![]() |
||
Citaat:
Maar ik denk van niet ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is alsnog niet mogelijk. Al ligt er extreem vers sperma op de wc-bril en ga je daar met wijdopen vagina op zitten op je vruchtbaarste moment, dan nog zal dat sperma heus niet uit zichzelf naar boven klimmen. Dat kan het helemaal niet, het heeft maar 1 miniscuul zwemdingetje en dat kan-ie alleen maar gebruiken om door te gaan met bewegen als-ie eenmaal beweegt, niet om zelf in beweging te komen. |
![]() |
|
ik heb het even nagevraagd
sperma kan in water 4-5 secondne leven in normale omstandigeheden buiten het lichaam zo'n 1.5 minuut onder speciale omstandigheden 20 minuten of zelfs meer voor de rest is de kans dat je van sperma op de wc bril zwanger word zelfs als je met je vagina er bovenop gaat zitten 0.0000005% er zijn namelijk te weinig cellen om een hoog slagingspercentage te creeren
||
Citaat:
![]() ze duwt de vinger zo diep als mogelijk in haar schede ....GETVER IK WIL NIET EENS VERDER DENKEN
||
Citaat:
![]() Oké, ik geef toe: ik ben chagrijnig.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha bevrucht raken van sperma op de wcbril......hoe wou je het zowieso binnen krijgen? meestal hangt dat gedeelte wel boven de wc, en als het op je kont komt te zitten raak je heus niet bevrucht, die dingen bewegen niet hoor.
en daarnaast: wie gaat er nou op een wcbril zitten als er iemand op gekwakt heeft? zowieso ga ik niet op vieze wcbrillen zitten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Zwanger raken? 1337Gamer | 1 | 07-02-2016 16:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
wanneer kun je niet zwanger raken ? Horsewhisperer | 11 | 25-03-2011 09:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |