hij zich thuis verantwoorden voor zijn verlies.

Vind dat vrij zwak.
Oud 11-11-2003, 20:23
alwaysgood
alwaysgood is offline
van franca hoor je inderdaad haast niks. Moest ff nadenken wie het ook alweer was
en jutta is bitch die niks kan. Ik verheug me er al op dat zei naar duivelseiland moet en blijkt dat ze helemaal niks kan.
Oud 11-11-2003, 20:24
alwaysgood
alwaysgood is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 11-11-2003 @ 21:22:
geert kan totaal niet tegen zijn verlies. Vind ik wel jammer want verder is het wel een goede gast.
Hij heeft zichzelf laten wegstemmen, om zo te voorkomen dat hij weggestemt wordt. Zo heeft hij een rede dat hij niet heeft gewonnen. Hij kan nu zijn verlies verantwooden.
Hetzelfde doet hij nu op het doodseiland met die verzonnen wet, van je moet het kunnen beleven. Met die wet kan hij zich thuis verantwoorden voor zijn verlies.

Vind dat vrij zwak.
doodseiland, moet duivelseiland zijn
Oud 11-11-2003, 20:33
Verwijderd
serieus. Geert is echt helemaal aant flippen op dat duivelseiland
hij doet echt vreemd! wat denken jullie dat Björn gaat doen?ik denk dattie of gaat vechten, of zegt van ja ik geef het eiland wel door ofzo, en dat dan toch niet doen. hij zal iig niet opgeven. ben wel blij dattie er uit is wie denken jullie dat die bananen hebben gejat? ik denk eigenlijk Ryan. maar Giovanni eet wel veel uit de pan hoor. dat was me die afleveringen hiervoor ook al opgevallen..beetje oneerlijk
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 22:47
superjip
superjip is offline
Hoe komen bepaalde mensen hier erbij dat exp. Robinson nep is, en waarom zouden ze dat op tv gaan bekendmaken?

Bjorn is aan de ene kant onuitstaanbaar, maar aan de andere kant de komische noot in t geheel...vandaar dat ie van mij de plaats van Geert mag overnemen
Giovanny is reuze irritant, met zn egocentrische gedrag, en Judge en Robin moeten niet zo achter zijn reet aanlopen, want anders raken zij mijn sympathie ook een keer kwijt...
Ilona is liefff (zwijmel)
Franka heeft beetje bijrolletje en Jutta komt ook niet echt uit de verf..
Ryan daarentegen begint steeds cooler te worden, en ik hoop dat ie een manier verzint om het bananen-geval op subtiele wijze aan het daglicht weet te brengen, zodat Gio die populariteit eens een keer kwijtraakt

BTW..zou Gia die bananen echt gestolen hebben?
Oud 12-11-2003, 12:14
Multilot
Multilot is offline
Ik denk dat wanneer ryan dat zegt, iedereen zich tegen ryan keert. De groep kiest dan voor gio. Dit geeft de sterke positie van gio maar weer eens aan. Verder vind ik het gewoon een kwal, want hij denkt werkelijk alleen maar aan zichzelf.
Jutta vind ik nog steeds heel erg goed. Ze kan het met iedereen wel goed vinden geloof. Ze helpt waar ze kan en houdt zich voor de rest een beetje op de achtergrond.

Maar wat ik mij nou afvraag, die cameramensen op duivelseiland, praten die nou ook helemaal niet met geert ofzo. Geert ziet die mensen toch, het is toch vreemd dat hij zich dan nog steeds zo gedraagt??
van mij mag bjorn die proef winnen!
Oud 12-11-2003, 13:56
niña
niña is offline
in de hut hangt een camera, maar als Geert echt zo'n zwever is geworden merkt hij de mogelijke cameramensen zelfs niet op
Reageren

Regels voor berichten