Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() waarom zoenen mensen dan sommige omdat ze het lekker vinden anderen omdat ze zo laten merken dat ze elkaar aardig leuk aantrekkelijk lief vinden en das precies hetzelfde verhaal bij sex
|
ik vind het een moeilijke vraag
ik denk dat sex toch onmisbaar is in een relatie maar een relatie is meer dan sex alleen. je deelt meer met elkaar dan alleen sex. tenminste, in mijn beeld van een relatie.
|
Tsja, het hangt er maar net vanaf wat je onder sex verstaat natuurlijk, maar als je zoent, knuffelt, streelt dan kan liefde zeker zonder sex! maar ja, ik denk ook dat het voor iedereen verschillend is. De een heeft meer behoefte aan het een en de ander meer aan het ander. Zoiets moet je zeker helemaal voor jezelf bepalen. (voor mij kan namelijk sex niet zonder liefde)
Nou ben ik nog niet echt ervaren hierin, maar dit is wel mijn gedachte daarover!
||
![]() |
Citaat:
Weer een mega zinnige opmerking van ![]() he Orion16 ![]()
||
![]() |
Citaat:
Sluit ik me bij aan, seks is zeker heel fijn, maar egt niet het eerste wat je moet doen, leer elkaar eerst kennen! Ik snap dat je het graag wilt, maar als je relatie alleen op seks is gebasseerd kan ik je verzekeren dat het niet goed komt!
|
![]() |
Ik zou gerust een lange tijd zonder sex kunnen, moest mijn vriend me niet zo vaak ophitsen dan deden we het misschien wel veel minder
![]() Volgens mij kan het dus best, misschien geraak ik gefrustreerd na een tijd en hij ook maar dan halen we het wel in. Ik denk dat iedereen wel zijn behoeftes wil laten in vervulling komen, elk normaal mens heeft sex en het mooiste wat bestaat is liefde én sex. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus mijn conclusie, t KAN zeker
Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 17:54. |
![]() |
|
In een normale gezonde relatie waarvan de bedoeling is dat die langer duurt is dat niet mogelijk.
Natuurlijk zijn er allerlei uitzonderingen, maar in 99% van de gevallen kun je echt geen relatie onderhouden zonder sex. Kan natuurlijk wel een paar maanden tijdens problemen of aan het begin blabla, maar jaren zonder sex kan echt niet hoor. Niet alleen om de sex zelf, maar ook vanwege de psychologische gevolgen, dat soort dingen gaan echt wel knagen hoor. En ik neem aan dat als je van iemand houd je toch ook sex wilt?
|
Mijn mening:
Liefde bestaat uit 2 onderdelen (verontschuldig mij e.v. filosofische betrekkingen ![]() Marcus Aurelius beweerde het volgende: Het lichaam bestaat uit 1. De Levensadem ( De emotie) 2. Het innerlijke kompas ( de rationaliteit, zoals alleen de mens die bezit.. 3. Het Vlees (en niets anders dan dat, alleen de stoffelijke materie waar de mens uit is opgebouwd. Ik denk dat het idee (na het lezen van de vraagstelling) als volgt in elkaar zit; Liefde bestaat uit de eerste 2 onderdelen. Het wordt voor een groot gedeelte bepaald door je rationaliteit, maar nóg veel meer door je emotie. Emotie is iets onvoorspelbaars, je kunt dit niet afdwingen en bijna niet sturen. Mijns inziens is het dus als volgt; Ik liefde bezit je een relatie, een verstandhouding met iemand en er is dus sprake van 2 keer de emotie, die onvoorspelbaar is en onafdwingbaar..d.w.z. je kunt jezelf rationeel niét altijd onderscheiden van je gevoelens, dús; sex wanneer het er komt..niet plannen, niet tegenhouden, je levensadem is immers 1 van de 3 dingen waar de mens uit bestaat....onthoud maar.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Boeit niet wat jij vind, en als je zoveel respect voor vrouwen hebt, waarom praat je dan over wijfen. En als ik de rest van je post doorlees, schat ik je 12 in, Dus ik kan begrijpen dat je nog niks met je liefdesstok kan doen. Of je bent gewoon heel erg dom. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() waarom heeft niemand et hier nog over knuffelen gehad!!?? Essentieel in een relatie!!! ![]() |
![]() |
|
sorry voor deze doubledrop, maar kwil toch nog fftjes kwijt aan Meneer Fijusti of whatever:
Als jij geen "wijven" kan krijgen dan ligt et aan de manier waarop je je uitdrukt. (vrouwen zul je al helemaal niet krijgen dus) Enne, ik als objectieve buitenstander erger me meer aan zo'n vervelend ventje zoals jij dan aan pessimistje, een mede-zieligerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
( ![]() maar in zekere zin ben ik het gedeeltelijk met je eens ![]() Alles kan. In een relatie zoals iedereen die hier bedoelt is het wel belangrijk. Het hoort er gewoon bij. Het is niet zo dat het de basis is voor een goede relatie. Maar zou je een relatie kunnen hebben met mishandeling, nou in het begin gaat dat goed en ik ken mensen waarbij het uiteindelijk goed ging. Hetzelde kun je zeggen bij ernstige ruzie of samenwonen (of iig in de buurt ofzow). Het zijn misschien niet de beste voorbeelden, maar t gaat er om dat het wel belangrijk is denk ik. Daarmee bedoel ik overigens niet dat het belangrijk is dat je meteen en tot je dood 4ever loopt te neuken 24/7, lijkt me ook niet reeel. (Overigens snapte ik nou niet wat die gast net zei dat je na je 50e geen seks meer hebt, maarja, ik ben nog geen 50+ dus daar zal het wel aan liggen) Kijk, seks is op een gegeven moment net zo belangrijk als eten en drinken. Eigenlijk ben ik ook wel zo opgevoed, niemand die hier thuis sneu over doet ofzow (ja behalve puberbroertje n maandje ![]() ![]() Maar ik denk dat je eigenlijk relatie en seks niet samen moet zien. De een is niet altijd nodig om het andere in stand te houden. Maar ik denk gewoon dat seks 'en liefde een belangrijk onderdeel zijn in je leven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks met iemand waar je vantevoren van weet dat het niks wordt Verwijderd | 73 | 04-04-2006 17:22 | |
Seksualiteit |
Sexrelaties?Wat vinden jullie daarvan? NaNaNa | 35 | 05-02-2003 08:36 | |
Seksualiteit |
Seks zonder liefde (de eerste keer) Verwijderd | 59 | 10-01-2003 13:33 | |
Lifestyle |
Straight Edge Bekritiseerd Verwijderd | 63 | 25-05-2002 18:36 | |
Seksualiteit |
Horen liefde en sex bij elkaar?? girlie15 | 39 | 15-05-2002 20:04 | |
Seksualiteit |
A-seksueel? Linda | 63 | 15-01-2002 22:28 |