Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waar zijn je voorbeelden en/of bewijzen? iedereen kan wel beschuldigingen gaan blaten
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
heb je een tv joostje?
Dus je wilt zeggen dat Jorritsma (onze vice) prive en werk gescheiden houdt? haha, ja dat hebben we gezien. wie stel jij voor? Ad? Hans? Zijn me die even sterk. Ad stond te trillen op zijn benen toen hij een speech hield over de manier waarop hij zich moest presenteren. Het was immers geen missverkiezing. Misspuntverkiezing had hij daarentegen wel gewonnen. Over sterk zijn en betrouwbaar, ja daar weten de grote partijen alles vanaf. De ene keer zijn ze het volstrekt oneens met pim, maar schijnt dat standpunt goed aan te slaan onder de bevolking, och ja dan zijn ze het toch maar eens. Hans zagen we ook bijna huilen toen bleek dat hij onverstaanbaar was voor het volk. MAAR HOE MOET HET DAN, zal hij ongetwijfeld geschreeuwd hebben, huilend, op bed. Ook betrouwbaar zijn de plannen van rosenmuller. Doe verstandig, neem het openbaar vervoer. Ja laten we dan uur stilstaan in het groen. Voor dat idee gaan we paul. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar anyway, gewoon zeggen dat ik ongelijk heb is totaal nutteloos. Zeg eens waarom ik het fout heb?
|
![]() |
Dus je wilt zeggen dat Jorritsma (onze vice) prive en werk gescheiden houdt? haha, ja dat hebben we gezien.
*Ja. Dat wil ik inderdaad zeggen. Anders zou de mininster van Binnenlandse Zaken ook een buitenlander moeten zijn. aha? we hebben de fraude niet gezien? we hebben de jankpartij niet gezien? we hebben niks gehoord over subsidies die aan haar man's bedrijf zouden verstrekt, gezien? wie stel jij voor? Ad? Hans? Zijn me die even sterk. Ad stond te trillen op zijn benen toen hij een speech hield over de manier waarop hij zich moest presenteren. Het was immers geen missverkiezing. Misspuntverkiezing had hij daarentegen wel gewonnen. *Verkiezingen zijn geen missverkiezingen. Trouwens ben ik voor Rosenmuller, wat zal resulteren in Melkert of Balkenende als premier Melkert zie ik al helemaal niet zitten als premier. dan slaan we pas een pleefiguur. Ik wil niet dat een man die zich voordoet als een kleuter ons land vertegenwoordigt. Balkenende kan ik mee leven. Over sterk zijn en betrouwbaar, ja daar weten de grote partijen alles vanaf. De ene keer zijn ze het volstrekt oneens met pim, maar schijnt dat standpunt goed aan te slaan onder de bevolking, och ja dan zijn ze het toch maar eens. *Ehm. Leg uit. Trouwens, Fortuyn past constant zijn programma aan zodat het volk het meer met hem eens is. Over sterk en betrouwbaar gesproken. Fortuyn heeft 5 boeken geschreven, daar staat alles in en hij wijkt minimaal af. de andere partijen daarentegen zijn er nog niet helemaal uit wat ze nou eigenlijk vinden, kijk naar het vreemdelingenbeleid. Hans zagen we ook bijna huilen toen bleek dat hij onverstaanbaar was voor het volk. MAAR HOE MOET HET DAN, zal hij ongetwijfeld geschreeuwd hebben, huilend, op bed. *Speculatie. Communicatie tussen politiek en bevolking kan inderdaad beter. Ik heb genoeg gezegd hierover. lijkt me duidelijk. Ook betrouwbaar zijn de plannen van rosenmuller. Doe verstandig, neem het openbaar vervoer. Ja laten we dan uur stilstaan in het groen. Voor dat idee gaan we paul. *Daarom moet er juist geinvesteerd worden in het openbaar vervoer. Wat nemen we liever? de confortabele auto of de trein vol gespuis? Juist. Doe liever iets aan de wegen, wil je. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het is even zoeken nu, de lap tekst wordt steeds..uh.. groter. daar gaan we weer. we komen er wel uit.
------------------------------------------------------------------ *Ja. Dat wil ik inderdaad zeggen. Anders zou de mininster van Binnenlandse Zaken ook een buitenlander moeten zijn. aha? we hebben de fraude niet gezien? we hebben de jankpartij niet gezien? we hebben niks gehoord over subsidies die aan haar man's bedrijf zouden verstrekt, gezien? Die subsidies werden niet direct aan het bedrijf van haar man verstrekt. Die subsidies waren voor elk bouwbedrijf aan te vragen. Het verdient natuurlijk niet de schoonheidsprijs. Dat wil ik maar net zeggen, dus sterk is ver te zoeken. Bij betrouwbaar doelde ik ook op het zagen aan de poten van de lijsttrekkers. Ik bedoel, we stemmen voor een partij. *Verkiezingen zijn geen missverkiezingen. Trouwens ben ik voor Rosenmuller, wat zal resulteren in Melkert of Balkenende als premier Melkert zie ik al helemaal niet zitten als premier. dan slaan we pas een pleefiguur. Ik wil niet dat een man die zich voordoet als een kleuter ons land vertegenwoordigt. Balkenende kan ik mee leven. Ik vind niet echt dat Melkert zich voordoet als een kleuter, eerder als een bureaucratisch (over-)serieus politicus. Met andere politici als bijvoorbeeld Fortuyn slaan we mijn inziens helemaal een pleefiguur, als ie nooit een volwaardig serieus interview wil voeren. Kom nou, hoe hij met zijn armen over elkaar zit, hoe hij andere mensen niet aankijkt. Zo deed ik ook vroeger toen ik mijn zin niet kreeg. *Ehm. Leg uit. Trouwens, Fortuyn past constant zijn programma aan zodat het volk het meer met hem eens is. Over sterk en betrouwbaar gesproken. Fortuyn heeft 5 boeken geschreven, daar staat alles in en hij wijkt minimaal af. de andere partijen daarentegen zijn er nog niet helemaal uit wat ze nou eigenlijk vinden, kijk naar het vreemdelingenbeleid. Hij was eerst communist, nu kapitalist. Daarnaast kijk naar de veranderingen in zijn WAO plannen, kijk hoe hij nu begint over generaal pardon (wel onder strikte voorwaarden. Kijk naar republikeinse ideen. Kijk naar zijn idee voor dienstplicht dat we niet meer terugzien. Maar hij is nog niet zo wendbaar als de grote politieke partijen, ik begrijp wat fortuyn bedoelt, ik kan hem wel volgen. Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben. Mijn politieke voorkeur heb ik niet gegeven, ik had het over de media. *Speculatie. Communicatie tussen politiek en bevolking kan inderdaad beter. Ik heb genoeg gezegd hierover. lijkt me duidelijk. nouja, dan gaan we toch niet in duiscussie hierover *Daarom moet er juist geinvesteerd worden in het openbaar vervoer. Wat nemen we liever? de confortabele auto of de trein vol gespuis? Juist. Doe liever iets aan de wegen, wil je. [/B] Daarom moet de kwaliteit van het openbaar vervoer juist omhoog. Ik denk niet dat we dat probleem oplossen door de wachttijden te verkleinen. Gespuis blijft er, dus ik zit liever in de auto, zonder file. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De krant, objectief of subjectief Verwijderd | 17 | 06-11-2010 13:22 | |
Democratie en media Love & Peace | 26 | 21-09-2006 17:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Populariteit van moslimfundamentalisme exphy | 238 | 01-06-2005 20:46 | |
[Vraagstuk] Wisselwerking tussen media, maatschappij en politiek meisje | 42 | 10-09-2004 22:16 | |
Stelling: de media heeft een te negatieve invloed op de beeldvorming van allochtonen Dying Breed | 24 | 14-11-2002 21:49 | |
lekker stappen... beuk | 30 | 31-12-2001 01:45 |