Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kreeg gister zomaar ineens een nummer in mn hoofd, en ik heb even geen idee waar het van is.. ik weet maar twee regels, maar aangezien het meeste hier wel opgelost wordt, gaat dit vast ook wel lukken
![]() .......... (to the world) and say goodbye .......... wait for our moment to go by ik denk dat het het refrein van het liedje is, en wat tussen haakjes staat weet ik niet zeker. En ik denk dat het gezongen wordt door een man, maar dat weet ik ook niet zeker ![]() En ik heb op google gezocht, en niets gevonden, maar dat kan ook aan mijn zoekkunsten liggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek 'n liedje. Een electro liedje, met een zingende meneer, het klinkt wel oud (80ties) maar het kan natuurlijk ook nieuw zijn, je weet 't nooit met die revivals en retroshit enzo. De text gaat zo:
"And you can tell me what this man will do tonight Tell me the plans you think about And you find another life to go abide Tell me what game you play tonight ( *onverstaanbaar* ) I would be glad to stay inside my living room * ** ** my mind Just let me see if you are lonely tonight don't turn your face to the door Don't let me wait or I'm gonna break in the door Out of my way" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een nummer gedownload het klink metalcore achtig met als zanger een stem dat een beetje weg heeft van Wayne Static maar wat wel wat meer op de achtergrond ligt, het nummer heet monumental en ik weet niet van WIE het nummer is...... kan iemand me helpen hiermee???
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Che: Ik heb me kapot gezocht naar de tracklist maar geen resultaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
---> reclamemuziek op www.ster.nl ( http://info.omroep.nl/ster?nav=tslgHsHCjEtCwDlE )
|
Weet iemand of met het nummer: Slayer - Screaming From The Sky, de zanger van Snot meedoet? (Lynn Strait)
Ik heb het nummer namelijk gedownload en bij de beschrijvind stond dat hij daaraan meedoet terwijl ik hem volgens mij niet hoor, zou iemand hierop kunnen antwoorden?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zoek een grappig nummer waarvan ik de artiest en de titel van het nummer zoek.
Het nummer heet volgens mij"COUSE COUSE", in de tekst wordt gezegt: Hij wil alleen die Couse Couse. Geen patat, kip en ook geen appelmoes moes. Kan iemand me helpen hiermee??
|
hoe heet dat nummer waarin zo'n gast een hele frietzaak leeg besteld??
zoeits van ik wil een berenklauw,frikandel,kroket etc. etc. tot ie alles wel heeft gehad..
|
Ik ben opzoek naar de nummers die gebruikt worden in de intro en de outro van de clip van Pass That Dutch, van Missy Elliott.
In het begin gaat het over overleden rapstarren (Tupac, Lisa Lopes, Big Pun, BIG en JMJ), dát nummer zoek ik. En op het einde, dat ze op het Empire State-building zit, dát nummer. Omdat dit gewoon relaxede stukken zijn, ben ik benieuwd naar (ervanuitgaand dat die er zijn) de hele versies ervan. Gave beats ook trouwens. Dus, wie weet 't? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[of iets in die richting] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 9 Roxy | 300 | 02-01-2004 02:01 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |