Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 01:45
Verwijderd
Is er dan nog hoop of is het alleen maar zielig om dat te denken?
Zou het ooit nog kunnen veranderen of is het zo: 'Ik vind je nu niet leuk, dus ik vind je nooit leuk'...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 07:55
miro
miro is offline
Mwa, ik denk niet dat het zielig is om te hopen dat het nog wat wordt. Ik zou dr alleen niet op rekenen, als iemand nee zegt bij zoiets dan is het vaak ook nee.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 08:02
de goeie fee
de goeie fee is offline
heeej
probeer hem/haar uit je hoofd te zetten !
dit is wat mij overkomen is.
IK werd staaaaapel op een jongen op school, ik smeltte als ie even keek, ik werd rood als ie nog maar vroeg welk vak ik had.
Ik had mijn gevoelens verteld tegen hem, maar die waren dus niet wederzijds (damn).
ikke kweeniehoe ongelukkig altijd enzo. Echt zo in de put elke dag...
Tot, op een mooie lentedag (hehe, kan evengoed winter ofzo geweest zijn, vond het ff mooi klinken), ik hem uit mijn koppie zette en toen kwam ie op een fuif naar me toe en zag ie me plots wel zitten. (yesss yesss yesss)
Hij vond me toendertijd iets te aanhankelijk, iets te verstikkend, omdat ik zo hopeloos verliefd was... (hehe)
Het is nu al lichtjaren uit, ma de moraal van dit verhaal is: word nie hopeloos, da schrikt alleen maar af....
veel suc6 en sterkte
dikke kus
Oud 04-05-2002, 17:34
sha
sha is offline
Wanhoop niet! Het is niet erg (nou ja) als je een blauwtje loopt, het geeft "alleen" een ongelooflijk deuk in je zelfvertrouwen. Ik zou ff op een jongen afstappen waar ik stapel op was, maar hij negeerde me gewoon TOTAAL!!! Ik kon wel door de grond zakken (temidden van de hele school -kantine!-) Maar je komt er wel overheen er zijn zoveel andere mensjes die WEL in je geinterresseerd zijn hoor! Sterkte ermee.

x]sha
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:20
DEChengst
DEChengst is offline
dan ga je de volgende zoeken die je afwijst.

-Desecrator
Oud 04-05-2002, 19:09
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Ga NIET hopen, ga echt naar iemand anders opzoek, ik heb hele tijd gehoopt (echt heel lang) en ben op moment gekomen dat ik haar zelfs niet meer uit me hoofd kon krijgen.
Da's verschrikkelijk kut als ze niets wil. En je wordt er zelf niet blijder van kan ik je garanderen.
Oud 04-05-2002, 19:23
martijn1985
martijn1985 is offline
Hopen kun je doen. Of het slim is, das wat anders. Kijk als iemand je afgewezen heeft, dan is de kans niet groot dat hij/zij jou plotseling wel in ene leuk gaat vinden. Probeer die persoon gewoon te vergeten. Geen contact maken, dan gaat het het snelst over. Ten minste bij mij....
Oud 04-05-2002, 21:46
ABrules
ABrules is offline
Ach man, waarschijnlijk wordt het dan nisk meer en sta je het volgende meidje al weer na te kijken voordat je het weet.

Zij voelt niet hetzelfde voor je Too bad, next please!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 15:28
Dotcom
Dotcom is offline
Wat nog vervelender is, is als je degene waar je stapelgek op bent vervolgens met een gozer ziet zoenen die in principe helemaal niet _echt_ verliefd op haar is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:35
Q
Q is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
dan ga je de volgende zoeken die je afwijst.

-Desecrator
Jij bent hard! (wel lid van de sesamstraat gang)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 17:54
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Q schreef:

Jij bent hard!
Juh,

Dat krijg je met levenservaring vanzelf.

-Desecrator
Oud 05-05-2002, 19:36
the_conquer
the_conquer is offline
-Wanhoop is de gevaarlijkste vorm van angst

-Maar hoop doet leven

Dit aldus een forummer die een verloren strijd om liefde te vinden, heeft verloren. Maar blijft toch zoeken

greetz

the conquer
Oud 05-05-2002, 20:06
MeCute1983
MeCute1983 is offline
een vriendin van mij had dat... hij had haar 2x duidelijk gemaakt dat het niks kon worden doordat hij nog niet over zijn ex heen was, en nog stééds had ze hoop.. Met het excuus; misschien wil hij me over een paar weken wel, want dan is hij vast al wel over haar heen... En dan kan je ook niet echt tot zo'n persoon doordringen, een verliefd persoon is in zulke gevallen echt gedoemd tot het fenomeen naïviteit.. helaas...
Oud 05-05-2002, 20:20
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
Dit aldus een forummer die een verloren strijd om liefde te vinden, heeft verloren. Maar blijft toch zoeken
Dat noem ik jezelf voor de gek houden.

-Desecrator
Oud 05-05-2002, 23:07
maksietje
maksietje is offline
Ja, er zijn meer leuke meiden op deze wereld. Op ieder potje past immers een dekseltje.
Ga in ieder geval niet zitten treuren en wanhopen, want dan vind ze je echt helemaal niks. Laat zien dat het je niet zoveel doet en ga gewoon weer verder met zoeken. Misschien dat ze later alsnog gek op jou word. Maar met een beetje geluk heb je dan al een veel liever meisje gevonden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 09:47
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
maksietje schreef:
Ja, er zijn meer leuke meiden op deze wereld. Op ieder potje past immers een dekseltje.

het is alleen een kwestie van het juiste potje, of dekseltje vinden. alsof dat zo 1, 2, 3 gedaan is...
Oud 06-05-2002, 09:49
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Mactabilis schreef:
Is er dan nog hoop of is het alleen maar zielig om dat te denken?
Zou het ooit nog kunnen veranderen of is het zo: 'Ik vind je nu niet leuk, dus ik vind je nooit leuk'...?
dat ligt er denk ik aan op wat voor manier je bent afgewezen, hard-handig, of 'zacht'-handig.
Oud 06-05-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:

dat ligt er denk ik aan op wat voor manier je bent afgewezen, hard-handig, of 'zacht'-handig.
Op een hele aardige manier, hij bleef zelfs maar sorry zeggen...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:49
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Natuurlijk zou het kunnen denk ik. Alleen je moet het niet op aandringen doen. Alles vanzelf laten gaan. Normaal tegen elkaar doen zonder je steeds vraagt of er misschien een kans bestaat. Er komt misschien wel een keer dat zijn gevoelens om slaan. En dan moet je kijken of je nog hetzelfde voor hem voelt. Dat is haast niet te zeggen want ik weet niet hoe de situatie ligt.
Het kan wel zolang je er maar niet teveel op gaat hopen denk ik.

Wees ook realistisch en weet ook dat het misschien ook gewoon niet gebeurt.

Dan kan ik alleen zeggen dat er genoeg leuke jongens zijn en dat je hem moet laten gaan.

Je kan iem niet dwingen

Veel succes!

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 12:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten