Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het ene groepje geef je er drie, dan weer eens één of twee. Soms is het één op de mond, soms één op de wang. Soms geef je zelfs gewoon een hand. Héél verwarrend eigenlijk, want als je dan vier zoenen geeft i.p.v. drie (en die vierde is dus op de mond, howja, meestal toch), dan denkt die andere persoon direct dat je meer wilt en pfffff, gewoon héél verwarrend!! ![]() |
![]() |
|
ik zei toch al dat het stom was
![]() nog een domme hype hoewel ik het zelf ook gedaan heb toen het nog geen hype was maar gewoon een domme kroegsport : darten...vooral nu er zo'n overkill op tv is
|
Tommy hill wigga jaren 96 98 whaaa.
key koord[een halsband dus] o ja ergens in de jaren begin 90, 90 of 92. Ik weet niet meer hoe heten een soort van een busje om je nek. Daar kon je zo mooi bij oma's verjaardag een gulden of kwartje indoen. Gelukkig kreeg ik zo'n ding niet van moeders. Het zag eruit als een jantje beton vonds collecte bus om je nek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
die had ik ook! dan kon je na zwemles wat snoepjes halen, met je gave muntenkokertje! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|