![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou 't wel een keer willen doen, maar het komt er nooit van. Op zich heb ik me best wel eens voor hem uitgekleed, maar nooit met muziek en een dansje erbij ofzo (wel heel cool de klassieker laboratoriumjas uit (met alleen lingerie eronder), bril af, strenge opgestoken haar met één beweging los, hoofd schudden, en bespringen maar... maar dat kun je niet echt strippen noemen, vind ik)
|
![]() |
|
Als je tevreden bent met je lichaam, is het leuk om te doen.
Het effect op je vriendje is het leukste ![]() Als je een mooi lingeriesetje/pakje/iets sexy's aandoet, goede muziek uitzoekt, en dan sensueel gaat dansen, mijn vriend vond het iig heel erg leuk. Ik denk die van jou vast ook ![]()
|
Lijkt me wel cool om eens te doen, maar dan wel spontaan....
![]() ![]()
|
Niet uit mezelf nee. Als ik aan het uitkleden ben en hij laat merken dat hij de show waardeerd... wil ik er best een beetje meer show van maken
![]() Maar ik ben niet zo'n initiatiefnemer-tot-sex helaas. Overgehouden aan een ex die heel pijnlijk geen zin kon hebben als ik - toch al niet zo zelfverzekerd - wel initiatief nam. Dus hij zal eerst duidelijk moeten maken dat 'ie wat wil voor ik uit m'n schulp kom...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het valt me op dat veel mensen denken dat het er niet uitziet. Daaronder valt ook mijn vriendin. Nouja, dat geeft verder niet, je moet niets doen wat je niet wil natuurlijk (cliche cliche, maar o zo waar), maar - zoals al eerder gezegd - als zo'n jongen echt je vriend is, vind'ie het alleen maar prachtig. Geloof me, het is een van zijn stiekeme wensen!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij heeft wel al een paar keer laten merken dat hij het wel heel erg leuk ![]() Hij mag dan tevreden zijn met mijn lichaam, ik niet! En zou me dan zo heel erg voor lul vinden staan. Heel stom om dat te denken, want het is tenslotte mijn vriend, maarja... raar persoontje heah, die Ilona dus ja. dan krijg je dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat was met de Eliza Dushku bikini scene *faints* ![]() En ontopic, nog nooit gedaan maar lijkt me wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hm.. ging het maar alleen om een ex.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
strippen .:zonnetje:. | 45 | 14-11-2005 13:57 | |
Liefde & Relatie |
Is sexcammen vreemdgaan? wat zou je doen? The PyroPath | 119 | 28-08-2004 18:54 | |
Seksualiteit |
Burlesque / Strippen Madgirl | 59 | 12-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Seksualiteit |
Striptease.. Deliveran©e | 22 | 03-03-2003 11:57 | |
Seksualiteit |
Strippen voor je vriendje? martine17 | 54 | 14-09-2002 17:27 |