Advertentie | |
|
![]() |
|
die lantaarnpaal bij dat meertje verpest alles.. verder leuke foto. de laatste zou ik zelf nooit durven posten, het is een foto van een boom en daar is dan ook alles mee gezegd. tips? speel met belichting, compositie en scherptediepte. desnoods ga je zo ver dat sommige onderwerpen uit je foto's niet meer definieerbaar zijn maar zo kan je wel een hippe serie maken.
|
Het meertje is eigenlijk, stiekum onze ijsbaan, vandaar dat er ook 'zomaar' en lantaarnpaal staat. Ik heb helaas niet zo goed op dat ding gelet toen ik de foto maakte.
De laatste foto gaat het me eigenlijk vooral om de vorm van de boom, ik vind het om de een of andere reden een mooie boom ![]()
|
Die eerste vind ik echt super mooi. Heerlijk die herfst, het is zo'n mooi jaargetijde. Heb je heel mooi weergegeven in die foto
![]() De 2e vind ik leuk, vooral lief die kleine paddestoeltjes. Ook weer echt herfstig. Bij die derde is het echt zonde van die lantaarnpaal en ik vind hem iets aan de donkere kant. De laatste is een mooie boom. Ik vind dit wel een beetje rommelig overkomen door al die takken die ervoor lopen. Daardor mist de nadruk een beetje die je op de boom zou willen leggen.
|
Ben er zelf ook op uit geweest laatst en heb toen veel foto's gemaakt vergelijkbaar met die eerste. Plaats ze nog wel een keer.
Qimm: ik merkte dat de zon van hele grote invloed is op het wel of niet slagen van een leuk idee. Hoe feller het licht, hoe feller de herfstkleuren, terwijl aan het eind van de dag, met de laagstaande oranje zon, ook hele mooie dingen te zien zijn.
||
Citaat:
Eigenlijk vind ik je al je foto's best goed zelfs de boom...(in combinatie met takken van struik links) Alleen dat van dat meertje, scheef en lataarnpaal...echt jammer Eerste twee zijn heel goed genomen ook (scherpte+contrast)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
OPROEP: Mensen die paddo's plukken gezocht Rens.krant | 2 | 16-10-2013 11:50 | |
ARTistiek |
[centraal fototopic 5] Verwijderd | 500 | 13-08-2007 21:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #99 rare kwast | 494 | 13-06-2007 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Sprookjes] Dromenwereld Een Tweeling | 65 | 19-09-2004 16:38 | |
ARTistiek |
[Foto's] Amersfoort Verwijderd | 19 | 02-01-2004 11:09 | |
Films, TV & Radio |
Lord of the Rings Lupa | 98 | 27-07-2003 12:35 |