Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2003, 21:56
Snoep
Snoep is offline
hej,

Ik heb op dit moment 4 maanden een vriendin. We kennen elkaar al bestwel lang, maar het is 4 maanden officieel aan. Ik vind/vond altijd alles aan haar leuk behalve dat ze met jongens omging. Die sms-ten haar elk weekend of belden. Nu was ik constant achterdochtig over een jongen en achteraf blijkt ze daar gevoelens voor te hebben. Het vertrouwen is bij mij compleet weg en ik weet het niet meer.

wat moet ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 22:12
Marcade
Marcade is offline
Als ze gevoelens voor hem heeft; haar vragen waarom ze dan desondanks dat, toch wat met jou begonnen is?

Vragen wat ze wil, verder?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:13
Meister
Meister is offline
Haar laten kiezen natuurlijk. Als ze echt van je houdt dan is de keuze snel gemaakt hoor. Misschien kiest ze dan voor de ander maar dan is het ook geen groot verlies natuurlijk, als ze na 4 maand al op je uitgekeken is. Vraag haar wat ze echt wil, maar toon aan dat jij ook je gevoelens hebt. Zo een situatie is toch onhoudbaar. Wees wel niet te bruut want dan drijf je haar misshien wel in de armen van die andere.
Oud 12-11-2003, 22:24
Lola
Lola is offline
laat haar een keuze maken, als ze echt van je houd zal ze voor jou kiezen.
Doet ze dat niet? aan zo'n vriendin heb je ook niet langer iets
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 23:30
Verwijderd
niet lijdzaam afwachten, als ze toch 'gevoelens' heeft voor een ander kun jij daar toch niets aan veranderen, dus hou de eer aan jezelf, en maak het uit, dan bespaar je jezelf een hoop ellende, die je anders later toch wel krijgt als zij het uitmaakt.

Bovendien het feit dat ze zo snel toch al 'gevoelens'krijgt voor een ander geeft ook wel aan dat ze niet echt stabiel in haar leven staat.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 09:30
Verwijderd
Haar laten kiezen en haar vragen of haar gevoelens voor jou en voor hem nog hetzelfde zijn.
Als zij zegt van jou te houden en verder met jou te willen etc, dan moet je jezelf afvragen of jij dit wel wilt en kunt, want je vertrouwen is beschadigd. Maak geen overhaaste beslissingen. Succes!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 09:38
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
jaloezie is misschien tog nog ergens goed voor

ik zou haar dumpen

laat ze het lekker zelf uitzoeken
Oud 13-11-2003, 12:36
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Uitmaken je bent beter waard!
Oud 13-11-2003, 13:41
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
haar sowieso laten kiezen, dan merk je snel genoeg wat je aan haar hebt. Maar ik zou uberhaubt afvragen of je met een meisje verder wil die ik ook gevoelens voor een ander heeft. Lijkt me best moeilijk en het is nog maar de vraag of jullie relatie zo ontspannen blijft zoals die nu is
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 13:43
Verwijderd
zodra er geen vertrouwen meer is zou ik het niet meer aanleggen, aangezien dat toch wel een van de belangrijkste dingen is. zometteen komt ze weer iemand tegen en die vind ze weer leuk...
lijkt me nogal moeilijk...

je kan haar ook laten kiezen idd, maar ga wel ten rade of je dat dan verder nog wel wil, want uiteindelijk ligt de lkeuze toch bij jou.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:51
Verwijderd
Om haar te laten kiezen ben ik het niet zo mee eens. JIJ moet kiezen! Gevoelens kun je nou eenmaal niet onderdrukken. En als ze toch voor jou kiest en toch nog gevoelens voor een andere jongen voelt? Dat gaan gegarandeerd hopeloos mis.

Ik zou eerst maar eens een goed gesprek beginnen. Ze is het gewoon niet waard voor je. Er zijn vast nog veel leukere meisjes die hier op de aardbol rondlopen hoor
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:55
Verwijderd
De slét! Je weet het inderdaad gewoon nooit met kerels die haar SMSen of ze 'nog iets gaat doen vanavond'. Buitenschoppen zeg ik, en iemand zoeken die je niet achter je rug om naait
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:03
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-11-2003 @ 16:55:
De slét! Je weet het inderdaad gewoon nooit met kerels die haar SMSen of ze 'nog iets gaat doen vanavond'. Buitenschoppen zeg ik, en iemand zoeken die je niet achter je rug om naait
Achter je rug om naait ?? Mis ik iets ofzo
Ze is toch niet vreemdgegaan of wat.. ze heeft gevoelens voor een andere jongen en heeft het nog eerlijk toegegeven ook...
wat precies heeft ze fout gedaan ?? Kan zij ook echt zo lekker wat aan doen... dat het lullig is voor de topicstarter snap ik heus wel.. daarom schreef ik ook of hij goed moest nadenken of hij nog met haar ver wilde... weetje wanneer ze hem nou achter haar rug om naait ? Als ze nu zegt dat ze met haar vriend verder wil maar contact blijft houden met die andere jongen... van twee walletjes eten... maar nu ,., waarom is het nu een slet
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:55
Snoep
Snoep is offline
Het probleem is niet dat ze twijfelt.. ik ben zoiezo 1e keus... en ze heeft ook verder niks met hem uitgevreten. Maar ze heeft tegen me gelogen, en me bedrogen.... en hoe kan ik haar weer gaan vertrouwen..?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 17:00
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
Snoep schreef op 13-11-2003 @ 17:55:
Het probleem is niet dat ze twijfelt.. ik ben zoiezo 1e keus... en ze heeft ook verder niks met hem uitgevreten. Maar ze heeft tegen me gelogen, en me bedrogen.... en hoe kan ik haar weer gaan vertrouwen..?
Oo kijk, sorry dat was me even ontgaan...
Ze heeft tegen je gelogen, logisch dat het vertrouwen weg is....
De vraag is eigenlijk niet wat JIJ daar aan moet doen. Ja jij moet het duidelijk tegen haar zeggen en vervolgens mag zij het probleem gaan oplossen. Gaat ze lekker hier een topic openen "hoe win ik zijn vertrouwen terug"
Ik denk niet dat jij dat kan doen, je vertrouwen heeft gewoon een duik opgelopen en dat zal je vriendin moeten herstellen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 18:28
Verwijderd
dat vind ik nou zo iets lulligs he "ik ben eerste keus...."
dus als ze bij jou een keer haar zin niet krijgt gaat ze naar haar tweede keus?????

Voor mij persoonlijk is vertrouwen iets dat ik maar een keer geef,
en als ze dat niet waard blijkt te zijn, ga ik eerst heel hard mijn verdriet eruit huilen, maar dan is de deur voor haar gesloten, voorgoed.

Kom op Gast heb een beetje trots, en ga op zoek naar mooie dingen in het leven!!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Snoep schreef op 13-11-2003 @ 17:55:
Logen en bedrogen? Omdat ze gevoels had voor een andere jongen? Ik ben confused
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten