Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2003, 02:47
DeuS
DeuS is offline
Weer eens wat anders.

Ben je lid van een vereniging?
Ben je er vaak?
Ben je er tot laat?
Waarom is jouw vereniging de tofste?

-------------------------------------------------------
Voor mijzelve:

Ik ben lid van SSR - Leiden
ik ben er iets van 2 x per week
regelmatig tot laat
Ik vind SSR gaaf omdat het een ontspannen vereniging is waar je min of meer kunt doen en laten wat je wilt. Je kunt er kansloos gaan zuipen of gewoon lekker dansen en niemand doet moeilijk of kijkt je raar aan.
Oud 01-11-2003, 11:09
Verwijderd
kansloos zuipen bestaat niet

ennuh nee, niet lid, wil geen ontgroening ofzo en als ik wel lid wordt dan is het idd een hele relaxte waarbij je niet op moet kijken tegen de oudere studenten...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 15:39
Firefly182
Firefly182 is offline
nope, ben niet lid van een vereniging.
Oud 01-11-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 01-11-2003 @ 12:09:
kansloos zuipen bestaat niet
Daar kom je nog wel achter.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 17:40
Verwijderd
jij verstaat zeker onder kansloos zuipen, dat je moet kotsen, blackouts hebt, constant valt....

al meegemaakt, maarja foutje moet kunnen...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 19:06
Studentje
Studentje is offline
Nee, ik ben geen lid van een vereniging.

Ik bezoek wel zo af en toe een open feest van de verenigingen, omdat ik er wel een aantal mensen ken en het bier er 70 of 75 cent is. Laatste keer is wel een tijdje terug btw.

Ik heb er niet zo veel op tegen, maar hoef er zelf geen lid van te zijn.
Oud 02-11-2003, 03:50
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-11-2003 @ 16:50:
Daar kom je nog wel achter.
Idd, kansloos zuipen bestaat wel, niet geheel zoals eerder beschreven zoals ik het bedoelde maar ok. Met kansloos zuipen bedoelde ik eerder: Je gaat een aantal X per week naar je vereniging en je drinkt er gewoon veel. Naar je eigen maatstaf. Ik zorg er wel voor dat ik niet zoveel drink dat ik over me nek ga. Er zijn inderdaad mensen op elke vereniging die die maat helaas niet kunnen houden. (ookwel Stakkers genoemd, maar dat terzijde).

greetz
Oud 02-11-2003, 10:44
AngelLena
AngelLena is offline
nachtleven en festivals--------> school en studie
Oud 02-11-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 01-11-2003 @ 18:40:
jij verstaat zeker onder kansloos zuipen, dat je moet kotsen, blackouts hebt, constant valt....

al meegemaakt, maarja foutje moet kunnen...
Zoals DeuS zegt: kansloos zuipen heeft niets te maken met kotsen...je kunt best kotsen als je teveel hebt gezopen, niets aan de hand. Gewoon even naar het toilet gaan of over de balustrade van je flat hangen.

Wat met kansloos zuipen bedoeld wordt, is in je eentje zuipen. Zuipen voor je naar college gaat. Ik ken jongens die werkelijk alleen nog maar zuipen, elke avond, en nooit voor twaalf uur 'smiddags opstaan. Die missen zo godsgruwelijk veel colleges, niet normaal meer. Kansloos zuipen is zuipen omdat je je verveelt, omdat je denkt dat je leuker kunt uitgaan als je vantevoren al zat bent. Omdat je er gewoon niet meer zonder kunt.

Er is echt wel een aanzienlijk aantal studenten dat daadwerkelijk alcoholist is.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:39
Verwijderd
ik ben geen lid van een studentenvereniging
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
FlorisvdB schreef op 02-11-2003 @ 13:39:
ik ben geen lid van een studentenvereniging
neither am I, en ik ben het ook niet van plan. Brr.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 13:24
Ambrosia
Ambrosia is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 01-11-2003 @ 16:39:
nope, ben niet lid van een vereniging.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:48
NN
NN is offline
Ik ben (gelukkig) niet lid van een studentenvereniging.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 15:45
Thomas
Thomas is offline
Ik ben niet meer lid van een SV.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 16:07
madwoman
madwoman is offline
lid van: Biton (utrecht)
ben ik er vaak: meestal 1x per week. als ik het druk heb niet eens
ben je er tot laat: tja wat is laat?
waarom tofste: Biton is gewoon een heel relaxte en supergezellige vereniging. niks moet alles mag.
Oud 02-11-2003, 20:38
Susanne
Susanne is offline
Nope, nog niet lid zit nog op de middelbare dus gaat een beetje moeilijk nietwaar. Maar ik wil wel.
Oud 02-11-2003, 21:05
Vice
Vice is offline
Ik ben ook geen lid van een studentenvereniging.
Oud 03-11-2003, 00:21
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
madwoman schreef op 02-11-2003 @ 17:07:
lid van: Biton (utrecht)
ben ik er vaak: meestal 1x per week. als ik het druk heb niet eens
ben je er tot laat: tja wat is laat?
waarom tofste: Biton is gewoon een heel relaxte en supergezellige vereniging. niks moet alles mag.
Biton, LOL. Ik heb ook nog een tijdje in Utrecht gestudeert. Ik was daar lid van Histos.
Oud 03-11-2003, 08:25
Verwijderd
Geen.
Ook totaal geen behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 09:20
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
DeuS schreef op 03-11-2003 @ 01:21:
Biton, LOL. Ik heb ook nog een tijdje in Utrecht gestudeert. Ik was daar lid van Histos.
roeivereniging toch?
Oud 03-11-2003, 12:45
ShadowX
ShadowX is offline
Wel, maar het is niet echt een standaard SV met disputen, ontgroening en andere hierarchische onzin.
Ik ga zo'n 1/2 keer per week, tot 1 uur, dan gaat de boel dicht.
Is een kleine vereniging, erg ongedwongen, gezellig...
Oud 03-11-2003, 12:50
Iwein
Iwein is offline
D.S.V. Sint Jansbrug B'vo!

ja, vrij vaak (2-3 keer per week meestal)
laat,... nooit. Of ik ga om 9 uur weg, of ik ga om 4-5 uur weg over het algemeen. Dat is dan dus vroeg (in de ochtend en vroeg in de avond).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 19:42
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik ben zelf lid van het Delftsch Studenten Corps en dat bevalt me heel goed. Ik ben dit jaar lid geworden en ik moet toegeven dat het begin behoorlijk zwaar is. Je hebt natuurlijk de ontgroening en ook de periode daarna moet je nog veel aanwezig zijn omdat je een club moet vormen enzovoorts. Dit heeft wel tot gevolg dat je een heel hechte band krijgt met veel mensen, het is echt supergezellig en de perfecte manier om je snel thuis te gaan voelen in een nieuwe stad.

Dat veel mensen het lidmaatschap van een corps een beetje te veel van het goede vinden kan ik begrijpen. Niet iedereen kan leven met dingen als mores, hierarchie en een zware ontgroening. Ik vind het zelf niet erg, omdat het zich voor mij dubbel en dwars terugbetaald. Als je dat niet wil, moet je van een vereniging als Jansbrug lid worden, vast ook gezellig, wat ongedwongener, maar minder hecht.

Zelf ben ik op dit moment zo'n drie keer per week op de societeit, meestal tot laat maar niet elke avond.
Oud 03-11-2003, 22:22
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef op 03-11-2003 @ 20:42:
Ik ben zelf lid van het Delftsch Studenten Corps en dat bevalt me heel goed. Ik ben dit jaar lid geworden en ik moet toegeven dat het begin behoorlijk zwaar is. Je hebt natuurlijk de ontgroening en ook de periode daarna moet je nog veel aanwezig zijn omdat je een club moet vormen enzovoorts. Dit heeft wel tot gevolg dat je een heel hechte band krijgt met veel mensen, het is echt supergezellig en de perfecte manier om je snel thuis te gaan voelen in een nieuwe stad.

Dat veel mensen het lidmaatschap van een corps een beetje te veel van het goede vinden kan ik begrijpen. Niet iedereen kan leven met dingen als mores, hierarchie en een zware ontgroening. Ik vind het zelf niet erg, omdat het zich voor mij dubbel en dwars terugbetaald. Als je dat niet wil, moet je van een vereniging als Jansbrug lid worden, vast ook gezellig, wat ongedwongener, maar minder hecht.

Zelf ben ik op dit moment zo'n drie keer per week op de societeit, meestal tot laat maar niet elke avond.

vooroordelen ^^^

Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 02:19
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ach ja ik ben student, en geen lid van een studentenvereniging.
een leuke studententijd kun je ook krijgen zonder lid te zijn van een vereniging, als je maar de juiste vrienden hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2003, 08:49
Scatterheart
Scatterheart is offline
Nee. Hoeft ook niet.

+ Wat Silent Enigma zegt.
Oud 04-11-2003, 10:05
Nona
Nona is offline
Ben je lid van een vereniging? Ja.
Ben je er vaak? Minstens één keer per week. Das redelijk veel aangezien ik niet in Rotterdam woon.
Ben je er tot laat? Als het kan. Dat betekent: als ik laat opgehaald kan worden of als ik bij iemand kan blijven slapen. Kan dat niet dan moet ik de laatste bus naar huis nemen, die gaat om kwart over tien vanaf Zuidplein (idd, lekker veilig).
Waarom is jouw vereniging de tofste? Vanwege de ontzettend coole mensen, de ontspannen sfeer, acceptatie om wie je bent en niet om je stijl of gewoonten, leuke activiteiten, goede regeling van diensten, lekker eten, gezellige avonden en ik voel me er gewoon helemaal thuis. Owja, en vanwege de Schijtvriendjes (dispuut).
Oud 04-11-2003, 13:15
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Ik ben zelf lid van het Delftsch Studenten Corps en dat bevalt me heel goed. Ik ben dit jaar lid geworden en ik moet toegeven dat het begin behoorlijk zwaar is. Je hebt natuurlijk de ontgroening en ook de periode daarna moet je nog veel aanwezig zijn omdat je een club moet vormen enzovoorts.
Moet, zeg je. Dan houd het voor mij al op.

Citaat:
Dit heeft wel tot gevolg dat je een heel hechte band krijgt met veel mensen, het is echt supergezellig en de perfecte manier om je snel thuis te gaan voelen in een nieuwe stad.
Niet de perfecte. Dat weet ik zeker.

Citaat:
Dat veel mensen het lidmaatschap van een corps een beetje te veel van het goede vinden kan ik begrijpen. Niet iedereen kan leven met dingen als mores, hierarchie en een zware ontgroening. Ik vind het zelf niet erg, omdat het zich voor mij dubbel en dwars terugbetaald.
Ik vraag me sterk af wat de meerwaarde is van een lidmaatschap met ontrgroening en hierarchie. Dus hoe betaald zich dat (dubbel en dwars!) terug volgens jou?

Citaat:
Als je dat niet wil, moet je van een vereniging als Jansbrug lid worden, vast ook gezellig, wat ongedwongener, maar minder hecht.
Nee, dan liever geforceerde, gedwongen, gefakete en schijnheilige hechtheid.

Ik denk niet dat die hierarchie, die vrijwillige onderwerping aan de ontgroening en het ook vaak verplichte societeitsbezoek, echt bevorderlijk zijn voor de sfeer bij een studentenvereniging.
Oud 04-11-2003, 14:59
Iwein
Iwein is offline
ik doelde kwa vooroordelen op de toch ook vrij zware en ranzige kmt van Jansbrug, die daarnaast ook nog eens 7 weken duurt waarbij je praktisch elke avond er moet zijn.

Wij hebben ook jaarclubs, gilden en disputen en onderverenigingen,.. zo heel erg veel verschilt het niet.

@ Shadowx,.. heb je zelf zo een ontgroening / KMT meegemaakt? het is zeker wél bevorderlijk kwa integratie: je leert alle actieve groeperingen kennen, al je jaargenoten in elk geval van gezicht en een groot aantal van naam, het bestuur en de mores enzo,... Daarna heb je bij de meeste verenigingen amper verplichtingen. Soms keukendienst in je eerste jaar, en soms misschien wat bier betalen voor ouderejaars ofzo. Kwa sfeer is het ook bevorderlijk, iedereen heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt en je hebt dus al een gemeenschappelijke basis.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:02
Verwijderd
Ik ben niet lid van een studentenvereniging, ook geen behoefte aan.

(En men had het niet over 'kansloos zuipen' dat dat is wanneer je bv drinkt voor je nog college hebt... Maar is 'zuipen' niet per definitie 'kansloos'?)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 15:36
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-11-2003 @ 16:02:
Ik ben niet lid van een studentenvereniging, ook geen behoefte aan.

(En men had het niet over 'kansloos zuipen' dat dat is wanneer je bv drinkt voor je nog college hebt... Maar is 'zuipen' niet per definitie 'kansloos'?)
Zuipen puur om het zuipen is in feite wel vrij kansloos, maar kan erg leuk en gezellig zijn.
Oud 04-11-2003, 15:39
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Iwein schreef op 04-11-2003 @ 15:59:
woorden
Inderdaad, mee eens, maar daar heb je geen ontgroening voor nodig. Gewoon een kennismakings-iets, intro, zonder hierarchie.
Oud 04-11-2003, 16:14
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 04-11-2003 @ 16:39:
Inderdaad, mee eens, maar daar heb je geen ontgroening voor nodig. Gewoon een kennismakings-iets, intro, zonder hierarchie.
ik had 5 dagen kamp.

eerste dag extreem ranzig enzo, alleen werden we er niet individueel uitgepakt, wat weer een verschil is met het corps. Daarna viel alles mee ten opzichte van die eerste dag.

de 7 weken erna waren allemaal op zich leuke activiteiten, alleen veel te vaak en allemaal verplicht.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:53
igfy
igfy is offline
Ik ben nog niet ergens lid van, maar denk er wel over na... alleen dan niet bij zo'n verplicht dorps-achtig ding.. want dat lijkt me echt niets... Ik zou dan gewoon bij een kleine vereniging lid worden..
Oud 05-11-2003, 01:57
born2dance
born2dance is offline
ben zelf eerstejaars lid van Audentis in Enschede. Hier heeft Audentis niet het beste reputatie, wordt vaak gezegd dat er allemaal ballen rondlopen en iedereen zich veel te stoer vindt. Pure bullshit. Zijn allemaal aparte, speciale en suupercole mensen.
Word ook vaak over de ontgroening geroddeld. Ik heb zelf ontgroening gedaan, viel echt reuze mee, ik heb 100x keer erger gehad na wat ik allemaal hier gelezen heb. Maar voor de ontgroening hoorde ik echt van heel veel lui, de meeste van de 'concurrent' Taste, over de dingen die je allemaal in je ontgroening krijgt. Nou geloof me maar, er klopt geen enkele reet van.
Die rare verhalen worden o.a. gemaakt door mensen die afgehackt zijn, gewoon omdat ze mietjes waren. En tuurlijk kan je niet iedereen tot je vereniging toelaten. Ontrgoening(=kennismakingstijd) is daar een perfecte gelegenheid voor, je moet toch op een of andere manier zorgen dat er geen nerds binnenkomen. Die mietjes gaan dan thuis bij hun mamma pappa uithuilen en maken de verhalen 200x zo erg als het in het echt was en verzinnen nog wat rare shit bij om wat medelijden te krijgen.
Maar die verhaaltjes komen ook uit de andere studentenverenigingen. Daarbij gebruiken ze het als een argument : wordt lid van onze vereniging want de andere verenigingen zijn kut. Is de enige argument die ze ook hebben. Ik vind het gewoon zwak.

Ik ben meestal 2x per week op de kroeg, kom dan meestal tegen uur of 4 thuis, vandaag ietsje eerder omdat morgen een Union-feest is geen ID wat het is maar schijnt wel lijp te zijn.

Maar als je niet op de studentenvereniging gaat dan weet je gewoon niet wat je mist. De lol die je met elkaar hebt, grapjes die je maakt, kontacten die je opbouwt, mensen die je leert kennen, het is echt ongelooooooofelijk.

Maar : ik wil niet zeggen dat mijn vereniging de BESTE is. Waarom ?? Ik ben op andere verenigingen niet geweest, ik weet niet hoe het daar is. Vindicat in Groningen en Veritas in Utrecht zijn ook vast wel cool, maar ik ga niet lullen dat Audentis is beter omdat ik daar nog nooit geweest ben. De enige wat ik wel kan zeggen is dat AUDENTIS GEWOON FANTASTISCH IS. Zeker niet te missen !!!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 08:40
Basia
Basia is offline
geen lid. geen behoefte aan. iig niet aan een traditionele vereniging. ik zie het nut niet zo van die tradities enzo. bovendien hou ik niet van al dat verplichte gedoe. heb een huisgenootje die hier bij de meest traditionele SV zit, dus ik weet wel een klein beetje hoe dat zit als 1e jaars.
dan zou ik liever actief lid worden van een sportvereniging of in een commissie gaan ofzo.
Oud 05-11-2003, 08:51
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
born2dance schreef op 05-11-2003 @ 02:57:
Audentis propaganda
Ken je het luierverhaal al

Offtopic: Voor iemand die studeert, typ je overigens ontzettend slecht, zeg.
Oud 05-11-2003, 09:04
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Studentje schreef op 05-11-2003 @ 09:51:
Ken je het luierverhaal al

Komt door al die feestjes.
Oud 05-11-2003, 09:06
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
born2dance schreef op 05-11-2003 @ 02:57:
...Die rare verhalen worden o.a. gemaakt door mensen die afgehackt zijn, gewoon omdat ze mietjes waren.
Er zouden geen mensen afhaken als de ontgroening/kennismaking zoals je dat zo leuk zegt, gewoon menselijk is.
Zelf ben ik lid van een vereniging die geen ontgroening kent. Wel een intro. Je gaat daarbij 2x op kamp; werkkamp&gezelligheidskamp. Eerste kamp is een beetje zieke bomen snoeien. Superlachen. Verder is het allemaal kennismaking. Met eerstejaars, disputen en commissies. Je wordt niet belachelijk gemaakt en je hoeft geen onmenselijke dingen te doen.
Ik vind het echt belachelijk dat je bij sommige verenigingen onmenselijk behandeld wordt of belachelijk gemaakt wordt. Ik zie niet in waar dat voor nodig is.
Oud 05-11-2003, 10:37
ShadowX
ShadowX is offline
Aan born2dance:

Citaat:
Oud 05-11-2003, 11:23
Verwijderd
Ja, ben lid van vereniging
zo'n 2 keer per week ben ik er
en tjsah wat is laat, de bar gaat om 1 uur of 2 uur dicht dus het valt mee
ik weet niet of die tofste is maar het is er wel altijd gezellig
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 11:55
born2dance
born2dance is offline
Citaat:

Probeer jij eens om 3 uur snachts als je ontzettend lam bent zo'n lulverhaal te schrijven. Maar jij hebt gelijk joh, dat is geen niveau.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:12
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
madwoman schreef op 05-11-2003 @ 10:06:
Er zouden geen mensen afhaken als de ontgroening/kennismaking zoals je dat zo leuk zegt, gewoon menselijk is.
Ontgroeining is een groot toneelstuk. En dat snappen sommige mensen niet. Ze denken dat er mensen worden ingehuurd om hun te martelen, dat ze daarvoor een speciale opleiding volgen en dat ze buiten de ontgroeningsperiode precies dezelfde mensen zijn als tijdens die periode. Het is allemaal een spelletje, allemaal nep, en als je het toch helemaal zat bent en van plan bent om weg te gaan gaan ze allemaal eerst een rustig gesprek met je voeren en alles uitleggen. In principe willen ze natuurlijk zo weinig mogelijk mensen kwijt want als iemand weg is hebben ze gewoon en lid minder.
Trouwens gisteren hadden we zogenaamde spiegelavond. Dan waren de rollen voor een paar uurtjes omgedraaid - eerstejaars en de introductiekomissie waren van plaats omgewisseld. Echt heerlijk, we mochten schreeuwen tegen die lui, helemaal gek gaan doen, zij voor ons op de knietjes en bier voor ons halen. Echt een topavond.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:15
ShadowX
ShadowX is offline
dolle pret
Oud 05-11-2003, 16:38
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
born2dance schreef op 05-11-2003 @ 13:12:
Ontgroeining is een groot toneelstuk. En dat snappen sommige mensen niet. Ze denken dat er mensen worden ingehuurd om hun te martelen, dat ze daarvoor een speciale opleiding volgen en dat ze buiten de ontgroeningsperiode precies dezelfde mensen zijn als tijdens die periode. Het is allemaal een spelletje, allemaal nep, en als je het toch helemaal zat bent en van plan bent om weg te gaan gaan ze allemaal eerst een rustig gesprek met je voeren en alles uitleggen. In principe willen ze natuurlijk zo weinig mogelijk mensen kwijt want als iemand weg is hebben ze gewoon en lid minder.
Trouwens gisteren hadden we zogenaamde spiegelavond. Dan waren de rollen voor een paar uurtjes omgedraaid - eerstejaars en de introductiekomissie waren van plaats omgewisseld. Echt heerlijk, we mochten schreeuwen tegen die lui, helemaal gek gaan doen, zij voor ons op de knietjes en bier voor ons halen. Echt een topavond.
Joy.

Ik vind het nog steeds belachelijk dat je je laat vernederen om lid te worden van een vereniging. Dat het nep is, maakt het zo mogelijk nog erger.
Oud 05-11-2003, 16:56
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
madwoman schreef op 05-11-2003 @ 17:38:
Joy.

Ik vind het nog steeds belachelijk dat je je laat vernederen om lid te worden van een vereniging. Dat het nep is, maakt het zo mogelijk nog erger.
Oud 05-11-2003, 19:16
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
born2dance schreef op 05-11-2003 @ 12:55:
Probeer jij eens om 3 uur snachts als je ontzettend lam bent zo'n lulverhaal te schrijven. Maar jij hebt gelijk joh, dat is geen niveau.
Je introductie maakt het natuurlijk ook niet makkelijk om nog wat te leren hè?

Btw nog 'tukkers' die vanavond naar de Union feesten gaan?
Oud 05-11-2003, 20:27
NN
NN is offline
Citaat:
born2dance schreef op 05-11-2003 @ 12:55:
Een enigzins serieuze student typt geen lulverhalen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 00:17
DeuS
DeuS is offline
Citaat:
madwoman schreef op 03-11-2003 @ 10:20:
roeivereniging toch?
eeh, nee niet echt. Biton (naar wat ik begrepen heb) is een alternatieve vereniging.

De roeiverenigingen in Utrecht zijn overigens Orca en Triton.
Oud 06-11-2003, 08:21
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
DeuS schreef op 06-11-2003 @ 01:17:
eeh, nee niet echt. Biton (naar wat ik begrepen heb) is een alternatieve vereniging.

De roeiverenigingen in Utrecht zijn overigens Orca en Triton.
haha. Ik bedoelde Histos, maar weet ondertussen al dat dat een zeilvereniging is. Biton weet ik wel wat dat is, ben namelijk lid van.
Reageren

Regels voor berichten