Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je laat je zweep toch wel braaf thuis he? ![]()
|
Verwijderd
|
we moeten eigenlijk een keer iets echt leuks verzinnen om te doen dan dat standaarde waterlooplein en Rimini... want de lol gaat er voor mij nou al redelijk van af (ok ben natuurlijk wel superblij jullie weer te zien
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom op luitjes, kom eens uit dat amsterdam ![]() Utrecht vind ik ook goed, maar rotterdam is echt heel ver voor mij en dus heel duur. Wees blij dat je al redelijk dicht bij woont als je in Rotterdam of amsterdam en omstreken woont, dan heb je dat beetje geld er toch wel voor over om in een andere stad te komen. Bijvoorbeeld mensjes uit rotterdam naar amsterdam en andersom. Maarja, je moet het geld natuurlijk wel hebben natuurlijk. Uhm mij maakt het wijnig uit hoor, duur is het toch wel. Maar iets leuks doen, dat moeten we toch echt een keer doen. Iemand ideetjes? ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik heb overigens gezellig zitten kletsen met bijvoorbeeld Secreet en even met Hylk, terwijl ze toch allebei een andere stijl hebben. En als jij beweert dat die meeting helemaal in twee delen uiteen viel, waarom zou het "mode-clubje" (roloog) dan nu wel komen? Het valt toch wel weer uiteen ![]()
|
![]() |
ik wil nu ook wel es een keer komen(ik ben het leren nu al beu), er zijn mensen hier die ik es echt wil zien en leren kennen enzo en aan de verslagen te zien, is het altijd gezellig. utrecht is overigens best een leuke stad, kun je het ook gezellig maken.
|
Verwijderd
|
amsterdam is voor mij ideaal, maar utrecht is ook te doen.. rotterdam ben ik tegen - dan moet ik 25 euro aan treinkaartjes neerleggen, en das te veel voor een klein meisje zonder geld en zonder baan
![]() wat gaan we doen.. in elk geval niet naar six flags, daar verspreidt iedereen zich toch maar over het hele park, en dan kun je net zo goed alleen en op een andere dag gaan. een fotoshoot lijkt me wel heel leuk ![]() btw, kan een forumbaas geen poll openen over de plaats? dat is wel zo overzichtelijk.. (en niemand behalve hendrik-jan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() neej, 't staat nog nergens.. we zijn er nog niet eens uit waar het is joh |
![]() |
|
ach misschien kom ik oowk wel.. we'll see... ik zie nog nie snel een plaats en datum komen...
utrecht is wel een goed plan.. zie je eens andere gezichten enzow... andere dingen doen... en inderdaad dat halfpipe gebeuren was gaaaaf, en het picknicken voor de appie heijn oowk!
|
zullen we het maar op een zaterdag houden?
Zondag is nie alles open en kan ik me voorstellen dat er mensjes zijn die moeten leren voor maandag. Vrijdag moeten de meeste mensjes naar school dacht ik zo. Zaterdag zullen er wel weer mensen moeten werken maar meestal licht de datum altijd redelijk snel vast en dan kun je vast vrij vragen. Ja dan heb je nog de mensen met sport maar dat lijkt me nog de klijnste groep, sorrie maar als je met alles rekeing houd kunnen we nooit een meeting houden. Op een zaterdag dus maar? En uhm, volgens mij zijn er best veel stemmen voor Utrecht. Lijkt me ook prima, ligt mooi centraal.
|
zullen we zaterdag 1 juni doen...? Kunnen jullie meteen allemaal cadeautjes meenemen voor mn verjaardag
![]() ![]() Waar maakt me niet uit... Utrecht is idd goed idee.... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet niet of ik kom. Hangt erg af van de datum en de plaats ( ik kan alleen in A'dam )
En ik ken niet echt superveel mensen, en ben ook nog eens heel erg verlegen... dus ik hoop niet echt op groepjesvorming :/ ( zoals de vorige keer dat ik bij een meeting was...)
||
Citaat:
![]() Kzie je morgen dude ![]() btw: ik ben geen ezel!
||
Citaat:
![]() (kweenie, maail dan maar als je d'r behoefde aan hebt ofzow, daar hebbe ze msn voor uitgevonden)
||
Citaat:
![]() echt heel veel leuke winkels zijn er echt niet in Utrecht.
||
Citaat:
Is er niet iemand die in Utrecht woont hier? Die zal toch wel ideen hebben. Hmz.... Ik vind Amsterdam ook goed hoor. Maar dan zouden we eigenlijk eens een keer iets anders moeten doen, uhm gaan pizza maar patat en uhm, neej ik weet het ook niet. Ik vind alles wel best, ik kom wel. Alleen als het in Rotterdam is mischien niet.
||
![]() |
Citaat:
hm... ![]()
|
*houd van de heerlijke duidelijkheid van het forum
![]() ![]() mja ok iedereen huppelt naar de mieting zow te horen ![]() ![]() ok hier komput; (en pleur maar kruisjes in de hokjes die je wil ofzo niet dat iedereen t anders of vaag invult ofzo ![]() Plaats : [X ] Amsterdam [ ] Rotterdam [ ] Utrecht [ ] Iets anders; (plaats invullen) Datum : [X ] 1 juni [ ] Andere datum; (datum invullen) ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bij mij stond er tenminste bij WIE er komen.. nu heb je niets anders dan loze kruisjes *kijkt naar roy* ![]() Plaats : [XX ] Amsterdam [ ] Rotterdam [ ] Utrecht [ ] Iets anders; (plaats invullen) Datum : [X ] 1 juni [X ] 8 juni [ ] Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - ik heb op zich ook niets tegen utrecht, als er iets bijzonders te doen valt, maar amsterdam is dichterbij dus heeft de voorkeur.. ![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2002 om 17:17. |
![]() |
|
Ik kan op beide 1 en 8 juni niet ...
2 juni heb ik een 6kamp iets 9 juni is een dag om te vergeten en dat red ik dus niet als ik dan in Am'dam of waar dan ook zit .. ow, en 8juni heb ik ook al iets.. hmm, 15 juni kan ik ook niet ... denk zomaar dat ik niet kan komen ![]()
|
ik kan helaas alleen als het later is... dus het zal wel nie lukken maar ik vul het toch maar in...
Plaats : [XX ] Amsterdam [ ] Rotterdam [ X] Utrecht [ ] Iets anders; (plaats invullen) Datum : [X ] 1 juni [X ] 8 juni [X] 29 juni [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is...
|
![]() |
Plaats :
[x] Amsterdam [ ] Rotterdam [x] Utrecht [x] Soest (aleen korrolin) ![]() ![]() ![]() ![]() Datum : [X] 1 juni [X] 8 juni [X] 29 juni [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Korrolin (Danny) kan aleen 1 juni niet ozzfest ![]() - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is..
|
Plaats :
[xx] Amsterdam [ ] Rotterdam [x] Utrecht [x] Soest (aleen korrolin) ![]() ![]() ![]() ![]() Datum : [XX] 1 juni [X] 8 juni [X] 29 juni [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Korrolin (Danny) kan aleen 1 juni niet ozzfest ![]() - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is.. - PsYGoTHiC (May) alleen als EPD gaat en ik vrij kan krijgen ![]()
|
![]() |
Plaats
[xxx] Amsterdam [ ] Rotterdam [x] Utrecht [x] Soest (aleen korrolin) Datum : [XXX] 1 juni [X] 8 juni [X] 29 juni [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Korrolin (Danny) kan aleen 1 juni niet ozzfest - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is.. - PsYGoTHiC (May) alleen als EPD gaat en ik vrij kan krijgen tralala
|
Plaats
[xxx] Amsterdam [ ] Rotterdam [x] Utrecht [x] Soest (aleen korrolin) [x] nederland Datum : [XXX] 1 juni [X] 8 juni [X] 29 juni [X]maakt niet uit [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Korrolin (Danny) kan aleen 1 juni niet ozzfest - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is.. - PsYGoTHiC (May) alleen als EPD gaat en ik vrij kan krijgen - Jorixxx (Joris) |
![]() |
|
Plaats
[xxx] Amsterdam [ ] Rotterdam [x] Utrecht [x] Soest (aleen korrolin) [x] nederland Datum : [XXX] 1 juni [X] 8 juni [X] 29 juni [X]maakt niet uit [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Korrolin (Danny) kan aleen 1 juni niet ozzfest - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is.. - PsYGoTHiC (May) alleen als ik vrij kan krijgen - EPD (Kasper) - Jorixxx (Joris)
|
[xxxx] Amsterdam [ ] Rotterdam
[xx] Utrecht [x] Soest (aleen korrolin) [x] nederland Datum : [XXX] 1 juni [XX] 8 juni [XX] 29 juni [XX]maakt niet uit [ ]Andere datum; (datum invullen) Personen-die-komen - Paranoide (Masj) - AtHell (Roy) - Faery (Roel) - Antartica (Laartje) - Dying Bride (Kelly) - Korrolin (Danny) kan aleen 1 juni niet ozzfest - Acid Star (Lisa) - Adrenaline (Marge) - PCRodent (Joost) - Martin Dude (Martin) - Sweetgoth (Mandy) - Roxy(Angela) alleen als het de 29ste is.. - PsYGoTHiC (May) alleen als ik vrij kan krijgen - EPD (Kasper) - Jorixxx (Joris) - Black Sugar (Iris)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Stelling: Het je aanmeten van een lifestyle geschiedt enkel door het je niet aanmeten Negrotiator | 21 | 14-12-2003 20:55 | |
Muziek |
Utrecht Meeting 6 Juni! Roxy | 172 | 07-06-2003 15:47 | |
Muziek |
Meeting Roxy | 255 | 14-05-2003 16:30 | |
Lifestyle |
Utrecht Meeting 10 mei 13:00 [morgen!] mixtape | 160 | 11-05-2003 13:37 | |
Muziek |
meeting paco de taco | 163 | 13-11-2002 16:03 | |
Muziek |
Amsterdam SKA(NK)-Meeting!!! Verwijderd | 137 | 25-06-2002 20:48 |