![]() |
|
Hoi,
Ik ga 6 dec naar Metallica en ik vroeg me af of het ook toegestaan is om te crowdsurfen e.d? Bij FoR mocht het iig niet.. ![]() Trouwens, voor degenen die niet weten wat stagediven inhoud hier een filmpje.. (9 mb)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mojo concerten/festivals mag het niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen dat crowdsurfen vind ik gewoon niets, dat gehannes boven je en een voet in je smoel etc nee hou ik niet van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Als de muziek energiek is en enigzins hard dan hoort het erbij. Iedereen leeft zich uit op z'n eigen manier. Bang je liever je hoofd dan ga je wat meer naar achteren. Breng je de mosh, waag je een dive of boeit t je gewoon niet. Dan sta je upfront. Simpel.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik erger me er soms aan. Zoals irritante heideroosjes fanaten die met kistne in je nek lopen te zwaaien. Maar wat David zei, het is inherent aan de Punk/HC scene. Maar ik denk dat dat ook vaak in kleine zaaltjes gebeurt, en de mensen die 'upfront ' staan ook vrijwel meedoen of er rekening mee houden. dit is niet altijd zo bij andere muziekstromingen.
|
Ik vind stagdivers ook hartstikke irritant, maar ook van die (meestal dikke) gasten die zonder shirt in de pit staan te springen. dat vind ik zo smerig. Die gasten moeten er keihard uitgehaald worden. Ook de gasten die asociale pitten veroorzaken. sta je goed van de muziek te genieten, krijg je ineens een ram in je rug...
|
![]() |
|
Ik niet snap, een pit is altijd op dezelfde plek in het publiek, altijd rechts voor, en niet helemaal vooraan, dat weet ik precies te vinden! Dus als je niet van een pit houd, ga dan of in de eerste 3 rijen staan, of rij 12 en verder, geen probleem toch, iedereen zijn eigen fun
![]() En o ja over die vreemde figurgen boven je hoofd, heb ik nooit last van, zie je, een van de vele grote voordelen van een pit en dat het verboden is vind ik wel terecht, mensen weten dat het niet mag, en als ze het dan toch doen, en ze vallen in een pit met dikke blote mannen en ze krijgen een bloedneus, ja dan eigen schuld. dit vind ik wel alleen voor bands die pit muziek maken, je hebt ook van die maloten die op whithin temtation een pit gaan maken, die snap ik niet, maja, je kunt het moeilijk gaan verbieden ![]() O ja by the way Ik ook naar metallica ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op zich ben ik best wel blij met het verbod op festivals enzo, het is al een keertje mis gegaan, maar ik vind nix irritanter dan de hele tijd angstig te moeten rondkijken of ik geen lichaam in mijn nek krijg gegooid ipv te luisteren naar de muziek.
Ik heb nix tegen op pitten en springen en zooien, maar ben toch van mening dat er ook ruimte moet zijn voor mensen die willen luisteren en kijken zonder dat ze tgen de grond gebeukt worden. Kunnen ze die pit niet afschermen met hoge hekken ofzo? ![]() Maar ach ja, het valt te overleven, vooral zolang er grote stoere jongens zijn die je beschermen ![]() Maar dus... of het mag of niet, ligt aan de zaal, controle en security. |
![]() |
||
Citaat:
zeker het tweede regeltje niet gelezen?
|
Kom op mensen het is geen theekransje, vooraan kan je klappen krijgen en kisten in je nek krijgen. Wil je dat niet dan doe je fijn een paar passen naar achteren... Overigens heb ik wel een tyfus hekel aan die kleine opgeschoten ventjes die 20 keer achter elkaar diven en dat zonder ook maar een beetje te kijken hoe of wat....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in de Wollewei bij de Heideroosjes deden ze er niet moeilijk over. Ligt er ook weer net aan waar je zit. |
![]() |
|
Ik heb er geen problemen mee opzich, iedereen moet doen wat ie leuk vind maar als het zo erg is dat je de hele tijd om je heen moet kijken waarvandaan je nou weer een voet tegen je neus krijgt dan vind ik het niet leuk meer... Vooral bij populaire bandjes als New Found Glory en No Use wil dat nog wel eens gebeuren..
|
mwah, als je dan zo nodig moet stagediven/crowdsurfen, spring dan links van 't podium of rechts, maar niet bovenop de pit. da's zo strontirritant.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Doe het niet zo vaak meer.. Maar zo nu en dan is het wel grappig.. En idd boven een pit surfen/stagediven is niet cool..
||
Citaat:
maar stagedives, mja ik vind et niet echt nodig, maar et moet wel gewoon mogen |
![]() |
||
Citaat:
![]() kvind het maloot vervelend ga ergens anders springen
||
![]() |
Citaat:
![]() verder ben ik het eens met deadnation, t hoort er gewoon bij bij sommige soorten muziek en als je er niet van gediend bent ga je maar meer achteraan staan. wat ik eigenlijk altijd wel doe want ik ben weak
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Arctic monkeys 10 maart Verwijderd | 113 | 14-03-2007 09:47 |