Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 16:37
buyaka
buyaka is offline
Hallo,

Mijn vriendin is heel onzeker wat sex betreft. Ze durft niet eens te zoenen omdat ze denkt dat ze het fout doet (laat staan dat ze verder zou willen gaan). Ik hou echt van haar maar dit is toch wel een klein beetje vervelend natuurlijk.

Heeft iemand van de dames dit misschien ook gehad? Of weet iemand anders wat er aan te doen is?

Thanks
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:43
youriw
youriw is offline
hmmmm, praten en wachten. haast haar nergens toe want dan raak je haar kwijt.
en als ze het niet probeert, leert ze natuurlijk ook niks. en hoe fout zou ze het kunnen doen?
je moet er haar van overtuigen dat ze het heus niet verkeerd zal doen en dat ze moet ontspannen en genieten.

maar, nogmaals, heb geduld.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:47
buyaka
buyaka is offline
Tja ik heb ook al gezegd dat ze eigenlijk niks fout kan doen en stel ze zou wat "fout" doen, dat dat dan helemaal niet uitmaakt. Het het er trouwens bijna nooit over (misschien in totaal 3x over gehad ofzo).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:53
youriw
youriw is offline
praten, praten, praten, zorg dat ze zich op haar gemakt voelt bij je, dan komt het vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:55
buyaka
buyaka is offline
Hmm, dan heb ik het idee dat ik zeur (opdringerig blabla)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 16:57
youriw
youriw is offline
daar moet je de grens zien te vinden, dus niet opdringen en zeuren, maar haar laten praten en haar door jouw praten op haar gemak stellen
en dan moet je dus niet elke avond om 20.00 uur doen, want dan denkt zij ook 'heb je hem weer, hij wil weer.'
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:00
buyaka
buyaka is offline
dames met ervaring?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:43
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Hoe oud is je vriendin dan? Hebben jullie nog nooit gezoend?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:52
Verwijderd
1) is die onzekerheid de enige reden dat ze niet verder wil
gaan...?

2) hoe lang hebben jullie het al..?
3) zoenen jullie nooit dan ofzow..?
4) ben jij met alles haar eerste (zo lijkt het iig)?
en andersom?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:05
Verwijderd
k hebbut niet gehad.
jah tuurlijk twijfel je wel us of je t allemaal goed doet.
maar als ze al niet durft te zoenen.. komt dat echt door haar onzekerheid?? kan ook omdat er misschien iets is gebeurd in dr verleden.. kweenie..

Najah.. laat dr igg merken dat ze wel kan zoenen en laat dr merken dat je om dr geeft.. en stel dat ze het al niet goed zoudoen dat je er gewoon wat van kan zeggen.. en dat ze dat ook bij jou kan doen.. zowiets
probeer dr zekerheid te geven.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:56
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
buyaka schreef:
Hallo,

Mijn vriendin is heel onzeker wat sex betreft. Ze durft niet eens te zoenen omdat ze denkt dat ze het fout doet (laat staan dat ze verder zou willen gaan). Ik hou echt van haar maar dit is toch wel een klein beetje vervelend natuurlijk.

Heeft iemand van de dames dit misschien ook gehad? Of weet iemand anders wat er aan te doen is?

Thanks

IDD veeeel geduld hebben en stel haar op d'r gemak.. zorg dat ze vertrouwen in je hebt
Oud 05-05-2002, 19:03
birdy
birdy is offline
veel praten is de enige oplossing en probeer erachter te komen waarom ze zo onzeker is, misschien vervelende ervaring van het verleden???
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:29
buyaka
buyaka is offline
1) is die onzekerheid de enige reden dat ze niet verder wil
gaan...?
Ehm ik kan me geen andere reden voorstellen...

2) hoe lang hebben jullie het al..?
Euhm naja mede hierdoor is het nooit écht aan geweest, maar zeg maar 2 maanden ofzo. Maar ik ken haar al veel langer en heel goed inmiddels.

3) zoenen jullie nooit dan ofzow..?
Nope..

4) ben jij met alles haar eerste (zo lijkt het iig)?
en andersom?
Ja ik haar eerste. Ikzelf heb wel de nodige ervaring enzo.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:23
Verwijderd
Ik denk dat je haar meer zelfvertrouwen kunt geven door complimentjes te geven over haar uiterlijk ofzo. Als ze een keer met je zoent, moet je toegeven dat ze goed zoent enzo.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:51
buyaka
buyaka is offline
Citaat:
Ik denk dat je haar meer zelfvertrouwen kunt geven door complimentjes te geven over haar uiterlijk ofzo. Als ze een keer met je zoent, moet je toegeven dat ze goed zoent enzo.
Geloof mij, ik geef haar echt wel genoeg complimentjes en alles is 200% gemeend, maar ze haat het als ik dat doe (zeker als het over haar uiterlijk gaat). Ze is echt het mooiste meisje dat ik ken, maar ze gelooft niet dat ik dat vindt en heeft er een hekel aan als ik dat zeg.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:11
Verwijderd
Citaat:
buyaka schreef:

