Advertentie | |
|
![]() |
||
Weet je wat ik cool vind van de EU?
Citaat:
Smerig op de man spelen, en terecht. Eindelijk hebben we die gozer eens in een hoekje....
||
Citaat:
![]()
|
Bij RTL-Z (of was het BBC World? Tsja, geen idee eigenlijk
![]() Lijkt wel een kleuterklas ![]() ![]()
|
Idd, op lange termijn is invoerheffing geen goede oplossing, ook niet voor onze eigen economie. En als wij de VS terug naaien zullen zij ons natuurlijk weer terug-terug naaien...
Al vind ik het wel cool dat we toch eindelijk eens een vuist kunnen en echt daadwerkelijk maken tegen de VS.
||
Citaat:
Een vuist kan ik t niet noemen, maar eerder: lekker puh. Recht overwint onrecht.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als hij de heffingen opheft (<- dat klinkt raar) dan zal hij een groot aantal stemmen verliezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een uitputtingsslag, wanneer twee handelspartners elkaars goederen met heffingen gaan belasten. Daar lijdt de economie in beide landen onder. In dat geval is het simpelweg een kwestie van wie de langste adem heeft, en in het geval van de staalproduktie is dat denk ik Europa. Niet alleen hebben wij meer exportmogelijkheden dan Amerika, zodat we minder afhankelijk zijn, ook is onze staalindustrie van een technologisch hoger niveau zodat we efficiënter kunnen produceren. |
![]() |
|
|