Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
'Where is the love' is naar mijns inziens het slechtste nummer, voornamelijk tekstueel , van 2003.
Wat is dat toch met die moreel verantwoorde, etisch juiste, klotezooi als dit? Niet naar waarheid gebouwd, met alleen een quasi-positieve ondertoon erin. NIEMAND voelt die liefde, iedereen is ellendig, niemand geeft een fuck om wat er gebeurt, zolang je aan het eind van de dag zelf maar slaapt. Er is al jaren geen liefde meer, het is passe. En dan kan je wel deze shit zingen, maar ik krijg er de kriebels van. Stimuleer liever de mensen tot nadenken (Perfect Circle, Snapcase etc.) dan deze onzin lopen te verkondigen.
||
Citaat:
die humor op de vroege ochtend ook hè... ![]() ik word doodgegooid met dit nummer, afschieten die handel
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ECHT een goed nummer! en justin is ECHT cool of mag ik dat niet vinden?
|
Geachte forumgebruik(st)ers,
reeds ben ik van mening dat steeds vaker in ons aller niet echt trotsmakende, doch zeer veel geld opleverende top 40, nogal wat talentloze kijk-ons-eens-proberen-de-wereld-te-verbeteren-figuren inzitten, zoals onder andere de blackeyed peas. Zie ze eens 'begripvol' playbacken in een niet echt originele clip waarbij het sletje van de buurt onterecht de nogelijkheid krijgt het element 'succes proberen te krijgen in de plastic wereldje van dure auto's en gouden wandelstokjes' een kans te geven. Desalniettemin zijn er nog steeds zogeheten 'gangsters' (lees: jongeren met grote kraagjas en smerige blik in hun ogen) die deze muziek adoreren dan wel de maker van deze ongeinspireerde herrie als een dermate voorbeeld zien dat ze hen volgen in hun achterlijk en temperamentloos gedrag. Als u daarom aan mij vraagt 'ga jij ook naar hun concert?', moet ik u deze vraag beantwoorden met een simpele en wederom terechte NEE. Ik vind dat de mate van het te ontvangen mogelijke succes na het uitbrengen van een eigengemaakt nummer, afhankelijk moet zijn van de hoeveelheid talent die een zanger of producer heeft. En niet van de contacten of het aantrekkelijk ogend nullen op de bankrekening. Ik hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd over mijn complexe, doch niet onterechte mening. Vinceey. |
![]() |
||
Citaat:
als je de volgende keer niets te doen hebt mag je mijn kamer wel uit komen mesten hoor....maar verder deel ik je mening
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: naar mijns insziens is een behoorlijke taalfout ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() alsjeblieft verder hou ik niet van concerten met een hele boel gillende meisjes, en al helemaal niet op grote schaal... erg jammer want ik had justin wel life willen zien... |
![]() |
||
Citaat:
taalfout-sorry, het was gisternacht geschreven en ik had het koud+dat het woensdag was.
||
Citaat:
maar is het niet mooier als je je eigen interpretatie aan een nog niet volkomen duidelijke tekst geeft? Dat je invulling eraan geeft. Als een tekst duidelijk ergens op slaat is de fantasie vermoordt.
||
Citaat:
wat ben je een aap, luister eens naar de tekst voor je domme dingen zegt: dat is precies de boodschap van het hele nr. I feel the weight of the world on my shoulder As I'm gettin' older, y'all, people gets colder Most of us only care about money makin' Selfishness got us followin' in the wrong direction Jammer dat je meteen begint te roepen en op je eigen vooroordelen afgaat, terwijl je zelf met dingen als A Perfect Circle op de proppen komt. Het goede voorbeeld van zelf dingen interpreteren geef je namelijk niet echt. bweuh
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
(dringend) lied: Where is the love lso | 4 | 24-04-2006 22:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
morgen engels mondeling, is dit goed engels Verwijderd | 4 | 12-04-2005 18:57 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
where is the love? synclinorium | 11 | 10-10-2003 22:05 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |