Advertentie | |
|
![]() |
|
Ikzelf zou het nooit doen, omdat ik nog altijd veel gevoelens heb voor mijn exen, ook al ben ik al 3 jaar heel gelukkig met mijn huidige vriend.
En als er gevoelens bij komen kijken, dan kun je het maar beter niet doen. Daar komt alleen maar verdriet van.
|
Het is idd erg verleidelijk, omdat het allemaal vertrouwd is enzo. Maar ik heb er nogal slechte ervaringen mee, omdat ik hem terug wilde (wat hij wist) maar hij deed het alleen voor de sex (terwijl hij zei dat hij mij ook terug wilde. leugenaar). Dus als je van allebei zeker weet dat het over is, gewoon doen. En anders echt niet. Veroorzaakt een boel narigheid als je het mij vraagt.
|
![]() |
Ok de reden waarom ik de vraag stelde was omdat ik nog un x met mijn ex naar bed kon als ik het wou. Te verleidelijk om nee te zeggen. Maar nu een paar dagen laten begint ze opeens te trippen. Ik weet niet of dat iets ermee te maken heeft. Maar nu hebben we dus ruzie. Dus na mijn ervanring leuk en verleidelijk, maar halemaal niet verstandig.
||
Citaat:
Het is belangrijk om over de intenties te spreken. Als de één de intentie heeft om de ander terug te krijgen, terwijl de ander alleen wil neuken, ontstaat er een gevaarlijk spanningveld. Als je gewoon tegen elkaar zegt: okee, het is over, maar we kunnen nog wel seks hebben zonder verdere bedoelingen, is er mijns inziens niet zoveel aan de hand.
|
Als je alles weer lekker wilt oprakelen is het een heel effectief middel om je gebroken hart nog verder aan gruzelementen te stampen. Of het hare. Niet doen. Die gevoelens komen toch weer terug, als de sex fijn is. En om nou expres de sex niet fijn te laten zijn om dat gevoel weg te houden, nja, dan kun je het ook net zo lief met jezelf doen.
|
![]() |
|
even er vanuit gaande dat iemand je ex is omdat je niet meer in die mate van iemand houdt die wel nodig is om een pre-ex fase te blijven, is het dan een hele ouderwetse gedachten om te denken dat met iemand het bed in duiken voortbloeitd uit een soort van liefde voor een ander ? (of heeft "men" echt alleen nog maar sex als bevrediging van de lusten, en is de term liefde een losgeppeld begrip)
Ik kan me voorstellen dat sex een soort chocola is, zeker als je relatie net geëxplodeerd is, maar je gaat toch geen troost zoeken bij de persoon van wie je net mentaal gescheiden bent? Je gaat toch ook niet als je tegen de wil van je ouders toch op vroege leeftijd het huis uit gaat uithuilen bij je ouders als het even tegenzit om op jezelf te staan?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
sex met me ex Rachelll | 20 | 07-09-2010 19:10 | |