Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 18:18
kinggeitje
kinggeitje is offline
Wat moet je doen las je verliefd word op je beste vriendin. Je vertelt het omdat je het niet lullig of iets wil laten overkomen als dat je normaal doet. JE doet voor de rest normaal en zij gaat opeeens heel anders doen. Ik vind het zo lullig om boos te worden eht recht in haar gezicht te zeggen. Ik wil dat eprsoon ook neit leuk vinden. Ze is wel knap en een schat. Maar toch. Als super goeie vriendin is ze toch meer waard. En nu ga ik steeds minder met haar om. En is ze te afstandelijk tegenover mij. Heeft iemand een id wat te doen? ALvast bedankt
Oud 10-11-2003, 18:30
Rubke18
Rubke18 is offline
Ga uit en maak nieuwe vrienden (vriendinnen) en kijk waar je ware gevoelens voor haar liggen
Oud 10-11-2003, 18:42
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Accepteer dat zij niets met jou wil. Omdat ze (waarschijnlijk, ik ken haar niet) bang is dat jij toch iets gaat proberen en ze je niet wil kwetsen blijft zij uit je buurt.
Als jij denkt dat je vrienden met haar kunt zijn zonder te proberen haar te versieren dan zou ik haar duidelijk maken dat je haar nog wel leuk vindt, maar dat je haar vriendschap belangrijker vindt. Je moet je dan proberen over het gevoel heen te zetten. Maak haar dan duidelijk dat je snapt dat ze je alleen als vriend ziet en dat je haar niet gaat proberen te versieren. Maak duidelijk dat je je vriendschap niet op het spel wil zetten en dat je met haar om wilt blijven gaan als vrienden.
Als je dit niet kan moet je accepteren dat ze een beetje afstand van je houdt omdat ze waarschijnlijk ook niet goed weet wat ze met de situatie aanmoet.
Oud 10-11-2003, 19:05
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
met haar gaan praten lijkt me een hele goeie

leg haar rustig uit wat je voelt en dat je jullie vriendschap belangrijker vindt.
en dat je niks zal proberen.
als ze echt een goede vriendin is laat ze het hierbij
Oud 11-11-2003, 06:48
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
met haar praten is inderdaad wel een goed idee..
Ik snap dat meisje eigenlijk ook wel goed...
Die is er misschien best van geschrokken over het gene je haar verteld hebt en moet ook een beetje aan het idee wennen
Daarom is ze nu wrs wat afstandelijk maar eigenlijk denk ik , als jij normaal blijft doen en haar laat weten dat je het accepteerd dat ze niets wil en gewoon vrienden wil zijn dat ze vanzelf bijtrekt....
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:07
Verwijderd
praten praten praten

ik vind dat mensen meer moeten praten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten