Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
we gaan een beetje offtopic maar het is idd niet verstandig om onder invloed te rijden. toch doet m'n moeder dat altijd en ze is gelukkig nog nooit iets tegen gekomen... zal wel komen omdat ze dan rijd als een slak.
![]() ![]()
|
-Kots jij vaak?
Nee, keer of twee per jaar denk ik. -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? IN bed, in een taxi en bij mensen op de stoep voor de deur. -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? Nee, dan laat ik het ook komen. -Heb je nog een leuk kotsverhaal? Eh...iemand zei: "Hij heeft gekotst" toen ik het zelf nog niet door had. (Ik was 15 en heb sindsdien NOOIT meer Passoa gedronken; als ik het ruik moet ik weer.)
|
-Kots jij vaak, ?
vroeger wel, tegenwoordig bijna nooit meer -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? In Spanje geheel over mezelf ![]() -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? Ik kan kotsen op commando (zonder handen ![]() ![]() Als ik een kater heb kots ik meestal wel (of ik nou moet of niet) -Heb je nog een leuk kotsverhaal? Uhh, als je jezelf onderkotsen enz leuk noemt wel ja ![]()
|
Ik kots zeer incidenteel (
![]() Maarruhm, ik voelde me nogal errug kut voordat ik kotste...psich ook wel logisch denk ik. Ik blow nu een stuk minder ![]()
||
Citaat:
Als ik kots ben ik al zo laveloos dat ik het niet meer voel opkomen. Kotsverhalen genoeg. Ik werd een keer wakker bij een vriend midden in een plas kots waar bovendien de geur van Mexicano inzat. Die had ik de avond tevoren gegeten. Die vriend was onder de zonnebank gaan pitten in een andere kamer. Komt zijn moeder heel droog binnenstappen en maakt het niet eens uit, maar vraagt alleen maar: "Ruim je dat zelf wel even weer op?" Ik werd een keer thuis 's ochtends wakker in een grote plas kots. Ik was nog steeds hartstikke laveloos en dacht dat het boerenkool was. Kwam ik met een mes en vork aanzetten, bedacht net op tijd: 'nee, zo ruikt boerenkool niet.' |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kots jij vaak?
vrij weinig (1 keer in de 3 maanden of zo, k zal ns gaan turvan ![]() -Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? naast de wc, in iemands schoot ![]() -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? ik kan dat toch niet tegenhoudej -Heb je nog een leuk kotsverhaal? nee, ik vind dat weinig boeiend
|
De eerste keer dat ik dronk was het een halve fles jenever na de examens.
Het was thuis bij een vriendin met een stuk of 6. Na die fles ging ik op de matras liggen( mn maat had net lateralus gekocht) en lag goed te luisteren . dan gingen ze om frieten ik strompelde naar beneden en nam ene hap van mn kipcorn en ging liggen. de anderen goten dan water over mn kop (thanks ![]() |
![]() |
|
Ik kots héél sporadisch... De genanste kotsplekken zijn;
* tijdens vakantie in Brazilië heb ik op één middag 6 × het hele strand onder gekotst... Evil, iedereen keek me aan ![]() * Ik werd de kroeg uit gezet omdat ik iets teveel gedronken had; waggel ik naar m'n fiets; kots ik midden in het centrum over mezelf heen... Eenmaal thuis, in m'n bed kwam er een hele stortvloed in m'n bed terecht... RANZIGGGGGGGG ![]() Yuk..... ![]()
|
Ik werd door me moeder toch eens voor lul gezet op me 17e verjaardag.
Het was nl zo dat ik die avond voor me verjaardag ff mezelf voor 23.00 uur bezopen had en dus lekker in me bedje lag met een platic zakkie naast me en me mobiel op het hoofdkussen naast me. Ik had schijnbaar zo ingesteld dat ie om 0.00 uur keihard het deuntje van happy birthday ging doen. Me ma schijnt me geroepen te hebben maar nee ik lag in coma. Kom ze me trappetje op geklommen om die mobiel uit te doen en het enigste wat ik doe is overeind komen, zak pakken en kosten en weer gaan pitten (netjes wel he?) Maarja, ik wist het echt niet meer... en dan zegt ze dus waar alle visite bij is: je voelde je vannacht zeker niet zo goed he? Ik: huh wat dan? nou daar kwam dit rottige verhaaltje... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
-Kots jij vaak, ? Neen, eigenlijk niet (meer)
-Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? over een vriend van me heen -Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? hmn meestal gewoon mn mond dicht houden, en slikken. en dan snel een "fatsoenlijke" plek zoeken om te kotsen -Heb je nog een leuk kotsverhaal? neuh
|
toen ik nog pilletjes snoepte moest ik IEDERE keer maar dan ook echt iedere keer kosten...het was dan alleen maagzuur wat eruit kwam...ik heb dit anderhalf jaar lang ieder weekend gehad...er is niet 1 keer voorbij gegaan dat het nietgebeurde...en als het niet gebeurde werkte het niet...dus dan nog maar een snoepje en dan wast kotsen en sloegen de pillekes in. ik hield er altijd rekening mee en voelde het heel goed aan komen dus hoefde het niet tegen te houden. ik ben vond het echt iedere keer weer kut dak moest kotsen maar zodra ik het had gedaan was ik alweer vergeten dat ik het kut vond want eej...ik was vaag!
1 keer toen was het doordeweeks en ik had coke gesnoven en zat in de bus naar school...ik moest ineens kotsen maar voelde dit dus niet aankomen...toen ik het voelde zat het al in mn mond en hoe smerig het ook klinkt ik moest het ff doorslikken ik vroeg aan de buschauffeur (hoe schrijf je dat...sorry!) of hij wilde stoppen want ik voelde me niet goed...toen hij de deur open deed ging dit niet snel genoeg en de druk die ineens kwam (je weet wel zo'n beweging waarin heel je lichaam mee doet om te kotsen ook al wil je dat niet) daar kwam kots mee uit mn mond tegen de deur van de bus ,ik keek nog om naar de busmeneer om sorry te zeggen en kotste over zn bureautje heen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zie het echt helemaal voor me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opnieuw iemand weggepest uit Utrechtse wijk Gatara | 172 | 12-05-2009 07:30 | |
De Kantine |
het grote kots-topic Verwijderd | 58 | 10-11-2008 10:50 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 22 Verwijderd | 500 | 05-02-2004 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijbel of Koran???? Think twice | 129 | 22-02-2002 21:47 |