Advertentie | |
|
![]() |
|
En ik zal maar het goede voorbeeld geven door te beginnen:
(ik heb deze foto's van www.art.com. Ik heb zelf ook wel foto's gemaakt die er mee door kunnen, maar de scanner is kapot ![]() ![]() ![]() (deze tekst staat op de foto) Dreams are Journeys that take One far from Familiar shores, Strengthening the heart, Empowering the Soul
||
Citaat:
dat hek staat overal, je kan t niet anders nemen.. t is wel zonde ja.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor een CKV-opdracht moest ik een foto zoeken van iemand waaraan je kon zien, dat hij/zij droomde..niet helemaal hetzelfde, maar toch plaats ik deze foto hier.
![]() ![]() Deze foto is gemaakt in 1910, door Imogen Cunningham. De foto zelf heet ook “The Dream”, maar waarschijnlijk slaat dat op het model zelf, dat zij een droom voor zou moeten stellen. |
![]() |
|
mwjah als ik zelf dagdroowm, gaat dat meestal egt over ontieglijk domme dingen, echt van die hele gewone algemene dingen die je overal tegenkomt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mwjah deez 2 dingen kom je misschien iets minder snel tegen ![]() ![]() ![]() mwjah dit vinnik oowk heel mooj ![]() [img]http://communities.msn.nl/isapi/fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nHwAAADUIIGHcfa1hlPhD5cG 2bbFlztcRcblFq0qGi6o2H25flD0*RzSSzcfwEkXD[/img] beetje klein ![]() aaargh dit is helemaal neijt watter edoelt wordt en k heb oowk totaal geen smaak wat dit soort dingen betreft ![]() [Dit bericht is aangepast door ruby soho (11-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Lifestyle |
Het grote geile hippe modellen snollen en d00ds topic Verwijderd | 146 | 13-06-2004 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
De beste titel voor mijn verhaal duivelaartje | 74 | 25-05-2004 09:10 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |