![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.eynstein.nl/a/2915.html
Deze set heb ik al een tijdje op het oog maar kan er geen enkele review over vinden, geen site van de fabrikant en de info die op de site staat van Eynstein zegt me ook helemaal niks als speakers noob zijnde. Dus iemand die me hiermee voort kan helpen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Belangrijkste is dat jij ook ff wat research doet. Om je een beetje op weg te helpen: Five 5.1 and 6.1 Speakers Comparison @ THG. Suc6!
Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 17:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou klipsch zal ik zelf nooit kopen, maar dat heeft toch wel een slamm in het laag. dat is absurd! echt harde klappen tegen je ribbenkast en gortdroog en snoeistrak. alleen het midden en hoog ben ik niet heel erg weg van maar voor de kick is het erg leuk zo'n systeem te horen. met een 8 watt buizentrapje, heb je een gruwelijke druk, en power dat is gewoon eng ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-11-2003 om 11:02. |
![]() |
|
D'r zijn wel een aantal gratis pakketten te krijgen, ik weet niet precies meer wie ende wat, maar anders moet je maar even rondneuzen op http://forum.hifi.nl
En anders bouw je een Tony Gee ontwerpje na, net als ik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Deze dus, alleen dan wanden van 2x 22 mm, in plaats van 1x 22 mm en 1x 8 mm. En bij mij komt er een voet onder waar het filter in zit.
||
Citaat:
Nee, helaas heb ik geen dx2's kunnen vinden, ook niet op eBay ofzo. Als iemand ze nog een keer tweedehands heeft, of nieuw in doos, dan zal ik ze denk ik wel overnemen.. Maarja, 't is voor de rest zo'n leuk ding, en anders zat ik, voor zo'n vorm, aan de scanspeak reference+ en die is een heel stuk duurder.. Die VRDS T1 heb ik op de kop getikt voor 250 euri, en doet't heel goed.. Maar d'r moet nog wel wat aan verbouwd worden, wat gebeuren gaat zodra de speakers af zijn.. Gescheiden voedingen voor de besturing en de klok. Er komt dan een Guido Tent klok in met een digitale uitgang met een BNC plug. En dan is-ie echt af. Voor de rest een beest van een ding, heerlijk.
|
ik lees ook hifi.nl, en je nickname kwam bekend voor. kijkend naar je sig is het daar niet zo moeilijk om te zien wat voor spullen je hebt.
maar je bent gewoon audiofiel, of je verstandig bent is een 2e ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 01:08. |
![]() |
||
Citaat:
Stiekem zou ik liever een Wadia als loopwerk willen hebben. Daar zit ook zo'n Teac VRDS ding in, maar dan is hetgeen er rondheen wat ruimer uitgevoerd.. Maar da's allemaal erg aan de prijs. In ieder geval geen dac van Wadia, die dingen zijn ook stervensduur, en voor dat geld kan je er ook eentje kopen die wèl uit discrete onderdelen is opgebouwd. Leuk trouwens he, dat threadjacken?
|
Je hebt van Wadia wel die goedkope dac, rond de 800 euro 2e hands. Ben daar alleen niet zo kapot van, ziet er intern ook niet geweldig uit. De wadia 27 digimaster zou ik daarentegen maar al te graag willen hebben
![]() ![]() Maar teac (ESOTERIC) is ook niet verkeerd bezig tegenwoordig. tja, beetje offtopic misschien...
||
Citaat:
![]() Punt is, wadia maakt leuk speelgoed, maar ik vind het veels te veel geld voor wat er voor een 27 wordt gevraagd, in die prijsklasse (ongeveer 4000 euro tweedehands, in xi versie of hoe dat ook heet), terwijl er opamps in zitten.. Ja't zal wel goed klinken, maar voor dat geld wil ik discreet. En tsja, als je een dac zoekt, zou ik maar eens gaan kijken bij Guido Tent, die heeft een hele leuke dac. En die gozer woont ook nog eens in Nederland, en de meest kritische onderdelen kan je van hem kopen. Je kan ook hier kijken: http://listings.ebay.de/pool2/plisti...x.html?from=R4 Voor als zelfbouwen je niet zo heel goed af gaat. Parasounds zijn best goed, en tweedehands kosten ze niet zoveel. Er staat nu ook een mooie Advantage Dac 1. (Nog mooier als je het bijbehorende loopwerk T1 er ook bij vindt, zelfde design, en de pioneer benadering van het teac vrds systeem).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PC] Geef je mening over deze 2 pc's! Hydraul!C FunK | 14 | 31-08-2004 15:52 |