Geloof mij, ik geef haar echt wel genoeg complimentjes en alles is 200% gemeend, maar ze haat het als ik dat doe (zeker als het over haar uiterlijk gaat). Ze is echt het mooiste meisje dat ik ken, maar ze gelooft niet dat ik dat vindt en heeft er een hekel aan als ik dat zeg.
Hier herken ik mezelf wel in.. daarom denk ik dan toch dat er iets in haar verleden is gebeurd. Vraag haar waarom ze het zo moeilijk vind complimentjes te accepteren, en wat jij dan in godsnaam moet doen om haar duidelijk te maken dat je echt meent wat je zegt..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:26
buyaka
buyaka is offline
ja ok er is wel wat ergs gebeurd, maar dat had niks met jongens of sex iets in die trant te maken
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
buyaka schreef:

Ik heb precies hetzelfde....
Maar ik ben wél echt lelijk, das t enige verschil.
Maargoed, ik zou niet wéten wat je eraan kan doen.
Je moet iig heel veel geduld hebben.
Ik weet nog wel dat ik 2 jaar terug een vakantievriendje had die per se met me wou zoenen. Nou ik durfde het echt totáál niet en wou het ook totaal niet. Ik was bang dat ik er nix van kon en verder snapte ik van dat hele zoenen nix
Ik vond het ook niet bepaald lekker.
Ik was ook nog eens superverlegen in zijn buurt...
Damn ik ben blij dat ik daar overheen gegroeid ben zeg
Maar in datzelfde jaar begon ik uit te gaan enzow en kreeg ik 2 vriendjes. Met de 2e kreeg ik m'n eerste zoen toen we allebei dronken waren, de zoenen daarna waren ook tijdens het uitgaan.

Als jullie uitgaan moet je het misschien eens proberen......op een rustige plaats, of als je haar thuisbrengt. Je vertelt haar dat het je totaal niet boeit of het meteen goed gaat of niet enzow.
Ik zeg niet dat drank de oplossing is ofzow voordat mensen daar weer over vallen
Je moet gewoon veel geduld met haar hebben...
Jullie kunnen toch eerst wat knuffelen enzow...
Eerst gewoon kussen op de mond....gewoon steeds een stapje verder, die tong hoeft toch niet meteen.

Naja....vaag verhaaltjuh.....misschien heb je er wat aan
xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:09
Verwijderd
Citaat:
buyaka schreef:
ja ok er is wel wat ergs gebeurd, maar dat had niks met jongens of sex iets in die trant te maken
Ja, maar dat zou er wel mee te maken kunnen hebben dat ze onzeker is en niet tegen complimentjes kan enzow..

Mag ik vragen wat ze dan heeft meegemaakt?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:47
buyaka
buyaka is offline
Wat ze heeft meegemaakt doet er niet toe, maar dat speelt zeker een rol wat die onzekerheid betreft.

En wat dit betreft:

Citaat:
Als jullie uitgaan moet je het misschien eens proberen......op een rustige plaats, of als je haar thuisbrengt. Je vertelt haar dat het je totaal niet boeit of het meteen goed gaat of niet enzow.
Ze drinkt niet en mág niet uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 17:15
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

GROM
Oud 07-05-2002, 17:22
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

GROM
blaaaaaaaaaaat
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:36
chanel
chanel is offline
nou.. niet onzeker, maar ik moest er echt wel aan wennen om met een jongen op bed te liggen... en dat ie aan me zat etc..

ik heb alle tijd genomen, en denk ik (voor mezelf) toch best wel snel verder ben gegaan omdat ik me op me gemak voelde

als je haar dat gevoel kan geven, dat je haar mooi vind.. en lief, en niet haar probeerd te zoenen, en vooral veel lol maakt (naar de stad en bios en zo) dan komt t vanzelf,

ik snap dat je t moeilijk vind

maar IK denk, dat een kus waar je lang op moet w8en (en alles wat daarna komt) 1000x mooier is, als je weet dat t is omdat zich goed bij je voelt en ze jou kust omdat ze t zelf wil, en er niet eens bij denkt of ze het goed doet of niet

