Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, er zijn meer leuke meiden op deze wereld. Op ieder potje past immers een dekseltje.
Ga in ieder geval niet zitten treuren en wanhopen, want dan vind ze je echt helemaal niks. Laat zien dat het je niet zoveel doet en ga gewoon weer verder met zoeken. Misschien dat ze later alsnog gek op jou word. Maar met een beetje geluk heb je dan al een veel liever meisje gevonden. |
![]() |
||
Citaat:
het is alleen een kwestie van het juiste potje, of dekseltje vinden. alsof dat zo 1, 2, 3 gedaan is...
||
Citaat:
|
![]() |
Natuurlijk zou het kunnen denk ik. Alleen je moet het niet op aandringen doen. Alles vanzelf laten gaan. Normaal tegen elkaar doen zonder je steeds vraagt of er misschien een kans bestaat. Er komt misschien wel een keer dat zijn gevoelens om slaan. En dan moet je kijken of je nog hetzelfde voor hem voelt. Dat is haast niet te zeggen want ik weet niet hoe de situatie ligt.
Het kan wel zolang je er maar niet teveel op gaat hopen denk ik. Wees ook realistisch en weet ook dat het misschien ook gewoon niet gebeurt. Dan kan ik alleen zeggen dat er genoeg leuke jongens zijn en dat je hem moet laten gaan. Je kan iem niet dwingen ![]() Veel succes! ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 12:53. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Studeren |