Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef:
je hebt geen last van die onderbroeklijntjes zeg maar. Dat vind ik zooooo ranzig als ik dat zie bij een ander meisje!
ranzig? ja je komt ervan aan het kotsen

"woordgebruik!" zei leraar Forumpunk
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:35
Carl
Carl is offline
allways strings
Oud 03-05-2002, 22:44
Verwijderd
Hmz, ik hou niet van strings, veter door je reet... Gewone onderbroeken zitten toch lekkerder. Goed, het staat misschien niet zo glad, maar goed, daar moet je niet over zeuren hoor... Bovendien vinnik mun billen nie mooi genoeg... Weenie, op zich moet het kunnen, maar ik voel me al belachelijk in gewoon ondergoed, laat staan in een string...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 11:29
Starrie
Starrie is offline
ik draag altijd strings. Behalve als ongesteld ben, dan issut ECHT ranzig!
Ik droeg er eens een om uit te proberen, en toen vond ik het maar niks. Maar ik ben ze blijven dragen omdat het onder de broeken die ik draag mooier uitziet en nou ben ik er aan gewend en vind ik het veel lekkerder zitten!
en mijn vriend vind het ook mooier/fijner gelukkig maar!
Oud 04-05-2002, 12:14
Gwenniej
Gwenniej is offline
ik draag het alle 2 wel eens...

maar wat ik nie snap is dat "ranzige" of hoe jullie het ook noemen van onderbroek randjes, of mensen zeggen jah met een string zie je dr nix doorheen, maaaaaar, wat is nou het verschil met het driehoekje van een string die je ziet? en de randjes van een onderbroek?

ik vind het er even "vies" uit zien, Nou jah niet vies, gewoon zit geen verschil tussen bij mij!

maar ik heb een onwijs dikke kont dus ik draag alleen soms strings onder een broek, niet bij me vriendje ofzo, want dan schaam ik me dood in een string. hem zelf maakt het niet zoveel uit wat ik draag.

ach het ligt gewoon aan mijn stemming wat ik draag..

maar ik blijf het dom vinden van die onderbroek randjes want we hebben eeuwen zonder string gekunt en nu sinds 2 jaar is het een mode verschijnsel, en nu loopt iedereen er mee

er zijn ook mensen die zeggen als je er een poos mee loopt, wil je nix anders meer als een string, maar goed dat ervaar ik zelf niet zo.

En indd als je ongesteld bent dan vind ik een string wel ranzig ook al doe je uiteraad een tampon in.

maar het ligt ook wel aan de stof van de string/onderbroek of het lekekr zit.

ach jah anyway, ik hou dus wel van strings maar ook van slipjes, en sommige string meisjes erger ik me dus aan.
Oud 04-05-2002, 12:49
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
das nouw weer typisch iets wat me totaal niet kan boeien
Oud 04-05-2002, 13:31
M1d0
M1d0 is offline
Een String natuurlijk
Oud 04-05-2002, 13:32
Carl
Carl is offline
ik draag het allebei, ik slaap meestal liever in een slipje en onder strakke broeken en rokjes draag ik het liefste strings
xx
Oud 04-05-2002, 14:05
Verwijderd
Naja.. ik vinnut randjes smoesje nog steeds onzin.. Het gaat er toch om wat mooier is? En dr zijn idd zat onderbroeken waarbij je geen randje ziet hoor! En zat string die je heeel duidelijk ziet zitten..

Tis gwoon mode en de kudde volgt de kudde Hmz, en jah, sommigen vinden ut mooier en dragen ut daarom.. Wat nu trouwens wel zo is, doordat strings mode is zijn dr echt ontzettend veel colle string verkrijgbaar, en van slips en onderbroeken is het mostly saai..

Maar jah, kvind bij string ut nog steeds zo.. ja niet dellerig, maar kweet ut woord niet.. Kvinnut gwoon stom staan, maar onder een broek zie je dat natuurlijk niet.. Je kan ut ook lekkerder vinden zitten, net als dat ik ut niej zo lekker vind zitten.. En mn vriend echt zou gillen als ik dr een aan zou doen omdat hij ut gewoon echt zow lelijk vind.. Hijs helemaal weg van un doorzichtige slip die ik heb (van hem gehad btw), vinnik owk veel mooier.. en daar zie je ut randje nie van!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:26
DarkCat
DarkCat is offline
Ik draag nooit slips.. ze zitten altijd te groot om mn kont.. mn verhoudingen zullen wel niet kloppen ofzo Sommige slips zijn wel mooi.. maar die dingen vink onhandig sowieso.

Anyway, ik draag dus altijd strings en ben daar ook aan gewend, vin het mooi staan ook..
Oud 04-05-2002, 14:33
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
En indd als je ongesteld bent dan vind ik een string wel ranzig ook al doe je uiteraad een tampon in.
Ranzig? Wat is daar ranzig aan? Ik neem iig aan dat je die tampons ook frequently vervangd
Of bedoel je ranzig in de zin van: als je ongesteld bent vind je een string niet lekker zitten?
Oud 04-05-2002, 15:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
mijn vriendinnetje draagt boxershorts.......

ziet er wel grappig uit. en het maakt me niks uit wat ze aanheeft..... als t maar uit kan
Oud 04-05-2002, 15:43
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
birthmark schreef:
ziet er wel grappig uit. en het maakt me niks uit wat ze aanheeft..... als t maar uit kan
Kuisheidsgordel
Oud 04-05-2002, 16:18
Lievelotje
Lievelotje is offline
favo ondergoed: stringbody!!!
Oud 04-05-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

ranzig? ja je komt ervan aan het kotsen

"woordgebruik!" zei leraar Forumpunk
Ja, ik vind dat echt ranzig. Ik ga er nou nog niet van kotsen maar dat hoeft ook niet als ik het woord ranzig gebruik. Dan had ik wel het woord 'kotsmisselijk' gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Slipje staat veel sexier bij een meid.
Maar zoals men op de DK-meeting al ontdekte , ik vind niet-sexy kleding juist véél sexier dan sexy kleding. Als je me nog kan volgen.

Maar een meisje waarbij 'SEX' alles overheerst, is gewoon voor mij véél minder aantrekkelijk dan een meer gekleed meisje.
Meer ruimte voor je fantasie, zoiets.

Ik ben vaag... slipje is veel sexier dan string, volledig 1-stuk badpak is veel sexier dan bikini. Etc.

Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:59
phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik draag echt never nooit een onderbroek, ik snap ook niet hoe je je daar lekker in kan voelen... ik zou mij heel de dag dood ergeren als ik 2 van die lijntjes over mijn kont zie lopen van die onderbroek, da's toch niet mooi.... een string zie je niet
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:59
Verwijderd
ik draag meestal een string, omdat ik m'n kont er anders niet uit vind zien in een strakke broek
En ik vind het op zich wel lekker zitten enzow.
Maar ik zou me nooit aan een jongen durven vertonen in string, daarvoor is m'n kont te lelijk
Dan maar liever een gewone slip..

Damn, soms zie je meiden op het strand in string lopen, k snap niet hoe iemand zow veel lef kan hebben
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Slipje staat veel sexier bij een meid.
Maar zoals men op de DK-meeting al ontdekte , ik vind niet-sexy kleding juist véél sexier dan sexy kleding. Als je me nog kan volgen.

Maar een meisje waarbij 'SEX' alles overheerst, is gewoon voor mij véél minder aantrekkelijk dan een meer gekleed meisje.
Meer ruimte voor je fantasie, zoiets.

Ik ben vaag... slipje is veel sexier dan string, volledig 1-stuk badpak is veel sexier dan bikini. Etc.

nou dat van dat badpak vinnik niet kloppen hoor, dat vinnik echt behoorlijk onsexy.

Maar verderz vinnik dus ook dat als je alles bloot geeft, het niet sexy meer is. Maar erg gewaagde kleding die dus precies niet té veel laat zien, maar alles mooi "presenteert" zeg maar vind ik wel weer supermooi, en ook mooier dan "gewone" kleding.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:22
lausie
lausie is offline
string man veeeeeel mooier en sexy-er!!xxxxx
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:34
Rio
Rio is offline
Citaat:
Seilenna schreef:
Nou dan wijk ik toch af! Want ik draag een string niet perse omdat ik het mooier vind, maar meer omdat het mooier is als je een wat strakkere broek aan hebt of een rok. Dan zie je geen randen enzo. Bovendien vind ik strings veeeeeel fijner zitten. Ik voel niet eens dat ik er 1 aan heb haha! Maar op zich vind ik een slip wel wat mooier eruit zien als je daar in je setje voor je vriend staat. Maarja mijn vriend vind een string sexy dus dat komt goed uit!
Goh waar herken ik dit toch van???
Oud 04-05-2002, 19:38
maaikie
maaikie is offline
STRING..altijd string
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:39
LittleLucille
LittleLucille is offline
ik draag het liefste strings...
onderbroeken draag ik eigenlijk (bijna)nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 19:45
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Damn, soms zie je meiden op het strand in string lopen, k snap niet hoe iemand zow veel lef kan hebben
hee, je wilt bruin worden of niet he...
wat ik pas lef hebben vind (!?) is om na een dagje strand keihard je witte broek over je knalroze bikini te trekken, ik bedoel dat ziet er toch niet uit
Oud 04-05-2002, 20:22
katrientjuh
katrientjuh is offline
-ik draag het liefst boxershortjes,die zitten gewoon het best,strings draag ik ook wel,ik heb er ook het figuur voor maar ik heb dan altijd de neiging om die veter er van tussen te rukken,dat zit echt wel vervelend,tenzij je er een boxershortje over draagt,dan voel je het nie zitten.gewone onderbroekuh draag ik soms ook wel.
-bij jongens vind ik een string niet mooi.er zijn niet veel mooie mannenkonten,dus er is maar een klein groepje mannen die mooi staan met string vind ik.en dan nog,het doet me denken aan zo'n perverse jongens die houden van dildo-gevallen,kontneuken en opblaaspoppen en hoertjes en zo.mischien als het wat normaler was in onze maatschappij dat jongens strings droegen dat ik het heel mooi zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 21:24
wipneusje
wipneusje is offline
heb altijd een string aan heb namelijk een eigenwijze kont en alle slipjes komen uiteindleijk toch tussen me kadetten te zitten dus dat maakt nie uit
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:50
Verwijderd
Citaat:
wipneusje schreef:
heb altijd een string aan heb namelijk een eigenwijze kont en alle slipjes komen uiteindleijk toch tussen me kadetten te zitten dus dat maakt nie uit
<

kijk.. das nu eerlijk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:30
Verwijderd
Citaat:
wipneusje schreef:
Heheh, bij mij niet alle, maar wel wat... da's fokking irritant ja

Magoe, ik heb nu een string, ga ut wel es proberen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:34
Verwijderd
Hij heeft altijd de neiging om z'n hand achter m'n broek te steken.. en dan vin hij 't nie koel als ik een onderbroek aan heb.. dan doet ie ut niet.
Als t aan hem ligt maggik alleen strings aan
Ik heb meestal een string aan.. maar dat had ik ook al voordat we wat hadden.
Maar k hebbum 'm keer een week gepest.. elke dag een onderbroek aangedaan omdat hij erover zeurde.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:56
punkyfish
punkyfish is offline
ik vind boxershorts en strings het fijnst zitten. onderbroek vind ik echt niet fijn zitten, daarom heb ik die vrijwel nooit (meer) aan. boxershort draag ik vooral als ik mijn vriend niet zie, of dr geen zin heb in een string.
Oud 06-05-2002, 00:34
Booster
Booster is offline
Ik vind een slipje vaak sexier dan een string eigenlijk, dus ik ben het wel eens met het vriendje van de topicstartster

De 'boxershort voor vrouwen' is ook erg leuk trouwens.

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 00:38.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 08:32
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Citaat:
Carl schreef:
allways strings
ik dag dat het always maandverband was?
of coca cola
Oud 06-05-2002, 09:52
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
Hij heeft altijd de neiging om z'n hand achter m'n broek te steken.. en dan vin hij 't nie koel als ik een onderbroek aan heb.. dan doet ie ut niet.
Maar k hebbum 'm keer een week gepest.. elke dag een onderbroek aangedaan omdat hij erover zeurde.
mega
Oud 06-05-2002, 11:21
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
boxershort rulen

en JA ik ben een meisje!!!!
Oud 08-05-2002, 11:25
stitch.temp
stitch.temp is offline
duidelijk voor mij. een string. er is niets beters dan strings. wat een uitvinding. geweldig gewoon. weg met de gewone slipjes.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:31
Iotje
Iotje is offline
String!
Ik vind het zowiezo mooier staan, het ziet er ook beter uit met bepaalde broeken en ik ben er gewoon aan gewend om strings te dragen.
Dus: strings
Oud 08-05-2002, 12:34
Pinkeltje
Pinkeltje is offline
Citaat:
Iotje schreef:
String!
Ik vind het zowiezo mooier staan, het ziet er ook beter uit met bepaalde broeken en ik ben er gewoon aan gewend om strings te dragen.
Dus: strings
ik [als man] vind string zelfs mooier om op het moment zelf te zien, maar om over te fantaseren is een slip leuker , dan heb je nog veel meer om zelf in te vullen
Oud 08-05-2002, 13:55
Caroo
Caroo is offline
ik draag eigenlijk bijna altijd strings.. gewoon omdat die fijner zitten.. En als ik geen string aan heb zegt me vriendjuh altijd meteen: Je hebt een tent aan! Njah en da moet ik ook nie hebben...
Oud 08-05-2002, 16:30
all V&B
all V&B is offline
Zeker een string of zo een hotpaints achtige slip. Maar geen traditonele slip, je ziet dan lijntjes. En mij wind het wel op als ik een slip kan zien zitten , door een witte broek ofzo.. Jamm
Oud 08-05-2002, 20:41
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
Citaat:
10-age $ schreef:
ik draag eigenlijk bijna altijd strings.. gewoon omdat die fijner zitten.. En als ik geen string aan heb zegt me vriendjuh altijd meteen: Je hebt een tent aan! Njah en da moet ik ook nie hebben...
waar slaat dat dan weer op????
wedde dat een boxershort lekkerder zit dan een string
Oud 08-05-2002, 22:11
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
10-age $ schreef:
En als ik geen string aan heb zegt me vriendjuh altijd meteen: Je hebt een tent aan! Njah en da moet ik ook nie hebben...
*herkent* maar dat vind ik zelf ook hoewel, een boxershort is groter maar die vind ik wel , en hij ook... mja.
Oud 08-05-2002, 23:47
black princess
black princess is offline
[QUOTE]Dusjcrib schreef:
[B]wat vinden jullie nu mooier, string of slip? En dan wat voor slip?

eeeehm.... waarom hebben jullie t niet over van die strakke sexy boxershorts?
die zitten lekker en lijken mooi........
er bestaat meer als strings en slips.....
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 10:04
Verwijderd
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
*herkenning*

~Elke~
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 12:16
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
meestal een onderbroek of een boxer.. vind mijn vriend dacht ik ook mooi, mjah strings vind ie ook mooi maar ik draag meestal rokjes enzo en dat vind ik toch geen geweldig idee dan... ach en wat boeit ondergoed nou..mjah das wel een van de minste dingen wara ik me druk om ga maken, het gaat toch uit
Oud 09-05-2002, 14:49
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik draag allebei. Heb ook geen echte voorkeur, alleen onder strakke broeken vind ik een string mooier.

Heb trouwens het liefste ondergoed dat rood is, of roze
Oud 20-05-2002, 15:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
wat vinden jullie nu mooier, string of slip? En dan wat voor slip?
Mijn vriend vind namelijk de onderbroekjes die ik nog van vroeger heb het meest sexy, waardoor ik ze maar blijf dragen.. hij houdt absoluut niet van strings, dat draag ik owk niet.. ook omdak ut niet geweldig vind zitten.. wat vinden jullie fijner/mooier?
ik ga toch voor de strings en me vriend ook geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 15:26
Black Reina
Black Reina is offline
ik ga voor een string heel af en toe heb k een gewone onderbroek aan, maar dan alleen als al me strings in de was zitte
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 16:53
Verwijderd
*heeft geprobeerd*

Hm jah, zit op zich niet irritant, maar op een gegeven moment gaat het wel schuren (was fanatiek aant dansen).
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:18
my baby
my baby is offline
altijd strings!

maar een hele enkele keer als de strings allemaal in was zitten een slipje, maar daar voel ik me nie happy bij en vind het ook nie meer fijn zitten.

m'n vriend maakt het volgens mij niet zoveel uit

alleen met ongesteldheid ist soms niet altijd even fijn.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:31
Roozie
Roozie is offline
Ik draag het liefst van die strakke boxers

zitten superlekker én geen randjes

strings vind ik mooier onder een strakke broek maar helaas vind ik ze nergens naar zitten!!

Regels voor berichten