![]() |
|
Hmm, om de discussie iets algemener te maken, dus buiten de situatie van de topicstartster.
Waar passen bi-sexualiteit en triootjes( of kwartetjes) of gewoon een keer "buiten de deur eten" met iemand van het andere geslacht binnen deze opvatting, dat sex soms gewoon hunkering naar een ander lichaam is? Want daar kan ik inkomen, soms is iemand anders gewoon zo lekker, nieuw en spannend dat je daar best een hapje van wilt nemen, zonder dat dit de gevoelens of de band met je partner aan zou tasten. Ik doe het niet, want ik weet dat ik zelf reddeloos verloren ben zodra ik lekker met iemand vrij, dan komt die band toch wel. Daarom is het nou juist zo lekker! De magie van het smeden van een band, om die tijdens een vrijpartij op te komen voelen zetten, dat is een zeldzame kick. De euforie na afloop, tijdens het nagenieten in elkaars armen, is niet te evenaren. (De straf, schuldgevoel en liefdesverdriet, is helaas navenant.) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Chimera:
Zo interessant, maar toch heb je niks te melden? Ik ben meer een lurker. Maar moest het even kwijt. Geweldig leesvoer, het gaat echt ergens over. Juno: "buiten de deur eten" Ontzettend aantrekkelijk. Mijn vriendin is van mening: het mag best, als ik maar mee mag doen. Dus daar gaan we 1 dezer dagen iets mee doen. Ge zult er van horen, dat beloof ik. Groet, Bart "dubbele punt" 2002
||
Citaat:
||
Citaat:
Al kan ze me alle vertrouwen van de wereld geven enzo dat ze niet verliefd wordt etc etc dan nog heeft ze een relatie met mij genomen wetende dat ze voor mij koos en niet voor die ander. En dat seks een onderdeel daar van was dat niet zomaar meer met iedereen gedeeld diende te worden. Want als zij met een andere meid mag neuken dan mag ik het ook (om maar heel krom te zeggen) Seks is een onderdeel van een relatie en dus ook een basis waarop het vertrouwen staat. Kan ze me dat niet geven dan kan ze me niet het vertrouwen geven om een relatie uberhaupt op te bouwen.
|
Verwijderd
|
Scatterheart, ik ben het volledig met je eens. Heb je zin om eens op msn hierover te praten? En uiteraard een scala aan andere onderwerpen? Voeg me gaarne toe op grotvergelijker@hotmail.com
N.B. Denk niet door, denk aan Plato |
![]() |
||
Citaat:
Tsja... verder heb ik weinig ervaring met bi-e meisjes... Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik op het type meisje val wat bi blijt te zijn (no offence, maar op een of andere manier lijkt het wel alsof alleen (de meerderheid van in ieder geval) mensen die zich enorm aanstellen (achteraf) bi blijken te zijn. (ik weet het... het is slechts statistiek...)) Verder ben ik sowieso wel en fan van monogamie. Omdat ik niet het gevoel heb dat sex puur voor de lust nou echt iets bijzonders is (het lijkt mij in ieder geval niet erg boeiend). tsja. Noem me preuts (graag zelfs, preutsheid is namelijk in mijn optiek super ![]()
Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 02:13. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou, en ik weet niet of je wel eens seks sec. voor de lust hebt gehad, en ws. verschilt het uiteraard ook van persoon tot persoon, maar ik vond het wel geslaagd te noemen. Als het je namelijk lukt om seks alleen als seks te zien, en dus niet zoals de vieze mannetjes in Ton gisterenavond het gaat verwarren met affectie of nog erger, liefde en warmte, dan is het een heerlijk spel. Wat dus niet wil zeggen dat in mijn relatie seks zonder liefde gaat, maar alleen seks uit liefde is totaal iets anders. Geef mij maar 40% liefde als basis en 60% lust voor de creativiteit en de geilheid. En niks mis met preutsheid. Alleen ik zou gillend gek worden. Maar dat ligt dan aan mijn aanstelster-karakter. ![]()
||
Citaat:
No offence, maar ik heb er absoluut nul komma nul nul behoefte aan om in de armen van een andere knul euforie te voelen. Ik zou eerder verlangen naar een warme douche, heel veel tranen en een klap voor mijn kop.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij kunt sex en liefde wel scheiden, ik niet. Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 18:47. |
![]() |
|||
Citaat:
Maar goed, waar waren we gebleven? Ohja, dit wilde ik zeggen. Citaat:
Ik ga niet alleen met een andere jongen naar bed en hij niet met een ander meisje. Voor mezelf sprekend heb ik daar totaal geen behoefte aan en dan gaat het zich niet om dat er jongens bestaan die een piemel hebben die dikker is of dat ze goed viool spelen. Ik ga immers geen relatie met iemand aan om met andere jongens naar bed te gaan, dat vind ik ook niet kunnen, niet alleen voor mezelf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel nou dat hij wel behoefte zou hebben met andere meisjes naar bed te gaan, zou dat dan ook mogen van jou? Ookal zou jij niet met andere jongens naar bed gaan of daar ook maar behoefte aan hebben? Bijvoorbeeld dat je een vriend hebt bij wie je zijn eerste bent en dat hij wil weten hoe het is om het met iemand anders te doen. Of dat je een vriend hebt die zwaar seksverslaafd is en jij niet kunt voldoen aan zijn libido.. stomme voorbeelden, maar stel dat..? Waarom kan met een meisje naar bed gaan wel, alleen omdat zij een kut heeft en dat bij een jongen niet zo is? Dat is toch geen goede reden? Of alleen omdat een meisje je geen relatie kan bieden, maar dat kunnen een hele hoop jongens toch ook niet? |
![]() |
||
Citaat:
Nee, dat zou ik niet kunnen. Als hij met een ander meisje naar bed wil, als het echt zijn initatief is, dan zou ik daar niet mee kunnen omgaan. Hij heeft tenslotte mij als vriendin. Ik ben namelijk ook een meisje. Als hij mij niet goed genoeg vindt, moet hij een ander zoeken. Zie je, ik maak het onderscheid. Ik kan ermee omgaan als: - Ik een geweldig meisje tegenkom en ik wil daarmee naar bed. Hij doet mee of kijkt tenminste toe. Ik neem het initatief tot seks, ik ben de actieve partij, het draait op mij en dat meisje. Ik zou het wel kunnen hebben dat hij dan aan haar zit, neuken misschien ook, als ik er maar bij ben en het om mij en mijn ervaring draait. Het is dus niet dat hij met dat meisje naar bed gaat en ik lig er maar bij. - Hij alleen met een jongen naar bed wil. Die jongen heeft een pik, ik niet, ik kan niet gepijpt worden. Hij wil weten hoe dat is, dat mag dus. - Wij met zijn 3en seks hebben met een jongen. Ik pijp die andere jongen, mijn vriend kijkt toe, hij pijpt die jongen en zit aan hem, ik kijk toe. Lijkt me geweldig, draait om mijn vriend en die jongen, niet om mij en die jongen. Die jongen kan me gestolen worden, ik wil alleen maar zien hoe mijn vriend met hem bezig is. Wat ik dus niet kan en wil is dat hij alleen de hort op gaat met een meisje naar huis. Dat is niet normaal vind ik. Dan moet je maar vrijgezel blijven. En ik vind het dus ook niet kunnen dat ik met een knul alleen naar huis ga, heb er totaal geen behoefte aan ook. Zo werkt dat in mijn optiek, can't help it.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jullie moeten allebei toch echt eens leren om afstand te nemen van je eigen situatie en normaal deel te nemen aan een discussie. Ik gaf gewoon een voorbeeld met als vraag of je dat geen egoistische manier van denken vond. Dit forum gaat niet over jullie. Dit forum gaat over seksualiteit. Als je wil dat alles over jullie 2 gaat open je zelf maar een forum. ![]()
|
Het is misschien inderdaad erg egoistisch ingesteld, maar gevoelsmatig klopt het gewoon niet als je vent (of meisje) ineens sterk de behoefte zou hebben om met een ander naar bed te gaan. Gevoel zegt dan tegen jou dat jij niet goed genoeg bent en dat die behoefte daarom ontstaan is, hoe rationeel iemand ook uit kan leggen dat dat er niets mee te maken heeft.
Het is denk ik maar net: geef je toe aan je behoeftes en kwets je daarmee je partner met risico om je partner te verliezen, of speel je het op veilig en ben je blij met wat je hebt?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit]Bovendien is mijn mening dat dat niets anders is, wat net zo'n geldige mening is als die van jullie en wat dus net zo'n grote waarde heeft voor de discussie als jouw mening.[/edit]
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Trio's is iets anders, daar sta ik wel voor open, mar daar ben ik dan zelf ook bij.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat overigens niet wegneemt dat ik het helemaal niet vervelend zou vinden dat ze het bij een MMV trio ook met 'hem' zou doen, integendeel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Denk nou eens wat minder bekrompen. Stel je voor dat je een vriendin krijgt die wel verlangen heeft om het met een andere jongen te doen. Ze heeft bijvoorbeeld de wens door een compleet vreemde genomen te worden, zonder jouw participatie. Zou dat dan niet mogen?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
WAAROM zou dat dan niet mogen? Waarom is het verlangen met een meisje seks te hebben wel tolerabel maar een ander verlangen niet?
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
- Gevoel voor humor ![]() ![]() - Een lul van 25 CM - Borsthaar - Spieren Weet ik veel wat. Ieder persoon is uniek, dus íedereen heeft iets wat jij niet hebt. Maar als ze dus zonder jou erbij met een andere kerel naar bed wil, dan ben je het daar niet mee eens? Ik snap dat niet, die jongen heeft vast wel iets te bieden wat jij niet hebt, wie ben jij om haar dat te ontzeggen?
|
Prophet - wat voor de één heel normaal is is voor jou misschien wel bekrompen. Maar het is niet netjes om mensen zo te bestempelen. Even dimmen.
Chimera - nokken met je roloogjes, je kunt je heel goed met argumenten uitdrukken. En nu gewoon vriendelijk posten, anders wordt het echt verwijderd.
||
Citaat:
![]() Het verschil tussen mannen en vrouwen is IMHO fundamenteel anders dan verschillen in lichaamsbouw of karakter. Nogmaals, het gaat om het geslacht, niet om een specifieke persoon. Seks is hier een consumptieartikel, niks meer, niks minder. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Maar nu koppel je daar ineens aan dat het geslachts-gebonden is. Dus eigenlijk gaat het je er niet om dat je haar iets niet wilt ontzeggen, maar dat je haar wel vertrouwt met een andere vrouw, maar niet met een man... Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die kun jij beffen.. en dat is het enige verschil.. En om die reden kan het gevoelsmatig ineens wel.. Jij maakt onderscheid gebaseerd op wat wel goed voelt voor jou en wat niet goed voelt voor jou, maar niet gebaseerd op imo goede argumenten. Dan begrijp ik niet dat jij niet begrijpt dat het willen proberen met iemand van hetzelfde geslacht bij anderen een struikelpunt kan zijn, omdat dat gevoelsmatig bij hen dus ook niet kan. Wat zijn dan de argumenten dat hij die een ander meisje gaat neuken niet kan? Dan maak je echt onderscheid op wie welk geslachtsdeel heeft, dat slaat toch nergens op. |
![]() |
|
|