Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het dus over mac he, op Windows 9x werkt zoiets heel anders (en omslachtig).
||
Citaat:
![]() @ Engadin: Onderin je Dock --> Systeemvoorkeuren --> File Sharing (of NL vertaling daarvan) --> Windows bestanden server. Nu kan Windows jou Macje 'zien'. Ik heb geen ervaring met OS X - 98, maar het zal ongeveer als volgt gaan: In de Finder toets je Appeltje-K. Links krijg je dan oa 'Local' te zien, en waarschijnlijk iets in de trand van 'Workgroup'. Kies voor die workgroup, en na wat klikken en fuzzelen zie je je PC. Log daar in met je account, en met wat mazzel heb je een netwerkje. ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 03-11-2003 om 15:48. |
![]() |
|
Damn, had ie mijn post toch gezien
![]() Anyway, voor 98 kun je een soort van "noob" handleidingen downloaden die in je help geintegreerd worden. Hiermee verdwijnen dus die "contact your system administrator" antwoorden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Windows NT/2k/XP/2003 hebben namelijk fatsoenlijke SMB sharing. Windows 9x heeft dat niet, moet je helemaal uitloggen in windows om in te loggen op een SMB server. Net zoiets als: je wilt connecten naar een FTP-server, maar dan moet je je windows opnieuw opstarten en inloggen met de FTP login gegevens, dan pas kun je connecten naar de FTP server. Fuck die shit.
||
Citaat:
Het stond er echter zo mooi dat ik vond dat ik die kans niet kon laten schieten. ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De meestgebruikten: PCMacLan DAVE (ik zie dat ze nu ook andere producten hebben) MacSoho Ik heb ze alledrie wel eens gebruikt, en persoonlijk vond ik MacSoho het beste & gemakkelijkst. Dient geïnstalleerd te worden op de Mac. Succes! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hijackthis Log file & probleem beschrijving Afwezig | 9 | 01-12-2009 09:13 |