als ik jou was zou ik daar je 'missie' van maken

-x- Chanel
Oud 07-05-2002, 21:28
buyaka
buyaka is offline
Ja daar heb je gelijk in. Het probleem is alleen dat ze bijna nooit weg mag, dus dat ik haar amper zie behalve op school..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:39
Piccola
Piccola is offline
Ik sluit me bij Chanel aan! Dat lijkt me een mooie missie! Toch?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 19:57
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik had(heb soms nog)een beetje het zelfde probleem.gewoon niet durven uit de angst iets verkeerds te doen.de eerste jongen waarmee ik zoende was eigenlijk een sukkel,hij zei me dat ik kon zoenen,maar we konden elkaar dan nie meer verdragen dan vertelde die aan iedereen die het maar horen wou dat ik er niks van bakte...voor de rest vertrouw ik jongens ook nie meer zo vlug,heb al een paar dingen meegemaakt. wat je moet doen is vooral niet te veel aandringen,en niet op zo'n moment proberen te kussen dat het verwacht is,want dat voelt ze dan aankomen en dan word ze vast verschrikkelijk zenuwachtig.of zeg haar dat wanneer ze wilt,zij jou maar moet kussen(is minder beangstigend en geeft minder het gevoel van 'hier kan ik niet onderuit komen')als jullie eens samen naar een film kijken of zo en jullie liggen met jullie hoofden niet ver van elkaar krijgt ze vast wel de neiging om haar hoofd te draaien en je te kussen(heb ik ook altijd op zo'n momenten...) veel succes he
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:00
Eddy E
Eddy E is offline
Citaat:
maar IK denk, dat een kus waar je lang op moet w8en (en alles wat daarna komt) 1000x mooier is, als je weet dat t is omdat zich goed bij je voelt en ze jou kust omdat ze t zelf wil, en er niet eens bij denkt of ze het goed doet of niet

Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:27
buyaka
buyaka is offline
Citaat:
als jullie eens samen naar een film kijken of zo en jullie liggen met jullie hoofden niet ver van elkaar krijgt ze vast wel de neiging om haar hoofd te draaien en je te kussen
Nou die neiging heeft ze dus absoluut niet. Bovendien komen die momenten bijna nooit voor omdat ze bijna niks mag van dr ouders (bijna nooit weg enzo).
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:49
Eddy E
Eddy E is offline
Hoe oud is je vriendin Buyaka?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:17
buyaka
buyaka is offline
net 17 geworden
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 23:35
Eddy E
Eddy E is offline
Tja raar dat je vriendin zo weinig mag, als ze ook zo is opgevoed is dat ook deels de verklaring waarom ze zo doet als ze doet t.o.v. jou. Heb je verders wel veel lol met d'r? En laat ze op andere manieren wel zien dat ze echt verliefd is op jou en om je geeft?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 13:45
buyaka
buyaka is offline
Citaat:
Heb je verders wel veel lol met d'r?
Ja dat zeker, tenminste de laatste tijd iets minder door alle problemen enzo..

Citaat:
En laat ze op andere manieren wel zien dat ze echt verliefd is op jou en om je geeft?
Ehm naja ze zégt het. Verder neit echt Daar kan ik me soms ook wel kut over voelen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:26
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
buyaka schreef:

Nou die neiging heeft ze dus absoluut niet. Bovendien komen die momenten bijna nooit voor omdat ze bijna niks mag van dr ouders (bijna nooit weg enzo).
als ze echt problemen daar mee heeft,en ze heeft dingen meegemaakt in haar verleden die zo erg zijn dat ze je niet eens durft te kussen aan die leeftijd,kan ze mischien es met een psycholoog praten om die dingen te verwerken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 15:39
wipneusje
wipneusje is offline
ja ik durfde het ook niet was onzeker d8 dat ik niet kon zoenen ben nog steeds erg onzeker me vriend pakte me gewoon op me bek en huppakee wel gemeen maar moest erover heen komen..ben blij dat ie t gedaan heeft want bang zijn is nergens voor nodig..maarja ben je daaroverheen komt het volgende sex etc
je zal geduld moeten hebben en met r moeten praten erover en zorg dat z eje vertrouwd zeg dat je nooit op haar af zult knappen etc
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 14:37
buyaka
buyaka is offline
Citaat:
als ze echt problemen daar mee heeft,en ze heeft dingen meegemaakt in haar verleden die zo erg zijn dat ze je niet eens durft te kussen aan die leeftijd,kan ze mischien es met een psycholoog praten om die dingen te verwerken.
Hahaha, zo drastisch is het nou ook weer niet hoor (o srry, was geod bedoeld)

Citaat:
ja ik durfde het ook niet was onzeker d8 dat ik niet kon zoenen ben nog steeds erg onzeker me vriend pakte me gewoon op me bek en huppakee wel gemeen maar moest erover heen komen..ben blij dat ie t gedaan heeft want bang zijn is nergens voor nodig
Heb ik ook 2 keer gedaan, maar dan stopt ze er gewoon mee. De eerste keer na 5 seconden ofzo. De tweede keer meteen.

Maar was het bij jou ook zo dat je bijvoorbeeld mensen die klef doen een beetje afkraakt zeg maar? Naja niet die mensen, maar dat klef doen. Bij haar dus wel..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 16:13
Verwijderd
ms heeft ze dingen meegemaakt waar jij niet van weet..

of ms is ze eigenlijk lesbisch?

jah kweet ut niet hoor.. Tlijkt me zo vaag dat ze echt nix qua aanraking wil.. heeft ze wel eens uitgelegd waarom naast dat ze bang is het fout te doen? knuffelen jullie wel enzow? want dat kan je ook gwoon echt neit fout doen.. of een arm om elkaar heen slaan, dergelijke dingen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 18:44
wipneusje
wipneusje is offline
Maar was het bij jou ook zo dat je bijvoorbeeld mensen die klef doen een beetje afkraakt zeg maar? Naja niet die mensen, maar dat klef doen. Bij haar dus wel..

was die vraag aan mij?zoja:
ja dat deed ik ook is onzekerheid geloof me nou maar maar ze moet gewoon over die angst heen!
hoe ik weet niet hoe je vriendin is en als ze zelfs na 5 sec stopt weenie hoor..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 19:18
buyaka
buyaka is offline
Citaat:
ms heeft ze dingen meegemaakt waar jij niet van weet..
Ik weet alles van haar, dat weet ik 100% zeker. Dat zegt ze zelf ook soms.

Citaat:
of ms is ze eigenlijk lesbisch?
Hehe nee hoor..

Citaat:
jah kweet ut niet hoor.. Tlijkt me zo vaag dat ze echt nix qua aanraking wil.. heeft ze wel eens uitgelegd waarom naast dat ze bang is het fout te doen? knuffelen jullie wel enzow? want dat kan je ook gwoon echt neit fout doen.. of een arm om elkaar heen slaan, dergelijke dingen
Volgens mij houdt ze er ook gewoon niet van ofzo. Niet met MIJ tenmisnte. Wel weer met haar broertje ofzo. En nee we knuffelen enzo ook niet. En ik sla wel eens een arm om háár heen, maar dat zou ze niet bij mij doen...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:05
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja de eerste keer dak met me vriend zoende was beneden bij de flat en ik werd ontzettend geil van dat gezoen en we raakten elkaar ook wel wat aan, toen vond ik het niet eng omdat we buiten waren..

de keer erna was na t stappen bij me vriend thuis....lagen we op de bank wat te zoenen en k werd weer geil...toen gingen we ook aan elkaar zitten maar toen kon ik dus verder gaan maar durfde t niet meteen...bang dat hij t niks vond of me niet mooi vond..kwou al de hele tijd maar k durfde t gewoon niet...uiteindelijk hebben we t wel gedaan...IN DE KEUKEN VOOR T RAAM...zo geil en lekker en absoluut GEEN spijt van...

maar t feit dak zo onzeker ben was t probleem dak niet eerder wou....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:00
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik ben ook wel vaak onzeker, maar als mijn vriendin dan zegt dat t nix uitmaakt enzo is alles zo weer goed...
Oud 30-05-2002, 14:48
buyaka
buyaka is offline
Maar zij heeft er ook niet echt behoefte aan ofzo..

Tenminste soms zegt ze over de telefoon wel dat ze wil ''knuffelen' ofzo, maar dat meent ze niet echt..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:31
Nate
Nate is offline
Sja ehm... ik wil niet echt lullig doen ofzo... maar het is een beetje klote. Als ze daar niet aan toe is dan is ze misschien gewoon nog niet toe aan een vriendje? Langzamerhand zal het veranderen, I'm sure, maar dan heb je nog een lange weg te gaan, echt.. Ik vind persoonlijk lichamelijk contact heel belangrijk in een relatie. Als een van de twee daar terughoudend in is creeërt dat een afstand, een afstand die niet bij relaties hoort...
Oud 30-05-2002, 22:51
buyaka
buyaka is offline
Sja je hebt wel gelijk...
But i love her so fucking much
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 23:46
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Alicia

JIJ BENT NIET LELIJK, kheb je toch zelf in t echt gezien dus
Oud 31-05-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:

JIJ BENT NIET LELIJK, kheb je toch zelf in t echt gezien dus

liev dat je dat zegt hoor
maar.... (okeej I'll shut up )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 12:31
buyaka
buyaka is offline
Hmm ze heeft nu gezegd dat ze dat zoenen en knuffelen enzo niet durft/wilt. Zou er hoop zijn op de korte termijn?

Dus: zijn er dames die dit ook gehad/gezegd hebben en hoe ging het met jullie?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten