Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 12:12
Chill
Chill is offline
ik zit me te vervelen dus dacht ik laat ik eens een vulgair topic openen!

-Kots jij vaak, ?
-Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst?
-Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat?
-Heb je nog een leuk kotsverhaal?

ik:
-Kots niet zo vaak, vaak niet op de avond zelf, maar de ochtend (maagzuur is echt bah) daarna. Komt uiteraard door overmatig drankgebruik.
-Ik heb niet zulke rare kotservaringen.
-Als ik het voel probeer ik rustig te ademen en ik neem een slok water . Maar als ik ga hoesten ben ik de lul. (vaak is hoesten de oorzaak bij mij, dan hoest ik sochtends en dan opeens wordt ik vet misselijk))
-Verder heb ik ooit in m'n slaap in mn bed gekotst (dat is vet vaag).

Nou kots los zou ik zeggen!

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 12:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 12:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
gheh, ik heb in de St. Pieter gekotst , door hitte en wagenziekte.

Ik maakte er vroeger op schoolfeesten de gewoonte van om de boel onder te kotsen... veel zuipen en dan blowen.... hmmm...

Laatste jaren echter niet meer gekotst geloof ik
Oud 17-11-2003, 12:35
Verwijderd
-Kots jij vaak? Hm vroeger kotse ik echt nooit, toen een paar maanden geleden opeens s 'ochtends voor het eerst, alleen gal dus. En ik kon niet meer tegen veel drank, maar bleef toch doorzuipen, dus toen heb ik redelijk vaak lopen kotsen s'ochtends. En later zelfs 's avonds, wat me dus echt nooit lukt, normaal. IK heb voor ut laatst uuuh vorige week vrijdag gekotst.

Mwha afgelopen vrijdag in een vijver en tegen de schutting, zo'n über zwarte plas, mja we deden kaartje blazen met dropshot en toevallig (of eigenlijk niet) kwam ik de hele tijd aan de beurt.., en uhm terwijl ik aan de telefoon was, over mezelf heen en verder gewoon netjes in de plee of bosjes.

-Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? Als het ochtend is probeer ik het in te houden, omdat ik dan toch alleen gal kots...niet dat het ooit lukt ofzo...
-Heb je nog een leuk kotsverhaal? ja opzich wel
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 12:42
Mindfields
Mindfields is offline
-Kots jij vaak, ?
nee

tuinpad van ex, wasbak van een vriend. niet echt gek

-Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat?
haha nee, gewoon eruit

nah
Oud 17-11-2003, 12:43
Verwijderd
uiteraard de wasbak, de douche, de prullenbak...hoe kon ik dat toch vergeten
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 12:58
dark_poetry
dark_poetry is offline
-Kots jij vaak, ?
Ja best wel vaak.
Midden op een spoorweg overgang maar blijven kotsen en de trein kwam er al aan.
Nee gewoon lekker alles eruit kotsen.
-Heb je nog een leuk kotsverhaal?Geen zin om zo veel te typen.
Oud 17-11-2003, 13:47
Mir-idiotA
-Kots jij vaak, ?
Ja heel vaak de laatste tijd .
nooit echt rare plaats, wel een keer oranje (doen alsof je tequilla drinkt maar dan eigenlijk snaps met sinaasappel en peper )
-Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en ik voel het nooit opkomen, het moet gewoon.
-Heb je nog een leuk kotsverhaal?nee ik vind kotsen saai
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:13
Footprint
Footprint is offline
Kots jij vaak, ?

ehm laatste tijden nooit meer eigenlijk van drank of drugs
jaja drank is drugs blabla
als ik het voel opkomen dan loop ik gewoon naar buiten en gooi het in de bosjes
nouwja leuk kotsverhaal ik moest onder paddo;s ook kotsen en toen zag ik dingen in mijn kots die ik voor het kotsen niet gegeten had maar pas na het kotsen ging eten dat was wel vaag en ik snap het nu nog steeds niet
Oud 17-11-2003, 15:23
Verwijderd
kotsne is mun hobby;
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 16:19
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Na het kotsen voel ik me echt fantastisch. Zou wel door het grote contrast komen, en dan ga ik gewoon weer lekker verder

Het helpt me ook veel nuchterder te worden hehe
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 16:27
sui
sui is offline
Kots jij vaak?
de laatste tijd eigelijk wel vrij veel i.v.m. de afgelopen jaren...

vloer, in een open haardvuur omdat al de rest vasttapijt was, nààst een toilet, op een tuintafel, over iemands benen, ...

ik kan het niet terugdringen, soms heb ik wel het gevoel dat ik moet kotsen en voel ik me echt zo misselijk dat ik er alles aan zou doen om wel te kotsen, anders blijf ik me slecht voelen... warme chocomelk drinken en zo of gewoon vingers in de keel, of een rauw ei drinken met nog iets bij (citroensap geloof ik) zou ook wel helpen...

tjah, een tuinfeestje bij een vriend met bbq en daarna en eigenlijk nog meer vooraf en tussendoor veel drank, vooral cocktails die iedereen had gemaakt... gingen we net aan t dessert beginnen (iets romigs met alcohol) en kotste ik plots de hele tafel onder na het eerste lepeltje... smakelijk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 21:35
Verwijderd
zaterdag ging er een gast vlak achter me kotsen!! maar ja, ikzelf heb 1 keer gekost en sindsdien nooit meer van drank/alcohol. doe t meestal wat rustiger omdat ik ook geen zin meer heb om te kotsen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 22:03
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
-Kots jij vaak
neuh

bed

heel vaak slikken en naar een veilige plek lopen/rennen, ligt eraan hoe hoog de nood is.

hm, kotsverhalen, van de keer dat ik in mn bed had gekotst heb ik al een keer vertelt geloof ik.

wat ook wel grappig was, was met mn verjaardag. was zo ziek dat ik eerst met een emmer op mn schoot op de bank zat. en een lol dat ik had! (16de verjaardag gheh) het galmde in die emmer van de lach
maar dat kwam denk ik meer doordat er net gearriveert bezoek tegen over me zat. "willen jullie mssn wat drinken?" *kots* "nee echt niet? iets te eten dan?"

het stomme was dat ik echt bleef kotsen. maar dat kan ook komen doordat ik water bleef drinken.

daarna besloot ik te douchen, maar om in de badkamer te komen moet ik door de kamer van mn ouders. en wat bleek, mn moeder lag in dr eigen bed ipv dat ze naar het bovenhuis gegaan was zoals afgesproken.
de eerste vraag was natuurlijk " heej, wat doe je met die emmer?" ehr, is voor christine (vriendin) die is een beetje ziek. "o, oke".
dus nouja, dat ging wel goed. maar na het douchen moest ik ook weer terug, en halverwege de slaap kamer voelde ik het alweer op komen. dus het laatste stukje half gerent en toen ik net buiten die kamer was ging ik weer *kletter* dus ik hoor zo uit die kamer een afkeurende "jezus". hehe

en voordat ik bij lowlands voor de meetingpoint in slaap viel heb ik geloof ik ook nog gekotst.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 23:16
Verwijderd

-Kots jij vaak, ?

Nee, nooit meer tegenwoordig

Over de mouw van een vriend

Eh, gewoon ff rustig aan doen

Eerste keer XTC, meteen alcohol bij gedronken en toen op de plee in een discotheek over de mouw van een vriend gekotst.

Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 12:52
Verwijderd
-Kots jij vaak, ?

zelden, een enkele keer in het jaar

Toen ik op de wc zat bij een kennis en moest kiezen tussen kots of strond over de grond. ik koos voor kots en dat hebben ze geweten. Was ook de eerste keer dat ik echt te veel had gezopen.

laatste keer dat ik moest kotsen voelde ik dat mijn maag te vol was. Het was na een nacht carnavallen en we waren net thuis. Ik zei tegen mijn omgeving:"ogenblikje, ik moet even ketsen", liep rustig naar de wasbak, reikte mijn nek uit tot de ideale houding en opende mijn slokdarm. Daarna maakte ik de wasbak schoon en ging naar bed. ideaal

Wel eens een keer over een tafel in een café gekotst. Ik had macaroni gegeten en dit weggespoeld met bokbiertjes, en dat gaf een misselijkmakende combinatie. Dus mijn kotsaanval kwam geheel onverwacht. Ik heb het daarna wel zelf schoongemaakt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:42
blackfairy
blackfairy is offline
Kots jij vaak, ?

Paar jaar terug nooit, laatste jaar op 1 hand te tellen..

hmz.. ik denk zon 2 cm voor de rand van de tent op vakantie in Italie.. hehe dat was echt goor

Ik voel t altijd wel 5 minuten van te voren opborrelen, probeer altijd slokkie water te nemen *tenzij de kotsneiging komt van het water drinken* en heel goed ademhalen en idd wilskracht om niet te gaan kotse..lukt meestal wel goed

-Heb je nog een leuk kotsverhaal

een leuk kotsverhaal...nouja niet echt leuk, maar ik lag in een tentje in Italie.. dat tentje waar ik dus 2 cm voor de rand buiten heb gekotst, en ik zat binne in met mn vriendin en 2 jongens gewoon beetje dronke ouwehoere...* ja echt * en ik voelde m opkome, dus ik klom helemaal van achter uit dat tentje naar buite alleen me kop en schouders naar buite en kotse maar... en zo weer terug..en t eerste wat die jongen deed was me een dikke tongzoen geven
Gelukkig weet ik de details enzo niet meer.. maar dat lijkt me alles behalve smakelijk haha..
Oud 18-11-2003, 15:12
O.B.
O.B. is offline
Kots jij vaak, ?
ongeveer 5 keer.

2 keer daarvan was in mijn slaapzak, in mijn eigen tentje op vakantie...waar je dan de rest van de vakantie nog lekker in mag slapen....

Heel hard ademen...en vaak lukt het niet meer om het binnen te houden...en ik merk het steeds te laat...

-Heb je nog een leuk kotsverhaal :
Ik was 13 bij een feestje van mijn werk, en daar hadden ze een badkuip vol met bierflesjes, ik maar bier drinken tot mijn vader die kant op kwam..ik moest om 1 uur thuis zijn, en het was 3 uur. Ik met heel veel moeite achter mijn vader aanfietsen, en thuis ben ik naar boven gelopen..naar de badkamer gerent..en op mijn knieen boven de pot gaan hangen...is het me nog gelukt om naast de pot te kotsen..mijn moeder stond er naast(vond ze niet leuk) Toen ben ik zonder mijn mond te spoelen, en kost in mijn keel in slaap gevallen...en had de week daarna geen stem meer
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:48
Artemis
Artemis is offline
tis toch prettiger voor jezelf en omgeving als je je grenzen kent

zelf wel es over t parket bij iemand gekotst, was wel lullig hehe, was ook carnaval, krijg je drvan enzo

ter voorkoming: stoppen met alcohol consumeren en gewoon ff roken en water drinken ofzo

voel t iig wel aankomen als t gebeurt, is idd prettig, op je gemak naar ene plee lopen, druit gooien, water naar binnen, pilskes drinken
Oud 18-11-2003, 16:58
]{ing
]{ing is offline
-Kots jij vaak, ?
nee, misschien eens per jaar
op de trap bij de ingang van een fietsenstalling naast de nightlive
ja gewoon inhouden zolang het kan en liefst in de wc deponeren
nee ik bespaar jullie de details. sowieso ben ik als ik al moet kotsen zo ver heen dat ik me te weinig kan herinneren (smoesjes ja)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:43
needlefreak
needlefreak is offline
mijn moeder is pas verjaard en heeft gekotst terwijl ze aan het autorijden was. dashbord en stuur vol kots.

al eens iemand moeten kotsen terwijl je met diaree op het toilet zit? ik wel.
Oud 19-11-2003, 13:03
Chill
Chill is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 19-11-2003 @ 13:43:

al eens iemand moeten kotsen terwijl je met diaree op het toilet zit? ik wel.
haha ja dat heb ik ook wel ns gehad.... ik had eert maar ff gekotst. en jij?
Oud 19-11-2003, 13:05
Verwijderd
gewoon alles tegelijk, schijtuh in de pot en kots tegen de deur aan........heeeeeerlijk

nee, zelf nooit meegemaakt eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:18
zeehond23
zeehond23 is offline
wel eens dak dacht dak moest schijten, en toe ineens bloed kotste Gotta love those herbals
Oud 19-11-2003, 13:23
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
haha ja dat heb ik ook wel ns gehad.... ik had eert maar ff gekotst. en jij?
tegelijk. was op mijn afkick van heroïne...
Oud 19-11-2003, 15:51
Hulk
Hulk is offline
-Kots jij vaak, ?
nee maar een keer gekotst
op de wc op school
nee, niet terugdringen. vinger in je keel
- Heb je nog een leuk kotsverhaal?
eh, ik mocht het volgende schoolfeest niet terugkomen...

/edit: nooit gaan indrinken met behulp van een halve liter dropshot, een heleboel bier en voor de eerste keer joint!!
Oud 19-11-2003, 16:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 19-11-2003 @ 13:43:
mijn moeder is pas verjaard en heeft gekotst terwijl ze aan het autorijden was. dashbord en stuur vol kots.
en nog mensen doodgereden tijdens het 'drunken driving'?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:04
needlefreak
needlefreak is offline
mijn moeder kan goed rijden als ze dronken is.
denkt ze toch...
Oud 19-11-2003, 16:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 19-11-2003 @ 17:04:
denkt ze toch...
vertel dat maar tegen de ouders van toekomstige slachtoffers (of het slachtoffer zelf als die nog leeft)

ik ben geen pro van rijden onder invloed tenzij het op de fiets is
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
eh, ik mocht het volgende schoolfeest niet terugkomen...
ow dat heb ik nou ook al zo vaak gehad en ik hoef er nog geen eens voor te kotsen..

Citaat:
ik ben geen pro van rijden onder invloed tenzij het op de fiets is
nee man, zelfs op de fiets of misschien wel juist op de fiets gaat het altijd fout....
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 16:14
needlefreak
needlefreak is offline
we gaan een beetje offtopic maar het is idd niet verstandig om onder invloed te rijden. toch doet m'n moeder dat altijd en ze is gelukkig nog nooit iets tegen gekomen... zal wel komen omdat ze dan rijd als een slak.
Oud 19-11-2003, 16:35
ShadowX
ShadowX is offline
-Kots jij vaak?
Nee, keer of twee per jaar denk ik.

IN bed, in een taxi en bij mensen op de stoep voor de deur.

Nee, dan laat ik het ook komen.

Eh...iemand zei: "Hij heeft gekotst" toen ik het zelf nog niet door had. (Ik was 15 en heb sindsdien NOOIT meer Passoa gedronken; als ik het ruik moet ik weer.)
Oud 20-11-2003, 02:42
apekop123
apekop123 is offline
-Kots jij vaak, ?
vroeger wel, tegenwoordig bijna nooit meer

In Spanje geheel over mezelf

Ik kan kotsen op commando (zonder handen ) wat ik vroeger dus vaak deed was ff kotsen als ik thuis kwam (geweldige anti-kater manier )
Als ik een kater heb kots ik meestal wel (of ik nou moet of niet)

Uhh, als je jezelf onderkotsen enz leuk noemt wel ja
Oud 20-11-2003, 11:35
Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik kots zeer incidenteel (), gelukkig. De laatste keer dat ik gepuked heb, was toen ik beetje teveel gesuckt (geblowt) had en toen van die vatsige Lidl Pepitta Mix nootjes ging eten (had daarvoor ook al halve liter cola en zakje van die fake Lidl M&Ms op. Owja, voordat ik die nootjes ging eten, had ik een shot gekregen (eerste van me leven...was wel vet...op dat moment).
Maarruhm, ik voelde me nogal errug kut voordat ik kotste...psich ook wel logisch denk ik.
Ik blow nu een stuk minder
Oud 20-11-2003, 12:20
Verwijderd
Ik kots niet vaak, nu voglens mij 2 keer gebeurd ofzo.
Raarste plek, is denk ik dan tog de grond.
Ik probeer ut niet terug te dringen, althans, ik ben dan altijd te dronken om zelfs dat te doen.
Leuk kotsverhaal? Genoeg .
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 12:26
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
Chill schreef op 17-11-2003 @ 13:12:
-Kots jij vaak, ?
Ik kots niet zo vaak van drank. Is me ongeveer 5 keer overkomen, maar dat was altijd toen ik zo ver heen was dat ik ook niet meer fatsoenlijk kon lopen.

