Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
geef het eens aan, misschien heeft ze het nie door. ik heb het ook gehad, alleen dan in mindere maten, na een gesprek begrijpen jullie elkaar en zullen jullieelkaar meer zien, of helemaal nie meer, maar daar ligt de keuse bij haar
|
Ik vind niet dat je haar meteen moet laten barsten. Als zei helemaal verliefd is enzo, dan is het ook wel een beetje begrijpelijk dat ze haar vriend vaak wil zien. Je kan toch ook gewoon iets met een andere vriendin gaan doen ipv met haar, dan merkt ze het vanzelf wel..
Maar misschien zou jij wel het zelfde doen als jij een vriend had.. En liefde maakt blind.. ik zou het er gewoon even over hebben met haar, dan weet je tenminste of ze het bewust of onbewust doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
praat met haar hier over en zeg/vertel dat je haar mis. zeg dat je het leuk vind voor haar dat zei een vriendje heeft maar dat jij eigelijk de vriendschap wel mis want ja op deze manier voel je je eenzaam of heb je het gevoel dat ze je niet meer leuk/aardig vind. dus mijn advies: ga met haar hier over praten, en zeg tegen haar hoe je hier over denkt of voel good luck ![]() |
![]() |
|
![]() |
laten hoesten, serieus. Eerst eens iets aangeven. Als ze de hint niet snapt dan kun je gerust gaan. Als de relatie over is ziet ze pas in hoe erg ze het heeft gemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind dat je er beter eerder over kunt praten dan dat de relatie over is want als je het tegen haar zeg ( wanneer de relatie uit is ) dan kan deze persoon een schuld gevoel hebben of deze persoon word er boos om omdat ze er niet aan dacht en dat je het pas verteld wanneer de relatie uit is. en dat is ook niet de bedoeling... en trouwens als je het nu zeg dan kan deze persoon er tenminste rekening mee houden... toch? |
![]() |
|
![]() |
jullie zijn super! echt waar.
alleen, ze heeft ong. een jaar nu. Het is niet zo dat ze ff een verliefde bui heeft, het is echt net of ze al getrouwd met hem is!! serieus. ik denk dat ik inderdaad een hint ga geven. en als ze het niet door heeft wacht ik tot het uit is want dan ben ik overal goed voor. toch? xxx
|
![]() |
Hoop voor je dat de hint werkt, ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Toen wilde ik er ook wat van zeggen, heb het ook gedaan, maar iemand die heel erg verliefd is verlegt zijn/ haar prioriteiten en heeft no matter what the reasons geen oog meer voor de buitenwereld (andere vrienden). (ik moet zeggen dat ik blij ben dat het nu weer uit is tussen hun)
![]() Veel suc6 ermee. ![]()
||
![]() |
Citaat:
dankje wel voor alle reacties
|
![]() |
Ik moet zeggen dat mijn probleem inderdaad bij pas twee maanden speelde ipv. Bij mij was het zo dat ze erg bang was hem te verliezen. In feite moet dat niet nodig zijn. Ik denk toch dat ze heel erg verliefd is.
Ik heb ook nog van iemand gehoord dat zijn vriend heel erg veranderd is sinds hij een vriendin heeft. Maar het kwam bij jou een half jaar geleden nog niet voor? En echt nu pas? PS: denk niet dat het saai is, in feite als je elkaar leuk vind, moet het gewoon leuk/ fijn blijven...
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind: als je met iemand een relatie hebt dan ja... dan denk je automatisch aan mekaar en dan doe je ook leuke dingen samen.. ik vind het niet saai nee maar... ik zeg altijd: je moet het op 50/50 houden... en daarmee bedoel ik van. je moet wel tijd voor je partner houden maar ook voor je vrienden want ja... als je alleen maar leuke dingen doet met je partner en niet meer met je vrienden dan raak je de vriendschap kwijt... en als je alleen maar leuke dingen doet met je vrienden en niet met je partner dan ja.. dan gaat de relatie fout... dus zeg ik altijd van hou het op 50/50 dus weer mijn advies dus: praat met haar hier over |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb nu nog niet gepraat, ze zou vandaag langskomen...maarrrr haar vriend... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gewoon langsgaan waar ze niet omheen kan. En suc6 ermee... Daarover gesproken, hoe is het er nu mee?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken? HelpMePlease | 90 | 08-05-2018 14:57 | |
De Kantine |
Alleen maar saaie mensen #1744 Verwijderd | 501 | 28-11-2012 23:25 | |
Liefde & Relatie |
Bijna geen tijd meer voor elkaar. Susanne | 13 | 30-10-2003 09:04 | |
Liefde & Relatie |
Heb net te horen gekregen, dat hij geen gevoelens meer voor me heeft... serone | 14 | 05-06-2003 17:06 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet hoe je het moet noemen ziggy | 8 | 20-05-2003 20:34 |