Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 12:51
barbara.inc
barbara.inc is offline
Jaaa, ze zijn weer geweest...wat vonden jullie van de kleding? wie was helemaal goed, en wie zat er echt helemaal naast?

Ik vond het hoedje van Justin Timberlake echt belachelijk en lelijk en Christina aguilera had net zo goed niks aan kunnen trekken...Vond, als nationalistische hollander zijnde, het optreden van Missy Elliot wel geweldig
Oud 08-11-2003, 12:52
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
barbelle schreef op 08-11-2003 @ 13:51:
Vond, als nationalistische hollander zijnde, het optreden van Missy Elliot wel geweldig
ok, ik heb dat dus gemist? wat was er met missy elliot dan? had ze een shirt van het Nederlands elftal aan oid?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:53
Overjoyed
Overjoyed is offline
ik vond Justin juist wel hot, vooral zijn inbreng in de show van "Black Eyed Peas" vond ik leuk, ik vond die zanger van Outkast (ben zijn naam kwijt ) er weer eens geweldig hip uitzien
Oud 08-11-2003, 12:53
Verwijderd

Pharrell <3333 en justin was ook wel sexy hoor, damn

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 12:54
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Teunster schreef op 08-11-2003 @ 13:52:
ok, ik heb dat dus gemist? wat was er met missy elliot dan? had ze een shirt van het Nederlands elftal aan oid?
Ze heeft een nieuw nummer, waarin ze ''pass the Dutch'' zingt, en ze dansten een soort van moderne klompendans waarbij ook heel vaak werd geroepen dat het een nederlandse dans was
Oud 08-11-2003, 13:04
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
barbelle schreef op 08-11-2003 @ 13:54:
Ze heeft een nieuw nummer, waarin ze ''pass the Dutch'' zingt, en ze dansten een soort van moderne klompendans waarbij ook heel vaak werd geroepen dat het een nederlandse dans was
ik denk niet dat dat erg lovend bedoeld was
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:08
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Teunster schreef op 08-11-2003 @ 14:04:
ik denk niet dat dat erg lovend bedoeld was
Ik heb ook mijn twijfels eigenlijk
Oud 08-11-2003, 13:20
Roos
Roos is offline
Op een gegeven moment had Xtina een soort zilveren helm op.. jezus what was she thinking?

Maar goed, ik heb niet alles gezien
Oud 08-11-2003, 13:37
Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik heb het gemist (wist niet eens dat het er was..). Maar zonet paar fotootjes bekeken.
En Christina Aguilera vond ik er niet uitzien..
(was het enige wat me op die paar kleine foto's opviel)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:52
Verwijderd

juhlg, hoeveel bruiningsspul zal ze wel niet op dr gezicht heben om dr zwarte haren te compenseren

rrr

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 13:58.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:55
Verwijderd

wat een vreselijke jas
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 13:58
barbara.inc
barbara.inc is offline
pink was wel mooi, en dat meisje van de black eyed peas ook alleen wel jammer dat ze niet zo geweldig vooruit kwam op die schoenen...

Nog wat plaatjes:
beyoncé
vind haar haar niet geweldig, en der jurk (als je het al zo mag noemen) ook niet
Kraftwork

The darkness

Kon er zo snel niet veel meer vinden
Oud 08-11-2003, 13:58
Solid
Solid is offline
Citaat:
barbelle schreef op 08-11-2003 @ 13:54:
ik vond niks Nederlands aan die dans, meer Schots (wat ook weer toepasselijk was)

Ik vond het weer geweldig om 't te zien Christina deed het erg leuk. Ze zag er vaak juist mooi uit vond ik. Het is leuke juist dat ze 't zelf ook niet zo serieus neemt: 'nobody wins from me when it comes around big hair'(oid) en 'i thought i was showing the most skin this evening until those travis boys came up..' die actie van Kelly Osbourne was ook dom, ze werd gelijk uitgejoeld (?)

Justin neemt tegenwoordig qua kleding de stijl van de Neptunes over; petje & simpel arty t shirt! Beyonce was erg mooi (weet iemand waarom haar optreden overnieuw is gedaan?) , pony = , Pink daarentegen bakte er niks van

Optreden van Kylie was weer geweldig en ja hoor de legging is in Trouwens the Darkness kan echt niet meer, die lopen echt 10 jaar achter
Oud 08-11-2003, 14:03
Roos
Roos is offline

Christina kwam op als non... ze lijkt wel een negerin hier!

omg

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 14:05.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:05
Li
Li is offline
Citaat:
Solid schreef op 08-11-2003 @ 14:58:
ik vond niks Nederlands aan die dans, meer Schots (wat ook weer toepasselijk was)

Ik vond het weer geweldig om 't te zien Christina deed het erg leuk. Ze zag er vaak juist mooi uit vond ik. Het is leuke juist dat ze 't zelf ook niet zo serieus neemt: 'nobody wins from me when it comes around big hair'(oid) en 'i thought i was showing the most skin this evening until those travis boys came up..' die actie van Kelly Osbourne was ook dom, ze werd gelijk uitgejoeld (?)
Wat deed kelly dan? *heb de hele mtv awards gemist namelijk*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:07
Solid
Solid is offline
ow er is een soort van ruzie tussen Kelly en Christina dus in een voorfilmpje gooit Christina voor de grap een dartpijl op een bord met Kelly's foto erop vervolgens zei Kelly dat dat zielig was (toen ze een een award moest uitdelen) maar werd ze gelijk helemaal uitgejoeld door het publiek!
o dit vond ik:
If Christina Aguilera has to resort to throwing darts at my head after everything she's achieved and everything she's done, then she's a really sad, sorry person," says rock princess Kelly Osbourne while walking on stage. "And I take it as a complete compliment."
Oud 08-11-2003, 14:08
Roos
Roos is offline
Citaat:
Li schreef op 08-11-2003 @ 15:05:
Wat deed kelly dan? *heb de hele mtv awards gemist namelijk*
christina een beetje dissen...
Oud 08-11-2003, 14:11
AtHell
AtHell is offline
Weer iets dat me compleet ontgaan is.

Het zal vast nog wel een paar keer herhaald worden, en anders.. niet.
Oud 08-11-2003, 14:12
Bobby James
Bobby James is offline
ik vond Dre van Outkast echt geweldig hip
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:19
Solid
Solid is offline
Het wordt vast nog in vervelens toe herhaald

ow trouwens ik vond het op een gegeven moment wel erg geforceerd over komen, na het optreden van Travis, probeerden die 2 gasten van Jackass ook nog es lollig te doen in hun onderbroek
Oud 08-11-2003, 14:41
Mysterons
Mysterons is offline
Kraftwork was echt vet!

Justin zag er echt sexy uit rrr. Beyoncé had een fout bontje aan aan het begin, maar later die roze jurk was echt heel gaaf.
Oud 08-11-2003, 14:56
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Solid schreef op 08-11-2003 @ 14:58:
Beyonce was erg mooi (weet iemand waarom haar optreden overnieuw is gedaan?)
is dat overnieuw gedaan dan? ik heb het opgenomen en heb alleen het optreden gezien aan het begin van de show nadat Christina iedereen welkom heette.

voor de rest was het wel vet.
ow jah, viel het jullie ook niet op dat toen die groep van beste video, voor mij compleet onbekend, hun award kwam ophalen, het helemaal stil was en er zelfs mensen boe liepen te roepen? viel mij wel op namelijk...
Oud 08-11-2003, 15:06
antigone
antigone is offline
hm, ik heb niet gekeken, ik kijk eigenlijk nauwelijks mtv.

maar nu heb ik toch wel spijt. ik had kraftwerk graag zien optreden, en ik vond het helemaal geweldig dat sigur rós een award won.
Oud 08-11-2003, 15:14
Solid
Solid is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 08-11-2003 @ 15:56:
is dat overnieuw gedaan dan?
dat zeiden ze op de radio, maar het waarom had ik gemist
Oud 08-11-2003, 15:15
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
loempia addict schreef op 08-11-2003 @ 16:06:
hm, ik heb niet gekeken, ik kijk eigenlijk nauwelijks mtv.

maar nu heb ik toch wel spijt. ik had kraftwerk graag zien optreden, en ik vond het helemaal geweldig dat sigur rós een award won.
die bedoelde ik,sigur rós. maar het publiek liep ze allemaal uit te jouwen.
Oud 08-11-2003, 15:15
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Solid schreef op 08-11-2003 @ 16:14:
dat zeiden ze op de radio, maar het waarom had ik gemist
wanneer is dat opnieuw gedaan dan?
Oud 08-11-2003, 15:16
antigone
antigone is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 08-11-2003 @ 16:15:
die bedoelde ik,sigur rós. maar het publiek liep ze allemaal uit te jouwen.
ja joh ? vaag.

ik dacht dat sigur rós juist zo populair was onder de celebs.
Oud 08-11-2003, 15:18
Solid
Solid is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 08-11-2003 @ 16:15:
wanneer is dat opnieuw gedaan dan?
na de gehele show, het nieuwe optreden zouden ze erin monteren voor als deze later werd uitgezonden aldus Evers, die er zelf bij was...maar ik weet dus niet waarom
Oud 08-11-2003, 15:32
Verwijderd
dre was echt icecold! echt superodope wat hij aan had
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:36
shut*up
shut*up is offline
Volgens mij ging er wel iets gruwelijks mis tijdens het optreden van Pink... of zij zong verkeerde toon of de band speelde verkeerde tonen maar twas af en toe echt vaag..

( en the darkness was juist goehoed! )
Oud 08-11-2003, 15:49
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik mag mij blijkbaar weer gelukkig prijzen dat het mij geen reet interesseert en dus niet gekeken heb
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:03
Marshall
Marshall is offline
Icecold!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:49
Verwijderd

Ik vind dit nog best cool eerlijk gezegd!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:25
Verwijderd
ik vond het een waardeloze show... ik vond dat geblaat over schotland super vervelend... en dat filmpje met die zingende schotten was irritant... de verschillende pakjes van christina overtroffen elkaar iedere keer weer qua lelijkheid... de rode loper vond ik overigens wel leuk... kelly presenteerde samen met seth the red carpet... maar christina aquilere wilde niet ontvangen worden door christina, dus kelly moest maar plaats maken... christina verdiende echt een paar dissen, want de laatste tijd loopt ze echt naast haar schoenen Andere dieptepunten waren een award voor mc punjabi , de make up van de zanger van REM en het hele optreden van the Darkness Gadverdamme wat fout maar misschien word ik wel te oud voor deze onzin...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:43
Es0
Es0 is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-11-2003 @ 18:25:
ik vond het een waardeloze show... ik vond dat geblaat over schotland super vervelend... en dat filmpje met die zingende schotten was irritant... de verschillende pakjes van christina overtroffen elkaar iedere keer weer qua lelijkheid... de rode loper vond ik overigens wel leuk... kelly presenteerde samen met seth the red carpet... maar christina aquilere wilde niet ontvangen worden door christina, dus kelly moest maar plaats maken... christina verdiende echt een paar dissen, want de laatste tijd loopt ze echt naast haar schoenen Andere dieptepunten waren een award voor mc punjabi , de make up van de zanger van REM en het hele optreden van the Darkness Gadverdamme wat fout maar misschien word ik wel te oud voor deze onzin...
Je vond het een waardeloze show, maar je kijkt er toch naar?? Dat is pas kansloos!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Es0 schreef op 08-11-2003 @ 19:43:
Je vond het een waardeloze show, maar je kijkt er toch naar?? Dat is pas kansloos!
Slechte binnenkomer, bij je eerste post bertbart afkraken!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:51
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-11-2003 @ 16:49:
ik mag mij blijkbaar weer gelukkig prijzen dat het mij geen reet interesseert en dus niet gekeken heb
Wij hebben geen MTV,bol

Er stond een artikel over in de krant.
Met foto's van Christina. Rrrrr.
Oud 08-11-2003, 19:08
Faery
Faery is offline
50 cent had naakte chicks .

denk ik.
Oud 08-11-2003, 20:38
Verwijderd
Waarom hebben mensen met veel geld geen smaak?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:50
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Noé schreef op 08-11-2003 @ 17:49:
[afbeelding]

Ik vind dit nog best cool eerlijk gezegd!
Heb je de achterkant ook gezien?

Sigur Rós was cool. Een MTV Award .
En het optreden van Kylie was geweldig. Voor de rest heb ik t een beetje gemist eigenlijk.
Oud 08-11-2003, 21:02
Faery
Faery is offline
Citaat:
Noé schreef op 08-11-2003 @ 19:46:
Slechte binnenkomer, bij je eerste post bertbart afkraken!
Stel je niet aan. Niks tegen bertbart, maar hij's niet heilig. Als je al iemand wil verafgoden, word dan Gristen.
Oud 08-11-2003, 21:13
Escapism
Escapism is offline
ik moet zeggen dat de performance van kraftwErk vrij geniaal was
Oud 08-11-2003, 21:40
appelsientje
appelsientje is offline
Ik vind dat altijd echt super om te zien Alleen een paar dingen snapte ik niet.. wat Eminem noubijv. zei.. Ik kon er echt geen bal van verstaan.. en Vin Diesel zag er echt ge-wel-dig uit in die 'kilt'!!! En ik vond het idd wel een beetje heel erg bloot wat Christina aan had en ze had ook een heel vaag een of ander bord voor..

Zagen jullie trouwens ook dat bij het optreden van Kylie Minogue een lamp kapot was?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Es0 schreef op 08-11-2003 @ 19:43:
nee, niets is leuker dan slechte televisie
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:35
Kaiba
Kaiba is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-11-2003 @ 18:25:
Pfff kijk dan niet idioot. Als je het zo kut show vondt dan had je er niet uren naar lopen kijken. Maarja onlogische gay's heb je altijd
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 08-11-2003 @ 23:35:
Pfff kijk dan niet idioot. Als je het zo kut show vondt dan had je er niet uren naar lopen kijken. Maarja onlogische gay's heb je altijd
vondt
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:45
Otis
Otis is offline
Het hoogtepunt vond ik uiteraard het moment waarop de Schotse hooli's hun ass shaketen op de klanken van Sean Paul.....

Oh en Justin heeft overduidelijk een nieuw imago nodig, dat hoedje kennen we nu wel

Oh en Vin Diesel was zelfs hot-hot-hot in leren rokje.

Al met al vond ik het véél minder leuk dan de vorige jaren .
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 23:21
Auntie M
Auntie M is offline
Vreemd dat stukje Diesel is het enige wat me is bijgebleven...en ik ben helemaal geen Vin Dieselfan
Oud 09-11-2003, 00:24
S
S is offline
Citaat:
Teunster schreef op 08-11-2003 @ 15:12:
ik vond Dre van Outkast echt geweldig hip
What's cooler than being cool? ICECOLD!

Oh ja, shirt van Chad gezien van The Neptunes? Die krijg ik ook .

Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 14:51.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 09:16
Paris
Paris is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 08-11-2003 @ 15:56:
is dat overnieuw gedaan dan? ik heb het opgenomen en heb alleen het optreden gezien aan het begin van de show nadat Christina iedereen welkom heette.

voor de rest was het wel vet.
ow jah, viel het jullie ook niet op dat toen die groep van beste video, voor mij compleet onbekend, hun award kwam ophalen, het helemaal stil was en er zelfs mensen boe liepen te roepen? viel mij wel op namelijk...
gefeliciteerd !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten