Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 18:23
youriw
youriw is offline
een opmerking van ~Dark Voice~ deed mij het doen openen van dit bericht ...

wie is de dominante partij en wie de onderdanige partij, als die rolverdeling er is?

dus, wie bepaalt er bij jullie hoe er geneukt wordt? wat er gedaan wordt en wanneer?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:27
Verwijderd
echt samen..

de ene keer hij, de andere keer ik

(bij jou dan?)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:28
Verwijderd
allebei...
af en toe neemt hij sneller initiatief
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:29
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
(bij jou dan?)
goeie! bij ons ben ik meestal degene die 'bepaalt' welke standjes er gedaan worden. nou moet je dat niet zien als heel erg dominant, maar mijn vriendin is heel meegaand wat dat betreft. ik leid, om het zo maar eens te zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:37
Verwijderd
Meestal allebei wel...

Soms ben ik het die zo pats boem bovenop hem gaat zitten en dan moet ie het maar lekker ondergaan..

En soms dan word ik iid genomen, en dan hard ook, maar ik weet niet of je dat echt onderdanig kan noemen, want ik wil het zelf ook..

En heel vaak doen we het ook dat ik op mijn rug lig en hij er zo schuin naast zegmaar (als je het je voor kunt stellen) en jah, kweenie, volgens mij kun je dan niet echt iemand onderdanig noemen

Ik ben trouwens wel heel vaak degene die hem even een tijdje gaat pijpen tot ie gek wordt en dat ik er dan zo bovenop ga zitten/erboven ga hangen.. mjah maakt mij dat dominant?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:46
birdy
birdy is offline
Bij ons is het ook de ene keer ik en de andere keer hij, dan blijft het spannend. een vraagje voor jouriw; zou je het niet spannend vinden als je vriendin een kleertje niet zo meegaand is en je zou verassen door dominant te doen???
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:49
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:
een opmerking van ~Dark Voice~ deed mij het doen openen van dit bericht ...

wie is de dominante partij en wie de onderdanige partij, als die rolverdeling er is?

dus, wie bepaalt er bij jullie hoe er geneukt wordt? wat er gedaan wordt en wanneer?

..vaak bepaal ik het hij vind alles best
maar dan vraagt hij bijv.. zullen we dat probeeren en als het me wel leuk vind doen we dat
Oud 05-05-2002, 19:31
nouk16
nouk16 is offline
Ik vind het wel leuk om dominant te zijn en het initiatief te nemen. Dat doe ik graag zelfs! Ben nog niet met iemand naar bed geweest maar met tot wat ik nu gedaan heb(almost everything exept sex) nam ik wel vaak het initiatief. Vind dat gewoon leuk om te doen en hou er niet zo van om af te moeten wachten of daar maar stil te liggen als een soort ''lijk'', wat ik wel vaak hoor van vriendinnen die dat hebben.

Maar natuurlijk komt niet alleen de jongen aan zijn trekken hoor......
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:33
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Ik= vrij onderdanig gloof ik.
Wordt graag verwend enzow..
doe wat de ander zegt..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 08:07
youriw
youriw is offline
Citaat:
birdy schreef:
Bij ons is het ook de ene keer ik en de andere keer hij, dan blijft het spannend. een vraagje voor jouriw; zou je het niet spannend vinden als je vriendin een kleertje niet zo meegaand is en je zou verassen door dominant te doen???
ehm ... dat is een goeie. kijk, als zij iets niet wil en ik niet ... jammer dan, dan gebeurt het niet. dat wat wij doen en waar ik het initiatief toe neem is wel hetgeen wij beide leuk en lekker vinden om te doen, dat is heel duidelijk.

maar als zij dominant is ... ik zou haar laten gaan denk ik en kijken hoe creatief ze is, het lijkt me spannend! maar tot nu toe heeft ze dat nog niet gedaan, breng haar maar niet op ideeen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:04
Verwijderd
whahaha daar heb ik een keer een topic over geopend, hij wou onderdanig zijn, maar ik ook.

Ik zou iig onderdanig willen zijn, dominant vinnik nix.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:27
youriw
youriw is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
whahaha daar heb ik een keer een topic over geopend, hij wou onderdanig zijn, maar ik ook.

Ik zou iig onderdanig willen zijn, dominant vinnik nix.
hahaha, en in het slechtste geval lig je beiden op bed ... te wachten tot de ander wat onderneemt!

waarom is dominant niks, kan jij bepalen wat er gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:46
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

hahaha, en in het slechtste geval lig je beiden op bed ... te wachten tot de ander wat onderneemt!
ja, idd.
Maar daar werd ik gestoord van, dus nam ik maar het intitiatief altijd.
Maar dat vond ik nou niet bepaald leuk, ik bedoel ik deed ook niet dominant ofzow maar ik nam gewoon initiatief.
En hij nooit
Lag ik een keertje op hem, ik ben maar een klein meisje, maargoed zegt ie: "ik ben nu 300% onderdanig".
Ik wist niet wat ik hoorde.....

Citaat:

waarom is dominant niks, kan jij bepalen wat er gebeurt!
vinnik niet opwindend.
Zal wel iets met karakter te maken hebben ofzow....
Ik ben echt zo'n klein meisje (nou jah ik vind mezelf niet klein maargoed) die een grote sterkte jongen wil die beschermt en leidt en initiatief neemt...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 11:38
youriw
youriw is offline
Citaat:
Lag ik een keertje op hem, ik ben maar een klein meisje, maargoed zegt ie: "ik ben nu 300% onderdanig".
Ik wist niet wat ik hoorde.....
dan weet hij niet wat echt onderdanig betekent ... als je nog een keer in die situatie komt, mail me even, dan heb ik nog wel wat tips voor je om hem dat 'af te leren', dan wil hij vast niet meer onderdanig zijn

maar 't klinkt als een saaie pief hoor ... in bed moet het spannend zijn!

Citaat:
vinnik niet opwindend.
Zal wel iets met karakter te maken hebben ofzow....
Ik ben echt zo'n klein meisje (nou jah ik vind mezelf niet klein maargoed) die een grote sterkte jongen wil die beschermt en leidt en initiatief neemt...
dat kan, maar je kan er zoveel lol mee hebben
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wij allebei...
soms hebbe we zin in t een soms in t ander
maar meestal gaat hij eerst bovenop en maakt ie me zo geil dak hem eraf donder en er zelf bovenop duik

dan ben ikke de baas
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:30
M@TRIX
M@TRIX is offline
beide....
Oud 30-05-2002, 10:31
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
beide....
dat zeg ik toch grrrr
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:27
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

dan weet hij niet wat echt onderdanig betekent ... als je nog een keer in die situatie komt, mail me even, dan heb ik nog wel wat tips voor je om hem dat 'af te leren', dan wil hij vast niet meer onderdanig zijn

te laat, want het is allang uit
maar wel jammer, een tijdje geleden had ik denk ik veel aan je tips gehad

Citaat:

maar 't klinkt als een saaie pief hoor ... in bed moet het spannend zijn!

jah hij was heel raar in bed.
Niet echt leuk voor iemand zonder ervaring, zoals ik.
Ik werd er echt heel onzeker van en na onze relatie heb ik dus echt niet een comfortabel gevoel als ik aan sex denk.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:20
Sanuelya
Sanuelya is offline
Laat mij maar lekker dominant zijn...
Voor de afwisseling een keer niet... maar
de voorkeur is dominant !
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:57
GeNeVa
GeNeVa is offline
Welll... ik denk eerlijk gezegd niet in die termen! Doet me een beetje denken aan slaven-tijd.. of aan harde SM !

Er is gewoon helemaal geen "macht-verdeling" in mijn relatie!
Oud 30-05-2002, 21:39
Mark
Mark is offline
In het dagelijks leven ben ik vrij dominant, maar in de sex ben ik ook wel eens onderdanig, ligt ook aan de stemming. Alhoewel echt goede sex al weer een tijdje terug is..... (half jaartje)
Oud 31-05-2002, 01:10
Verwijderd
Citaat:

...die een grote sterkte jongen wil die beschermt en leidt en initiatief neemt...
Vindt ik ookw el een beetje zo... ( al heb ik dan nog nooit /echt/ sex gehad ) Ik hou er wel van om zomaar te gann plagen of hem helemaal gek maken... verder hou ik er wel van als hij wat dominanter is zolang ik ook maar aan de beurt kom.
Tis niet zo dat hij de baas speelt ofzo, maar hij doet sneller iets dan ik.. en als ik ergens zin in heb neem ik ook niet zo snel initaitief.. ik wacht eerst liever tot ik weet wat hij will ( ofzow )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 09:59
youriw
youriw is offline
Citaat:
te laat, want het is allang uit
maar wel jammer, een tijdje geleden had ik denk ik veel aan je tips gehad

jah hij was heel raar in bed.
Niet echt leuk voor iemand zonder ervaring, zoals ik.
Ik werd er echt heel onzeker van en na onze relatie heb ik dus echt niet een comfortabel gevoel als ik aan sex denk.
jammer is dat ... hij een beetje de luie eikel spelen en kijken met wat voor ideeen jij op de proppen kwam. nou, als je toendertijd mij had gesproken had ik je inderdaad een paar leuke tips aan de hand kunnen doen, weet hij veel dat jij het hier vandaan hebt
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 17:50
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

nou, als je toendertijd mij had gesproken had ik je inderdaad een paar leuke tips aan de hand kunnen doen, weet hij veel dat jij het hier vandaan hebt
jammer, damnz
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 18:04
youriw
youriw is offline
Citaat:
jammer, damnz
voor de volgende keer weet je me te vinden
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten