Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 17:03
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 22:13:
Je snapt het niet. Ik ben blij dat mijn vriend niet zo denkt. Als je een relatie hebt is toch niet meteen de rest van de wereld lelijk? Misschien dat jouw vriendin niet bi is, maar als ze dat wel is dan heeft ze misschien de ruimte nodig om seks uit te vinden met een meisje.

En als iemand mij die ruimte niet kan geven, dan is dat een beperking. Ik heb ook vertrouwen nodig, vertrouwen in mij. Ik word niet verliefd op een meisje, ik wil gewoon wel weten hoe ze voelt. En hij mag ook weten hoe een jongen voelt, heel simpel.

En nog simpeler is dat ik alleen maar gelukkig ben in zijn armen en niet in die van een meisje, want daar gaat het helemaal niet om, het gaat zich alleen maar om dat lichaam en om de seks.
Ik denk dat voor veel mensen seks gepaard gaat met liefde en dat ze het onmogelijk kunnen scheiden juist omdat het bij hen gebaseerd is op een liefdesband. Wil natuurlijk niet zeggen dat je niet kunt hunkeren naar iemand anders zijn lichaam dan dat van je vriend(in), maar juist doordat ze zich geestelijk die vrijheid niet gunnen of simpelweg niet aan zichzelf kunnen geven het daarom zo reageren dat het niet losmakend van elkaar op kan treden. Veel mensen zijn denk ik ook niet op zoek naar oppervlakkige seks los van hun relatie, want dat is het in feite toch? Het gaat puur om dat lichaam, puur om de begeerte de gulzigheid om dat andere lichaam te betasten te beproeven, alles te doen wat je begerigheid oproept. Mensen gunnen zichzelf en elkaar een dergelijke spanning of opwinding niet.

Ik vraag me af of deze wijze van seks niet de meest oerdriftige vorm van seks oproept, maar dat wijkt denk ik weer teveel af van het onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:35
Bart2002
Bart2002 is offline
Dit is één van de meest interessante discussies die ik ooit hier gelezen heb. Scatterheart (iets uit de manga?) je hebt wel iets los gemaakt. Mensen, gaat zo door!
Oud 05-11-2003, 17:54
juno
juno is offline
Hmm, om de discussie iets algemener te maken, dus buiten de situatie van de topicstartster.

Waar passen bi-sexualiteit en triootjes( of kwartetjes) of gewoon een keer "buiten de deur eten" met iemand van het andere geslacht binnen deze opvatting, dat sex soms gewoon hunkering naar een ander lichaam is? Want daar kan ik inkomen, soms is iemand anders gewoon zo lekker, nieuw en spannend dat je daar best een hapje van wilt nemen, zonder dat dit de gevoelens of de band met je partner aan zou tasten.

Ik doe het niet, want ik weet dat ik zelf reddeloos verloren ben zodra ik lekker met iemand vrij, dan komt die band toch wel. Daarom is het nou juist zo lekker! De magie van het smeden van een band, om die tijdens een vrijpartij op te komen voelen zetten, dat is een zeldzame kick. De euforie na afloop, tijdens het nagenieten in elkaars armen, is niet te evenaren.

(De straf, schuldgevoel en liefdesverdriet, is helaas navenant.)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 19:43:
Dan zijn wij alleen maar bi-nieuwsgierig. Ik kan niet verliefd worden op een meisje.
Dat klinkt wel logisch :] (wie niet )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ygdrassil schreef op 05-11-2003 @ 18:03:
Ik vraag me af of deze wijze van seks niet de meest oerdriftige vorm van seks oproept, maar dat wijkt denk ik weer teveel af van het onderwerp.
Mooi onderwerp van een nieuw topic Je ego doet nl. weinig anders dan je id onderdrukken

Citaat:
Bart2002 schreef op 05-11-2003 @ 18:35:
Dit is één van de meest interessante discussies die ik ooit hier gelezen heb.
Zo interessant, maar toch heb je niks te melden?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:03
Bart2002
Bart2002 is offline
Chimera:
Zo interessant, maar toch heb je niks te melden?

Ik ben meer een lurker. Maar moest het even kwijt.
Geweldig leesvoer, het gaat echt ergens over.

Juno:
"buiten de deur eten"
Ontzettend aantrekkelijk. Mijn vriendin is van mening:
het mag best, als ik maar mee mag doen. Dus daar gaan
we 1 dezer dagen iets mee doen. Ge zult er van horen,
dat beloof ik.

Groet, Bart "dubbele punt" 2002
Oud 05-11-2003, 21:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 05-11-2003 @ 15:03:
Wat wil je nou? Ik heb toch ergens hierboven duidelijk geschreven dat ik NIET VERLIEFD KAN WORDEN OP EEN MEISJE.
Je bent het tot nu toe nooit geworden, dat is wat anders. Als je wat anders denkt ben je naief.
Oud 05-11-2003, 21:09
juno
juno is offline
Als je verliefd genoeg bent op elkaar, zul je niet zo gauw op een ander verliefd worden. Het gevaar komt pas als de relatie een beetje begint te rammelen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 22:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 22:13:
Je snapt het niet. Ik ben blij dat mijn vriend niet zo denkt. Als je een relatie hebt is toch niet meteen de rest van de wereld lelijk? Misschien dat jouw vriendin niet bi is, maar als ze dat wel is dan heeft ze misschien de ruimte nodig om seks uit te vinden met een meisje.

En als iemand mij die ruimte niet kan geven, dan is dat een beperking. Ik heb ook vertrouwen nodig, vertrouwen in mij. Ik word niet verliefd op een meisje, ik wil gewoon wel weten hoe ze voelt. En hij mag ook weten hoe een jongen voelt, heel simpel.

En nog simpeler is dat ik alleen maar gelukkig ben in zijn armen en niet in die van een meisje, want daar gaat het helemaal niet om, het gaat zich alleen maar om dat lichaam en om de seks.
Jah en dat lichaam en die seks zijn ook 2 onderdelen van een relatie en als je die niet binnen de relatie kunt houden ga je vreemd, SIMPEL.

Al kan ze me alle vertrouwen van de wereld geven enzo dat ze niet verliefd wordt etc etc dan nog heeft ze een relatie met mij genomen wetende dat ze voor mij koos en niet voor die ander. En dat seks een onderdeel daar van was dat niet zomaar meer met iedereen gedeeld diende te worden.

Want als zij met een andere meid mag neuken dan mag ik het ook (om maar heel krom te zeggen) Seks is een onderdeel van een relatie en dus ook een basis waarop het vertrouwen staat. Kan ze me dat niet geven dan kan ze me niet het vertrouwen geven om een relatie uberhaupt op te bouwen.
Oud 06-11-2003, 01:33
Verwijderd
Scatterheart, ik ben het volledig met je eens. Heb je zin om eens op msn hierover te praten? En uiteraard een scala aan andere onderwerpen? Voeg me gaarne toe op grotvergelijker@hotmail.com

N.B. Denk niet door, denk aan Plato
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 02:08
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 04-11-2003 @ 17:53:
In de situatie van dat het meisje bi is. Dan wil ze wel heel graag met een meisje naar bed in de meeste gevallen. Als ze dan een vriendje heeft wil hij daar ook graag bij zijn, maar dat durft ze dan niet omdat ze bang is dat hij het andere meisje leuker gaat vinden.
gelul. Ik voel totaal niet de behoefte met meer dan één persoon in bed te liggen. Of ik nu een bi-e vriending heb of niet...

Tsja... verder heb ik weinig ervaring met bi-e meisjes... Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik op het type meisje val wat bi blijt te zijn (no offence, maar op een of andere manier lijkt het wel alsof alleen (de meerderheid van in ieder geval) mensen die zich enorm aanstellen (achteraf) bi blijken te zijn. (ik weet het... het is slechts statistiek...))

Verder ben ik sowieso wel en fan van monogamie. Omdat ik niet het gevoel heb dat sex puur voor de lust nou echt iets bijzonders is (het lijkt mij in ieder geval niet erg boeiend).

tsja. Noem me preuts (graag zelfs, preutsheid is namelijk in mijn optiek super )

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 02:13.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 07:55
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 06-11-2003 @ 02:33:
Scatterheart, ik ben het volledig met je eens. Heb je zin om eens op msn hierover te praten? En uiteraard een scala aan andere onderwerpen? Voeg me gaarne toe op grotvergelijker@hotmail.com

N.B. Denk niet door, denk aan Plato
Jup, zal je zo toevoegen.
Oud 06-11-2003, 08:03
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Tampert schreef op 06-11-2003 @ 03:08:
gelul. Ik voel totaal niet de behoefte met meer dan één persoon in bed te liggen. Of ik nu een bi-e vriending heb of niet...

Tsja... verder heb ik weinig ervaring met bi-e meisjes... Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik op het type meisje val wat bi blijt te zijn (no offence, maar op een of andere manier lijkt het wel alsof alleen (de meerderheid van in ieder geval) mensen die zich enorm aanstellen (achteraf) bi blijken te zijn. (ik weet het... het is slechts statistiek...))

Verder ben ik sowieso wel en fan van monogamie. Omdat ik niet het gevoel heb dat sex puur voor de lust nou echt iets bijzonders is (het lijkt mij in ieder geval niet erg boeiend).

tsja. Noem me preuts (graag zelfs, preutsheid is namelijk in mijn optiek super )
Nah, dat bi-meisjes voor het grote gedeelte aanstellers blijken te zijn vind ik dan weer gelul. Merendeel van mijn vriendinnen was/is bi en dat zij nou het type aanstelsters zijn? Nou, nee. Maar goed, dan kun je ook wel doorredeneren dan aanstelsters ook vriendinnen zoeken die zich aanstellen.

Nou, en ik weet niet of je wel eens seks sec. voor de lust hebt gehad, en ws. verschilt het uiteraard ook van persoon tot persoon, maar ik vond het wel geslaagd te noemen.

Als het je namelijk lukt om seks alleen als seks te zien, en dus niet zoals de vieze mannetjes in Ton gisterenavond het gaat verwarren met affectie of nog erger, liefde en warmte, dan is het een heerlijk spel.

Wat dus niet wil zeggen dat in mijn relatie seks zonder liefde gaat, maar alleen seks uit liefde is totaal iets anders.

Geef mij maar 40% liefde als basis en 60% lust voor de creativiteit en de geilheid.

En niks mis met preutsheid.
Alleen ik zou gillend gek worden.
Maar dat ligt dan aan mijn aanstelster-karakter.
Oud 06-11-2003, 08:06
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
juno schreef op 05-11-2003 @ 18:54:

(De straf, schuldgevoel en liefdesverdriet, is helaas navenant.)
Jij hebt het constant over verliefd-worden-op en vreemdgaan gepaard met schuldgevoelens. Ik dus niet. Wat anderen er ook van mogen denken, als je in goed overleg je bi-gevoelens uit, is dat geen vreemdgaan. Heeft dus ook niks met verliefdheid te maken. Noch met schuldgevoelens.

No offence, maar ik heb er absoluut nul komma nul nul behoefte aan om in de armen van een andere knul euforie te voelen. Ik zou eerder verlangen naar een warme douche, heel veel tranen en een klap voor mijn kop.
Oud 06-11-2003, 08:07
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Bart2002 schreef op 05-11-2003 @ 18:35:
Dit is één van de meest interessante discussies die ik ooit hier gelezen heb. Scatterheart (iets uit de manga?) je hebt wel iets los gemaakt. Mensen, gaat zo door!
Iets van Bjork. Maar dank.
Oud 06-11-2003, 16:31
juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 06-11-2003 @ 09:06:
Jij hebt het constant over verliefd-worden-op en vreemdgaan gepaard met schuldgevoelens. Ik dus niet. Wat anderen er ook van mogen denken, als je in goed overleg je bi-gevoelens uit, is dat geen vreemdgaan. Heeft dus ook niks met verliefdheid te maken. Noch met schuldgevoelens.

No offence, maar ik heb er absoluut nul komma nul nul behoefte aan om in de armen van een andere knul euforie te voelen. Ik zou eerder verlangen naar een warme douche, heel veel tranen en een klap voor mijn kop.
Ik ben dan ook niet bi. Ik kan dus wel verliefd worden op de persoon waar ik sex mee heb. Erger nog, ik hoef geen sex als ik niet verliefd ben op iemand. Die band maakt de sex niet alleen lekker maar ook fijn, voor mij.

Dat is het verschil tussen jou en mij. Jij kunt sex en liefde wel scheiden, ik niet.

Laatst gewijzigd op 06-11-2003 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 08:55
AngelLena
AngelLena is offline
Zullen wij dan vanaf nu alle off-topic posts en vooral RUZIES verwijderen en die voortaan even onderling uitknokken. Ja, goed begrepen, op seks no more ms. nice fb's.
Oud 07-11-2003, 08:59
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2003 @ 09:55:
Zullen wij dan vanaf nu alle off-topic posts en vooral RUZIES verwijderen en die voortaan even onderling uitknokken. Ja, goed begrepen, op seks no more ms. nice fb's.
Het werd ook eens tijd ja.

Maar goed, waar waren we gebleven?

Ohja, dit wilde ik zeggen.

Citaat:
Want als zij met een andere meid mag neuken dan mag ik het ook (om maar heel krom te zeggen) Seks is een onderdeel van een relatie en dus ook een basis waarop het vertrouwen staat. Kan ze me dat niet geven dan kan ze me niet het vertrouwen geven om een relatie uberhaupt op te bouwen.
Als ik met een andere meid mag neuken mag hij ook met een andere jongen neuken ja, dat heb je heel goed begrepen. Zo gaat dat.

Ik ga niet alleen met een andere jongen naar bed en hij niet met een ander meisje. Voor mezelf sprekend heb ik daar totaal geen behoefte aan en dan gaat het zich niet om dat er jongens bestaan die een piemel hebben die dikker is of dat ze goed viool spelen. Ik ga immers geen relatie met iemand aan om met andere jongens naar bed te gaan, dat vind ik ook niet kunnen, niet alleen voor mezelf.
Oud 07-11-2003, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 07-11-2003 @ 09:59:
Ik ga immers geen relatie met iemand aan om met andere jongens naar bed te gaan, dat vind ik ook niet kunnen, niet alleen voor mezelf.
Ik zie dat verschil toch echt nog steeds niet hoor..

Stel nou dat hij wel behoefte zou hebben met andere meisjes naar bed te gaan, zou dat dan ook mogen van jou? Ookal zou jij niet met andere jongens naar bed gaan of daar ook maar behoefte aan hebben?

Bijvoorbeeld dat je een vriend hebt bij wie je zijn eerste bent en dat hij wil weten hoe het is om het met iemand anders te doen. Of dat je een vriend hebt die zwaar seksverslaafd is en jij niet kunt voldoen aan zijn libido.. stomme voorbeelden, maar stel dat..?

Waarom kan met een meisje naar bed gaan wel, alleen omdat zij een kut heeft en dat bij een jongen niet zo is? Dat is toch geen goede reden? Of alleen omdat een meisje je geen relatie kan bieden, maar dat kunnen een hele hoop jongens toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 10:24
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-11-2003 @ 11:14:
Ik zie dat verschil toch echt nog steeds niet hoor..

Stel nou dat hij wel behoefte zou hebben met andere meisjes naar bed te gaan, zou dat dan ook mogen van jou? Ookal zou jij niet met andere jongens naar bed gaan of daar ook maar behoefte aan hebben?

Nee, dat zou ik niet kunnen. Als hij met een ander meisje naar bed wil, als het echt zijn initatief is, dan zou ik daar niet mee kunnen omgaan. Hij heeft tenslotte mij als vriendin. Ik ben namelijk ook een meisje. Als hij mij niet goed genoeg vindt, moet hij een ander zoeken.

Zie je, ik maak het onderscheid.

Ik kan ermee omgaan als:

- Ik een geweldig meisje tegenkom en ik wil daarmee naar bed. Hij doet mee of kijkt tenminste toe. Ik neem het initatief tot seks, ik ben de actieve partij, het draait op mij en dat meisje. Ik zou het wel kunnen hebben dat hij dan aan haar zit, neuken misschien ook, als ik er maar bij ben en het om mij en mijn ervaring draait. Het is dus niet dat hij met dat meisje naar bed gaat en ik lig er maar bij.

- Hij alleen met een jongen naar bed wil. Die jongen heeft een pik, ik niet, ik kan niet gepijpt worden. Hij wil weten hoe dat is, dat mag dus.

- Wij met zijn 3en seks hebben met een jongen. Ik pijp die andere jongen, mijn vriend kijkt toe, hij pijpt die jongen en zit aan hem, ik kijk toe. Lijkt me geweldig, draait om mijn vriend en die jongen, niet om mij en die jongen. Die jongen kan me gestolen worden, ik wil alleen maar zien hoe mijn vriend met hem bezig is.

Wat ik dus niet kan en wil is dat hij alleen de hort op gaat met een meisje naar huis. Dat is niet normaal vind ik. Dan moet je maar vrijgezel blijven.

En ik vind het dus ook niet kunnen dat ik met een knul alleen naar huis ga, heb er totaal geen behoefte aan ook.

Zo werkt dat in mijn optiek, can't help it.
Oud 07-11-2003, 10:29
Chimera
Chimera is offline
En misschien ten overvloede, maar vriendlief denkt er exact zo over.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 10:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 07-11-2003 @ 11:24:

Nee, dat zou ik niet kunnen. Als hij met een ander meisje naar bed wil, als het echt zijn initatief is, dan zou ik daar niet mee kunnen omgaan. Hij heeft tenslotte mij als vriendin. Ik ben namelijk ook een meisje. Als hij mij niet goed genoeg vindt, moet hij een ander zoeken.
[/B]
Vind je dat dan niet enorm egoïstisch? Jij vindt het normaal dat jij jouw behoeften wel mag bevredigen, maar als een jongen behoeften zou hebben met een ander meisje zou het niet mogen.
Oud 07-11-2003, 10:53
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 11:49:
Vind je dat dan niet enorm egoïstisch? Jij vindt het normaal dat jij jouw behoeften wel mag bevredigen, maar als een jongen behoeften zou hebben met een ander meisje zou het niet mogen.
Egoistisch he, ik die met een meisje naar bed wil, hij die met een jongen naar bed wil, en ondertussen gelukkig zijn met elkaar.
Oud 07-11-2003, 10:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 11:49:
Aangezien wij beiden niet die behoefte hebben, is dat een compleet non-issue.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 11:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 07-11-2003 @ 11:53:
Egoistisch he, ik die met een meisje naar bed wil, hij die met een jongen naar bed wil, en ondertussen gelukkig zijn met elkaar.
ZUCHT .

Jullie moeten allebei toch echt eens leren om afstand te nemen van je eigen situatie en normaal deel te nemen aan een discussie. Ik gaf gewoon een voorbeeld met als vraag of je dat geen egoistische manier van denken vond.

Dit forum gaat niet over jullie. Dit forum gaat over seksualiteit. Als je wil dat alles over jullie 2 gaat open je zelf maar een forum.
Oud 07-11-2003, 11:12
AngelLena
AngelLena is offline
Het is misschien inderdaad erg egoistisch ingesteld, maar gevoelsmatig klopt het gewoon niet als je vent (of meisje) ineens sterk de behoefte zou hebben om met een ander naar bed te gaan. Gevoel zegt dan tegen jou dat jij niet goed genoeg bent en dat die behoefte daarom ontstaan is, hoe rationeel iemand ook uit kan leggen dat dat er niets mee te maken heeft.

Het is denk ik maar net: geef je toe aan je behoeftes en kwets je daarmee je partner met risico om je partner te verliezen, of speel je het op veilig en ben je blij met wat je hebt?
Oud 07-11-2003, 11:14
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 12:02:
Jullie moeten allebei toch echt eens leren om afstand te nemen van je eigen situatie en normaal deel te nemen aan een discussie.
De discussie gaat of je het toe laat dat je in een relatie met iemand van hetzelfde geslacht sex hebt. Aangezien voor ons sex met iemand van het andere geslacht gewoon wat anders is, doet de vraag of dat al dan neit egoistisch is compleet niet ter zake.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 11:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 12:14:
De discussie gaat of je het toe laat dat je in een relatie met iemand van hetzelfde geslacht sex hebt. Aangezien voor ons sex met iemand van het andere geslacht gewoon wat anders is, doet de vraag of dat al dan neit egoistisch is compleet niet ter zake.
De vraag is waarom mensen het wel of niet toelaten. Egoïsme, of het gebrek daarvan, is daar dus een centraal onderdeel van. Dus de vraag is heel relevant.
[edit]Bovendien is mijn mening dat dat niets anders is, wat net zo'n geldige mening is als die van jullie en wat dus net zo'n grote waarde heeft voor de discussie als jouw mening.[/edit]
Oud 07-11-2003, 11:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2003 @ 12:12:
Het is denk ik maar net: geef je toe aan je behoeftes en kwets je daarmee je partner met risico om je partner te verliezen, of speel je het op veilig en ben je blij met wat je hebt?
Hoe kom je d'r in hemelsnaam bij dat we mekaar zouden kwetsen? Het is iets dat we voor onszelf, samen dus, doen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 11:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 12:17:
Hoe kom je d'r in hemelsnaam bij dat we mekaar zouden kwetsen? Het is iets dat we voor onszelf, samen dus, doen.
Hoe kom je d'r in hemelsnaam bij dat alles over jou gaat?
Oud 07-11-2003, 11:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 12:17:
Als mijn vriend zou gaan gillen dat ie graag zou willen expirimenteren met een andere vent, dan zeg ik prima, maar weet waar je aan begint. Als hij daar namelijk aan toegeeft, dan is ie mij kwijt omdat het me diep zou kwetsen. Hoe onrationalistisch dat ook is... Maar da's niet alleen als hij zegt dat hij wil expirimenteren met een andere vent, maar ook gewoon als ie zegt dat ie tussendoor even met een andere meid wil neuken. Dan is ie mij ook kwijt als ie dat doorzet. Monogamie is voor mij erg belangrijk. Als ie daar niet mee kan leven kan ie beter meteen weggaan, want als ie zich niet aan de monogame regels houdt, dan ben ik weg met een gebroken hartje.

Trio's is iets anders, daar sta ik wel voor open, mar daar ben ik dan zelf ook bij.
Oud 07-11-2003, 11:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 12:19:
Hoe kom je d'r in hemelsnaam bij dat alles over jou gaat?
Zeik niet zo zeg, je kunt het ook gewoon als "als je het mekaar gunt kwets je mekaar niet" lezen, doe niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 11:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2003 @ 12:21:
Als mijn vriend zou gaan gillen dat ie graag zou willen expirimenteren met een andere vent, dan zeg ik prima, maar weet waar je aan begint.
"Zou gaan gillen"? Komop zeg.

Citaat:

Trio's is iets anders, daar sta ik wel voor open, mar daar ben ik dan zelf ook bij.
Voor de zoveelste keer, we hadden het ook seks in trio-verband.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 12:57:
Zeik niet zo zeg, je kunt het ook gewoon als "als je het mekaar gunt kwets je mekaar niet" lezen, doe niet zo moeilijk.
En waarom zou je dat elkaar dan niet gunnen als de ander iets zou willen met iemand van hetzelfde geslacht? Wat is daar dan het grote verschil tussen? Het zijn beiden verlangens.
Oud 07-11-2003, 12:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 13:02:
En waarom zou je dat elkaar dan niet gunnen als de ander iets zou willen met iemand van hetzelfde geslacht? Wat is daar dan het grote verschil tussen? Het zijn beiden verlangens.
Verlangens om het met een meisje te doen kan ik prima botvieren op m'n vriendin, verlangens om het met een jongen te doen niet. Het gaat niet om de persoon, maar om het geslacht. Ik heb geen verlangens om het met een ander meisje te doen, en zij (AFAIK) niet om het met een andere jongen te doen.

Wat overigens niet wegneemt dat ik het helemaal niet vervelend zou vinden dat ze het bij een MMV trio ook met 'hem' zou doen, integendeel.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 13:07:

Wat overigens niet wegneemt dat ik het helemaal niet vervelend zou vinden dat ze het bij een MMV trio ook met 'hem' zou doen, integendeel.
Ik zal wel scheel kijken ofzow, maar ik ben je hier even kwijt. Wil je nou juist WEL dat ze het dan doet met die ander of juist NIET?
Oud 07-11-2003, 12:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 07-11-2003 @ 13:09:
Ik zal wel scheel kijken ofzow, maar ik ben je hier even kwijt. Wil je nou juist WEL dat ze het dan doet met die ander of juist NIET?
Volgens mij staat het er vrij letterlijk maargoed, "WEL" dus.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 13:07:
Verlangens om het met een meisje te doen kan ik prima botvieren op m'n vriendin, verlangens om het met een jongen te doen niet. Het gaat niet om de persoon, maar om het geslacht. Ik heb geen verlangens om het met een ander meisje te doen, en zij (AFAIK) niet om het met een andere jongen te doen.

ZUCHT

Denk nou eens wat minder bekrompen. Stel je voor dat je een vriendin krijgt die wel verlangen heeft om het met een andere jongen te doen. Ze heeft bijvoorbeeld de wens door een compleet vreemde genomen te worden, zonder jouw participatie. Zou dat dan niet mogen?
Oud 07-11-2003, 12:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 13:13:

Denk nou eens wat minder bekrompen.

Citaat:

Stel je voor dat je een vriendin krijgt die wel verlangen heeft om het met een andere jongen te doen. Ze heeft bijvoorbeeld de wens door een compleet vreemde genomen te worden, zonder jouw participatie. Zou dat dan niet mogen?
Afhankelijk van de situatie, maar in princiepe niet. Als ze het met een jongen wil doen heeft ze mij, als ze het met een meisje wil doen moet ze d'r iemand bij zoeken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 13:15:

Afhankelijk van de situatie, maar in princiepe niet. Als ze het met een jongen wil doen heeft ze mij, als ze het met een meisje wil doen moet ze d'r iemand bij zoeken.
Nou komen we tenminste ergens, en hou die rolleyes voor je, je denkt veel te veel binnen je eigen denkbeelden en doet erg moeilijk eroverheen te stappen.
WAAROM zou dat dan niet mogen? Waarom is het verlangen met een meisje seks te hebben wel tolerabel maar een ander verlangen niet?
Oud 07-11-2003, 12:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 13:17:
Nou komen we tenminste ergens, en hou die rolleyes voor je, je denkt veel te veel binnen je eigen denkbeelden en doet erg moeilijk eroverheen te stappen.
Wat een onzin, dat je het er niet mee eens bent dat je dergelijke dingen toelaat in een relatie is prima, maar ga niet lopen zeiken dat ik bekrompen denk.

Citaat:

WAAROM zou dat dan niet mogen? Waarom is het verlangen met een meisje seks te hebben wel tolerabel maar een ander verlangen niet?
Zoals ik al eerder uitgelegd heb: meisjes hebben iets dat ik niet heb. Voor al het andere kan ze bij mij terecht, alleen niet voor dat ene. Dan kun je haar wel de rest van haar leven laten afvragen hoe het toch zou zijn, maar dan heb ik liever dat ze het gewoon probeert.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:37
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 13:22:

Zoals ik al eerder uitgelegd heb: meisjes hebben iets dat ik niet heb. Voor al het andere kan ze bij mij terecht, alleen niet voor dat ene. Dan kun je haar wel de rest van haar leven laten afvragen hoe het toch zou zijn, maar dan heb ik liever dat ze het gewoon probeert.
Er zijn toch ook zat jongens die iets hebben wat jij niet hebt?
- Gevoel voor humor
- Een lul van 25 CM
- Borsthaar
- Spieren

Weet ik veel wat. Ieder persoon is uniek, dus íedereen heeft iets wat jij niet hebt. Maar als ze dus zonder jou erbij met een andere kerel naar bed wil, dan ben je het daar niet mee eens? Ik snap dat niet, die jongen heeft vast wel iets te bieden wat jij niet hebt, wie ben jij om haar dat te ontzeggen?
Oud 07-11-2003, 12:44
Nona
Nona is offline
Prophet - wat voor de één heel normaal is is voor jou misschien wel bekrompen. Maar het is niet netjes om mensen zo te bestempelen. Even dimmen.

Chimera - nokken met je roloogjes, je kunt je heel goed met argumenten uitdrukken.

En nu gewoon vriendelijk posten, anders wordt het echt verwijderd.
Oud 07-11-2003, 12:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Whuzz schreef op 07-11-2003 @ 13:37:
Nee, dan had ze wel met (een van) die jongens een relatie gehad

Het verschil tussen mannen en vrouwen is IMHO fundamenteel anders dan verschillen in lichaamsbouw of karakter. Nogmaals, het gaat om het geslacht, niet om een specifieke persoon. Seks is hier een consumptieartikel, niks meer, niks minder.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:54
Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Chimera schreef op 07-11-2003 @ 13:48:
Nee, dan had ze wel met (een van) die jongens een relatie gehad
Onzin. Ze kan er gewoon puur nieuschierig naar zijn, net als naar seks met een andere vrouw. Seks is een consumptieartikel, niks meer, niks minder en het gaat haar om de seks met die andere kerel met die hele dikke lul, niet om een relatie met hem. En jij ontzegt haar dat. Waarom?

Citaat:
Het verschil tussen mannen en vrouwen is IMHO fundamenteel anders dan verschillen in lichaamsbouw of karakter. Nogmaals, het gaat om het geslacht, niet om een specifieke persoon.
Jij hebt het er de hele tijd over dat je haar niet iets wilt ontzeggen dat jij haar niet kunt bieden, niet ik.
Maar nu koppel je daar ineens aan dat het geslachts-gebonden is. Dus eigenlijk gaat het je er niet om dat je haar iets niet wilt ontzeggen, maar dat je haar wel vertrouwt met een andere vrouw, maar niet met een man...

Citaat:
Seks is hier een consumptieartikel, niks meer, niks minder.
Dat gaat voor jou kennelijk alleen op als het in je eigen context past...
Oud 07-11-2003, 14:40
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
- Gevoel voor humor
- Een lul van 25 CM
- Borsthaar
- Spieren

Weet ik veel wat. Ieder persoon is uniek, dus íedereen heeft iets wat jij niet hebt. Maar als ze dus zonder jou erbij met een andere kerel naar bed wil, dan ben je het daar niet mee eens? Ik snap dat niet, die jongen heeft vast wel iets te bieden wat jij niet hebt, wie ben jij om haar dat te ontzeggen?
Je leest niet goed. HET GAAT ZICH DAAR NIET OM. Ik hoef geen andere kerel. Ik ben tevreden met mijn vriend. Meer dan dat. En juist daarom heb ik de ruimte om het eens met een meisje te proberen. Want zij kan mij iets bieden OP SEKSGEBIED dat hij mij niet kan bieden.
Oud 07-11-2003, 14:42
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 07-11-2003 @ 12:02:
ZUCHT .

Jullie moeten allebei toch echt eens leren om afstand te nemen van je eigen situatie en normaal deel te nemen aan een discussie. Ik gaf gewoon een voorbeeld met als vraag of je dat geen egoistische manier van denken vond.

Dit forum gaat niet over jullie. Dit forum gaat over seksualiteit. Als je wil dat alles over jullie 2 gaat open je zelf maar een forum.
Ja prima, maar jij vraagt telkens heel expliciet naar dingen die ik uit eigen ervaringen of uit gevoel weerleg, en ja, dan wordt dat persoonlijk. En bedankt voor de tip.
Oud 07-11-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
- Gevoel voor humor
- Een lul van 25 CM
- Borsthaar
- Spieren

Dat wilde ik maar net zeggen!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-11-2003 @ 13:44:
Prophet - wat voor de één heel normaal is is voor jou misschien wel bekrompen. Maar het is niet netjes om mensen zo te bestempelen. Even dimmen.
Ik bedoelde enkel dat hij zo rechtlijnig in zn eigen denkbeeld zit, maar ik had het idd anders moeten uitdrukken. Mijn excuses aan Niels. Ik word enkel een beetje geirriteerd van het mezelf constant moeten uitleggen, terwijl ik volgens mij gewoon duidelijk ben.
Oud 07-11-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 07-11-2003 @ 15:40:
Je leest niet goed. HET GAAT ZICH DAAR NIET OM. Ik hoef geen andere kerel. Ik ben tevreden met mijn vriend. Meer dan dat. En juist daarom heb ik de ruimte om het eens met een meisje te proberen. Want zij kan mij iets bieden OP SEKSGEBIED dat hij mij niet kan bieden.
Namelijk een kut..?
En die kun jij beffen.. en dat is het enige verschil.. En om die reden kan het gevoelsmatig ineens wel..

Jij maakt onderscheid gebaseerd op wat wel goed voelt voor jou en wat niet goed voelt voor jou, maar niet gebaseerd op imo goede argumenten.

Dan begrijp ik niet dat jij niet begrijpt dat het willen proberen met iemand van hetzelfde geslacht bij anderen een struikelpunt kan zijn, omdat dat gevoelsmatig bij hen dus ook niet kan.

Wat zijn dan de argumenten dat hij die een ander meisje gaat neuken niet kan?

Dan maak je echt onderscheid op wie welk geslachtsdeel heeft, dat slaat toch nergens op.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten