![]() |
|
![]() |
1) is die onzekerheid de enige reden dat ze niet verder wil
gaan...? Ehm ik kan me geen andere reden voorstellen... 2) hoe lang hebben jullie het al..? Euhm naja mede hierdoor is het nooit écht aan geweest, maar zeg maar 2 maanden ofzo. Maar ik ken haar al veel langer en heel goed inmiddels. 3) zoenen jullie nooit dan ofzow..? Nope.. ![]() 4) ben jij met alles haar eerste (zo lijkt het iig)? en andersom? Ja ik haar eerste. Ikzelf heb wel de nodige ervaring enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ben wél echt lelijk, das t enige verschil. Maargoed, ik zou niet wéten wat je eraan kan doen. Je moet iig heel veel geduld hebben. Ik weet nog wel dat ik 2 jaar terug een vakantievriendje had die per se met me wou zoenen. Nou ik durfde het echt totáál niet en wou het ook totaal niet. Ik was bang dat ik er nix van kon en verder snapte ik van dat hele zoenen nix ![]() ![]() Ik vond het ook niet bepaald lekker. Ik was ook nog eens superverlegen in zijn buurt... Damn ik ben blij dat ik daar overheen gegroeid ben zeg ![]() Maar in datzelfde jaar begon ik uit te gaan enzow en kreeg ik 2 vriendjes. Met de 2e kreeg ik m'n eerste zoen toen we allebei dronken waren, de zoenen daarna waren ook tijdens het uitgaan. Als jullie uitgaan moet je het misschien eens proberen......op een rustige plaats, of als je haar thuisbrengt. Je vertelt haar dat het je totaal niet boeit of het meteen goed gaat of niet enzow. Ik zeg niet dat drank de oplossing is ofzow voordat mensen daar weer over vallen ![]() Je moet gewoon veel geduld met haar hebben... Jullie kunnen toch eerst wat knuffelen enzow... Eerst gewoon kussen op de mond....gewoon steeds een stapje verder, die tong hoeft toch niet meteen. Naja....vaag verhaaltjuh.....misschien heb je er wat aan ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag ik vragen wat ze dan heeft meegemaakt? |
![]() |
||
![]() |
Wat ze heeft meegemaakt doet er niet toe, maar dat speelt zeker een rol wat die onzekerheid betreft.
En wat dit betreft: Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou.. niet onzeker, maar ik moest er echt wel aan wennen om met een jongen op bed te liggen... en dat ie aan me zat etc..
ik heb alle tijd genomen, en denk ik (voor mezelf) toch best wel snel verder ben gegaan omdat ik me op me gemak voelde als je haar dat gevoel kan geven, dat je haar mooi vind.. en lief, en niet haar probeerd te zoenen, en vooral veel lol maakt (naar de stad en bios en zo) dan komt t vanzelf, ik snap dat je t moeilijk vind maar IK denk, dat een kus waar je lang op moet w8en (en alles wat daarna komt) 1000x mooier is, als je weet dat t is omdat zich goed bij je voelt en ze jou kust omdat ze t zelf wil, en er niet eens bij denkt of ze het goed doet of niet als ik jou was zou ik daar je 'missie' van maken ![]() -x- Chanel
|
![]() |
ik had(heb soms nog)een beetje het zelfde probleem.gewoon niet durven uit de angst iets verkeerds te doen.de eerste jongen waarmee ik zoende was eigenlijk een sukkel,hij zei me dat ik kon zoenen,maar we konden elkaar dan nie meer verdragen dan vertelde die aan iedereen die het maar horen wou dat ik er niks van bakte...voor de rest vertrouw ik jongens ook nie meer zo vlug,heb al een paar dingen meegemaakt.
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja ik durfde het ook niet was onzeker d8 dat ik niet kon zoenen ben nog steeds erg onzeker me vriend pakte me gewoon op me bek en huppakee wel gemeen maar moest erover heen komen..ben blij dat ie t gedaan heeft want bang zijn is nergens voor nodig..maarja ben je daaroverheen komt het volgende sex etc
je zal geduld moeten hebben en met r moeten praten erover en zorg dat z eje vertrouwd zeg dat je nooit op haar af zult knappen etc ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Maar was het bij jou ook zo dat je bijvoorbeeld mensen die klef doen een beetje afkraakt zeg maar? Naja niet die mensen, maar dat klef doen. Bij haar dus wel.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ms heeft ze dingen meegemaakt waar jij niet van weet..
of ms is ze eigenlijk lesbisch? jah kweet ut niet hoor.. Tlijkt me zo vaag dat ze echt nix qua aanraking wil.. heeft ze wel eens uitgelegd waarom naast dat ze bang is het fout te doen? knuffelen jullie wel enzow? want dat kan je ook gwoon echt neit fout doen.. of een arm om elkaar heen slaan, dergelijke dingen |
![]() |
|
![]() |
Maar was het bij jou ook zo dat je bijvoorbeeld mensen die klef doen een beetje afkraakt zeg maar? Naja niet die mensen, maar dat klef doen. Bij haar dus wel..
was die vraag aan mij?zoja: ja dat deed ik ook is onzekerheid geloof me nou maar maar ze moet gewoon over die angst heen! hoe ik weet niet hoe je vriendin is en als ze zelfs na 5 sec stopt weenie hoor.. ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
ja de eerste keer dak met me vriend zoende was beneden bij de flat en ik werd ontzettend geil van dat gezoen en we raakten elkaar ook wel wat aan, toen vond ik het niet eng omdat we buiten waren..
de keer erna was na t stappen bij me vriend thuis....lagen we op de bank wat te zoenen en k werd weer geil...toen gingen we ook aan elkaar zitten maar toen kon ik dus verder gaan maar durfde t niet meteen...bang dat hij t niks vond of me niet mooi vond..kwou al de hele tijd maar k durfde t gewoon niet...uiteindelijk hebben we t wel gedaan...IN DE KEUKEN VOOR T RAAM...zo geil en lekker en absoluut GEEN spijt van... maar t feit dak zo onzeker ben was t probleem dak niet eerder wou.... |
![]() |
|
Sja ehm... ik wil niet echt lullig doen ofzo... maar het is een beetje klote. Als ze daar niet aan toe is dan is ze misschien gewoon nog niet toe aan een vriendje? Langzamerhand zal het veranderen, I'm sure, maar dan heb je nog een lange weg te gaan, echt.. Ik vind persoonlijk lichamelijk contact heel belangrijk in een relatie. Als een van de twee daar terughoudend in is creeërt dat een afstand, een afstand die niet bij relaties hoort...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker en alleen Miepmiepie | 9 | 22-07-2014 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin geeft ex meer aandacht dan mij whatever_1991 | 12 | 20-08-2010 10:49 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
Vriendin erg onzeker over haar borsten Gwynethh | 105 | 12-05-2007 20:04 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker door een vriendin...:( Gup | 9 | 21-05-2004 00:09 | |
Liefde & Relatie |
Relatie beste vriend en vriendin DT | 10 | 13-01-2004 14:18 |