Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ------------------ Many friends will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk, als moeder van twee kinderen (acht en tien jaar oud) heb je zowiezo al niet zo veel tijd om tv te kijken, maar naast het journaal is GTST een goede aanvullig. Vergeleken met het journaal zijn tv-programma’s al gauw van slechte kwaliteit, maar Joop van de Ende is er duidelijk in geslaagd een goed programma op de buis te brengen…
Wat ik ook zo goed vind, is dat de serie zo realistisch is gebleven. Bij andere soaps gebeuren er altijd van die onmogelijke dingen. De onderwerpen uit GTST komen ook voor in de realiteit. Dingen zoals huwelijk, abortus, miskramen, verlies van een geliefde en ga zo maar door. Voor kinderen is het heel leerzaam. Net als het journaal. Bij GTST leren kinderen over de realiteit en over verschillende situaties die ze in het dagelijks leven waarschijnlijk ook gaan tegen komen. Daarom hoop ik dat alles ouders hun kinderen van nu af aan naar GTST laten kijken. Ik hoop ook dat de regering hiermee wil gaan helpen, want naar GTST kijken zou net zo belangrijk moeten zijn als naar het (jeugd)journaal. Ik denk dat de kinderen ook veel beter terecht zouden komen later. Ze zijn dan voorbereid op wat komen gaat. Dan zal het mischien eindelijk een probleemloze, leefbare samenleving kunnen worden… -Hou oud ben je als ik vragen mag? Als dit een nederlandse opdracht voor je zou zijn! En je al kinderen hebt! -ik kijk zelf ook regelmatig naar GTST, maar Goudkust, ONM, zijn allemaal hetzelfde, daar gaat het ook om liefde verliezen, miskramen, enzovoorts! Dus of GTST nou veel beter is dan dat, denk ut niet! -de serie realistisch?? ooit van gehoord dat iemand zich zelf wil aangeven, en de moord bekent, en wil biechten, BULL SHIT!!! nou wel dat iemand zich vrijwillig aangeeft, maar dat gaat wel heel erg ver! Toen Laura in het ziekenhuis lag, wilde eerst iemand haar beroven, of wat dan ook, toen werd ze wakker, geeft ze vervolgens haar sleutel aan die jongen, zodat ie in haar huis mag wonen!! NOU ZIE JE HET VOOR JE!! -voor kinderen leerzaam, lekker hoor, Jop (hoe je het dan ook schrijft) blowt, spijbelt, LEERZAAM? nou ik zou niet willen als ik kinderen zou hebben, dat ze dat dan gaan doen, misschien jij wel!? Iemand vergiftigen!? nou lijkt mij nou ook niet iets wat leerzaam is! -en om nou als laatste GTST te vergelijken met jeugdjournaal, is helemaal stom! JEUDJOURNAAL is dan echt 100X beter! groetjes, nijnebees [Dit bericht is aangepast door nijntje (18-03-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
hij zei dat het een beetje op het randje moets zijn... tnx
||
Citaat:
als ik jouw antwoorden lees ziet het er naar uit dat je het aardig overdreven en onrealistisch vind dat iemand zo kan denken... tnx dat was de bedoeling, het moest ironisch zijn...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() enniewee, Gothic, ik vinnet wel een grappig stukje (kweet t, late reactie, maar wou t toch ff zeggen) wat voor een cijfer had je ervoor?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Met jou ben ik het echt helemaal eens. Ik ben 18 jaar maar kijk liever naar het jeugdjournaal, dan naar gtst. Hoe oud ben jij??
|
![]() |
|
|