![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
lol... laat maar hangen; inkoppertje. Nooit slim dat soort retorische vragen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar verder niet echt...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb nieuwe foto's. Eindelijk! Gisteren terug gekomen uit Aruba en Curacao
![]() ![]() En route van Amsterdam naar St. Maarten. Genomen in de AFT galley van de B767 Tussenlanding op St. Maarten. Happy Hour bij het Amsterdam Manor Beach Resort, Aruba. Cocktail-time! ![]() Na Happy Hour, in een palmboom ![]() Zonsondergang, Eagle Beach, Aruba |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar nice pics ken, ziet erg mooi uit ![]() |
![]() |
|
mmm vorige een beetje een rood hoofd
![]() deze is wel super lief, van mn neefje met zn zusje samen, hij is echt om op te eten ![]() http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=447680 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar niet zeer scherp |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ADHD: heeee....waarom sta jij alleen maar met vrouwen op de foto? Heb je ons al die tijd voor staan liegen?
![]() @ Bertbart: leuk kapsel, alleen jammer van dat staartje eigenlijk. @ Moenbloem: ![]() ![]() @ David: Is dat Vrsar? In Istrie? of ziet alles er in Kroatie er hetzelfde uit ![]() Oh ja, en mijn eigen fotoos: En toen was de spreek woordelijke koek weer op |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Huuu ik zag pas de tweede keer dat jij het was! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent echt MOOOOOOOOI Als ik bi of lesbi's was zou ik jou als vriendinnetje willen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |