Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind punchdrunk lovesick singalong en you and whose army hemelsch. tjek trouwens www.ateaseweb.com ff daar vind je leuke reacties van de mannen radiohoofd zelf over hun liedjes bij de songteksten! errug grappig, en je ziet meteen hoe ze ontstaan zijn enzo. goeie site
||
Verwijderd
|
Citaat:
En seriously, als je creep echt het beste nummer van Radiohead vind... er zijn bij mijn weten nog minstens 20 RH nummers die beter zijn dan creep. Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 16:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt het nummer te vaak gehoord? Nee okay logisch dan is ie natuurlijk veel slechter. Immers hoe vaker je het hoort hoe slechter het wordt. Van zulk soort uitspraken word ik nou flauw. |
![]() |
|
ik ben het trouwen niet met je eens, krummel. ik vind creep persoonlijk ook geen geweldig nummer, en inderdaad, ik kan zo twintig betere radiohead nummers verzinnen, maar het slaat nergens op dat je iemand afkraakt op zijn smaak. als iemand dat zijn favoriete nummer van radiohead vind, laat hem dan.
|
creep is zo ongeveer het meest onradioheadse nummer vind ik
kvind et geen slecht nummer, maar zeker niet het beste maar iedreen die dat wel vind gun ik het beste ! ![]()
Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 16:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het heeft gewoon nostalgische waarde? Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 16:48. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Lief doen tegen elkaar.
Daarnaast denk ik niet dat een 'goed' nummer minder word naar mate je het meer luistert. Een goed nummer blijft gewoon goed. Dus in dat opzicht zou iig voor Krummeltje Creep minder goed zijn, maar anderen schijnen daar geen last van te hebben. Dus het draait gewoon om smaak. Ik kies niet, maar ik zou Creep idd ook niet kiezen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 14:49 | |
ARTistiek |
[eigen werk] oud spul (radiohead, potloodtekeningen etc) botulismf | 20 | 26-05-2005 21:08 | |
Muziek |
Radiohead - Com Lag Poor Leno | 49 | 23-05-2004 13:07 | |
Muziek |
Hitlijsten Aller Tijden Bram | 34 | 09-01-2004 17:29 | |
Muziek |
MTV Europe Music Awards (6 nov. in Edinburgh) Signy | 41 | 24-10-2003 10:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |