Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dank u ! ![]() btw jaaps knuffels zijn exclusief hooor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() lijkt me wel coel ![]() en verder, kom op man .. je kan op t forum toch ook wel met de meeste opschieten?
|
Ik kan niet wachten... oh Martin ik mis je!
![]() En als Roelof ook komt kunnen we vast oefenen voor lowlands.. toch les? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *roarrrrr* kheb zin in je ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik ben trouwens niet een fulltime kakker ![]() ![]() |
![]() |
|
ok amsterdam word ut
![]() ![]() *lekker puh* en rosi esmee stallionboy ![]() ![]() waarom? omdat ik dat zeg ohja? ja en wie ben jij? ik ben ik ok... zie je wel......
|
![]() |
Wat is er leuk aan meetings?
Het gros van de mensen post hier een foto met het bijbehorende levensverhaal... Op een gegeven moment is de spanning er toch gewoon af Of zit ik nu helemaal fout? ![]() Misschien zou ik een enkeling willen meeten, maar ik ga zeker niet met een groep totaal onbekenden ergens zitten blowen op een grasveld... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Owja en Amsterdam word het natuurlijk want de amsterdam meetings zijn gewoon veel leuker ![]() Rotterdam is een kut stad voor een meeting. Sorrie dat ik het zeg. ![]() Maargoed Amsterdam is ook dichterbij voor mij, en ik wil bepaalde mensjes heel graag weer een keertje zien, mensjes die waarschijnlijk toch alleen op een Amsterdam meeting komen. (en natuurlijk nog een paar) En ik zou het liefst nu die kant op komen want het is hier thuis allemaal een beetje een zooitje op dit moment. (mwa lees psychologie) Maar dan zou ik toch op een meeting moeten wachten. En jullie willen mij ook wel weer zien toch? toch? ![]() AMSTERDAM ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() *mij lijkt het juist heerlijk op een grasveldje zitten en blowen*
||
Citaat:
![]() en je wist niet hoe snel je weg moest zijn .. mij een btje alleen laten met al die engerds ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
juist .... jij kent ons
|
Paranoide (masha)
Dying Bride (kelly) Antartica (lara) Wallflower (sam) Faery (roel) AtHell (roy) Adrenaline (marge) PCRodent (joost) Acid Star (lisa) Martin Dude (Hendrik-Jan) Amsterdam (7.63): Paranoide, Dying Bride, Antartica, Faery, Adrenaline, PCRodent, Acid Star, AtHell, Martin Dude Utrecht (0) Rotterdam (0)
|
Ja HALLOOWWW jongens...
Vorige keer hadden we een meeting georganiseerd. Toen waren er niet alleen alto's, maar ook kakkers/trendo's of whatever. Veel verschillende mensen dus. WAAR WAREN JULLIE TOEN? ![]() Oh ik weet het al. Die meeting vond plaats in Rotterdam, en jullie komen Amsterdam nooit uit ![]() ![]() Maar anyway, als de meeting in Rotterdam was, zou ik wel even langs zijn gekomen, maar Amsterdam is me wat te ver. Sorry... ![]()
||
![]() |
Citaat:
WHAAAAAAA ik word gek van al die [ONNODIGE] onzekere mensen 'ik voel me niet gewenst,ik hoor dr nie meer echt bij,ik weet nie of er mensen op me zitten te wachten' Tis een meeting,een OPENBARE meeting als bepaalde mensen niet gwenst zouden zijn zouden we dit wel via de mail regelen. Iedereen moet gewoon komen,iedereen is gewenst! En jij al helemaal olga,als orgiecrew-lid! |
![]() |
||
Citaat:
Ollg, jij komt, oke?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mede dankzij de gruwelijke ruzie tusen AlmereGirl en mij ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten Negrotiator | 21 | 14-12-2003 20:55 | |
Muziek |
Utrecht Meeting 6 Juni! Roxy | 172 | 07-06-2003 15:47 | |
Muziek |
Meeting Roxy | 255 | 14-05-2003 16:30 | |
Lifestyle |
Utrecht Meeting 10 mei 13:00 [morgen!] mixtape | 160 | 11-05-2003 13:37 | |
Muziek |
meeting paco de taco | 163 | 13-11-2002 16:03 | |
Muziek |
Amsterdam SKA(NK)-Meeting!!! Verwijderd | 137 | 25-06-2002 20:48 |