Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
JIJ BLIJ. wij af van het uitschot van de maatschappij dat niets dan problemen veroorzaakt.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En ik moet hier wel klagen over beslissingen als je admin fora niet op mag komen, op beleidszaken na dan. Maar okay, ik ga wel weer ontopic ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Meneertje Wilders, de blonde hond van de VVD was bedreigd via een Marokkaanse website.
En wie mocht weer wat zeggen op de tv: het andere zwarte hondje van de VVD, huppelkut Hirsi Ali. Hirsi Ali heeft al helemaal geen recht van spreken ( je weet wel haar klit is afgehakt), en Wilders moet eens wat meer in Nederland verblijven in plaats van Israel, als hij tenminste iets zinnigs wil zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
alleen zijn zijn criteria afkomst, religie (misschien zelfs huidskleur of kleur ogen en haar?) terwijl die van mij zijn gebaseerd op intelligentie en manier van denken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
On-topic:
zoals de arabische (libanees-syrische) dichter Adonis (Ali Ahmed Said) stelt dat hoofddoekjes geen uiting van godsdienst zijn (het gebruik ervan wordt nergens in de koran vermeld), maar een politieke uiting, kan je ervan uitgaan dat Nederland een kleine miljoen fundamentalisten behuist. Laatst gewijzigd op 05-11-2003 om 14:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Lifestyle |
Stem strategisch, stem christenunie christenunie | 3 | 20-11-2006 14:19 | |
Beleidszaken |
[Nieuw forum] Veiligheid Verwijderd | 18 | 27-11-2003 17:15 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 | |
Peiling NIPO: aardverschuiving in de politiek Vincent Vega | 40 | 21-03-2002 10:00 |