![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel leuk om dominant te zijn en het initiatief te nemen. Dat doe ik graag zelfs! Ben nog niet met iemand naar bed geweest maar met tot wat ik nu gedaan heb(almost everything exept sex) nam ik wel vaak het initiatief. Vind dat gewoon leuk om te doen en hou er niet zo van om af te moeten wachten of daar maar stil te liggen als een soort ''lijk'', wat ik wel vaak hoor van vriendinnen die dat hebben.
Maar natuurlijk komt niet alleen de jongen aan zijn trekken hoor...... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als zij dominant is ... ik zou haar laten gaan denk ik en kijken hoe creatief ze is, het lijkt me spannend! maar tot nu toe heeft ze dat nog niet gedaan, breng haar maar niet op ideeen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom is dominant niks, kan jij bepalen wat er gebeurt! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daar werd ik gestoord van, dus nam ik maar het intitiatief altijd. Maar dat vond ik nou niet bepaald leuk, ik bedoel ik deed ook niet dominant ofzow maar ik nam gewoon initiatief. En hij nooit ![]() Lag ik een keertje op hem, ik ben maar een klein meisje, maargoed zegt ie: "ik ben nu 300% onderdanig". Ik wist niet wat ik hoorde..... ![]() Citaat:
Zal wel iets met karakter te maken hebben ofzow.... Ik ben echt zo'n klein meisje (nou jah ik vind mezelf niet klein maargoed) die een grote sterkte jongen wil die beschermt en leidt en initiatief neemt... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() maar 't klinkt als een saaie pief hoor ... in bed moet het spannend zijn! Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wel jammer, een tijdje geleden had ik denk ik veel aan je tips gehad ![]() Citaat:
Niet echt leuk voor iemand zonder ervaring, zoals ik. Ik werd er echt heel onzeker van en na onze relatie heb ik dus echt niet een comfortabel gevoel als ik aan sex denk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis niet zo dat hij de baas speelt ofzo, maar hij doet sneller iets dan ik.. en als ik ergens zin in heb neem ik ook niet zo snel initaitief.. ik wacht eerst liever tot ik weet wat hij will ( ofzow ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag voor de homo's hier boss? | 31 | 12-05-2013 19:34 | |