Als ik kots ben ik al zo laveloos dat ik het niet meer voel opkomen.

Kotsverhalen genoeg. Ik werd een keer wakker bij een vriend midden in een plas kots waar bovendien de geur van Mexicano inzat. Die had ik de avond tevoren gegeten. Die vriend was onder de zonnebank gaan pitten in een andere kamer. Komt zijn moeder heel droog binnenstappen en maakt het niet eens uit, maar vraagt alleen maar: "Ruim je dat zelf wel even weer op?"

Ik werd een keer thuis 's ochtends wakker in een grote plas kots. Ik was nog steeds hartstikke laveloos en dacht dat het boerenkool was. Kwam ik met een mes en vork aanzetten, bedacht net op tijd: 'nee, zo ruikt boerenkool niet.'
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 12:29
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 19-11-2003 @ 17:04:
denkt ze toch...
Ik kan zelf prima scooterrijden als ik lam ben. Voordat ik rechten ging studeren, stapte ik best met 10 biertjes op op m'n scooter en dan rijd ik prima. Nu doe ik 't niet meer. Zal me net gebeuren dat ik iemand tegenkom die nuchter minder goed rijd dan ik zat en dan ook nog eens besluit schade te moeten oplopen. Dan ben ik de lul en heb ik een strafblad, alleen maar omdat ik een beetje lol heb gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 13:12
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Drexz schreef op 20-11-2003 @ 03:42:

Ik kan kotsen op commando (zonder handen )
zonder handen?? hoe krijg je dat voor elkaar
Oud 21-11-2003, 14:01
Quantes
Quantes is offline
Kots jij vaak?
vrij weinig (1 keer in de 3 maanden of zo, k zal ns gaan turvan ), vroeger heel vaak

naast de wc,
in iemands schoot
ik kan dat toch niet tegenhoudej

nee, ik vind dat weinig boeiend
Oud 22-11-2003, 09:51
dark_poetry
dark_poetry is offline
PPffffff gisteren mijn hele fiets ondergekotst inclusief jas en broek.
Oud 22-11-2003, 13:43
Verwijderd
goedzo, ik vanochtend een btje gal....hmmm heerlijk
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 13:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
amateurs
Oud 25-11-2003, 11:27
Treurwilg
Treurwilg is offline
De eerste keer dat ik dronk was het een halve fles jenever na de examens.
Het was thuis bij een vriendin met een stuk of 6.
Na die fles ging ik op de matras liggen( mn maat had net lateralus gekocht) en lag goed te luisteren .
dan gingen ze om frieten ik strompelde naar beneden en nam ene hap van mn kipcorn en ging liggen. de anderen goten dan water over mn kop (thanks ). daarna voelde ik me niet opperbest, strompelde naart wc en kotste enkele keren. Jammergenoeg had ik de wc de 1ste 3 keer niet volledig bereikt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 12:37
coopergirl
coopergirl is offline
Ik kots héél sporadisch... De genanste kotsplekken zijn;
* tijdens vakantie in Brazilië heb ik op één middag 6 × het hele strand onder gekotst... Evil, iedereen keek me aan

* Ik werd de kroeg uit gezet omdat ik iets teveel gedronken had; waggel ik naar m'n fiets; kots ik midden in het centrum over mezelf heen... Eenmaal thuis, in m'n bed kwam er een hele stortvloed in m'n bed terecht... RANZIGGGGGGGG

Yuk.....
Oud 25-11-2003, 13:41
Mir-idiotA
Ik werd door me moeder toch eens voor lul gezet op me 17e verjaardag.
Het was nl zo dat ik die avond voor me verjaardag ff mezelf voor 23.00 uur bezopen had en dus lekker in me bedje lag met een platic zakkie naast me en me mobiel op het hoofdkussen naast me. Ik had schijnbaar zo ingesteld dat ie om 0.00 uur keihard het deuntje van happy birthday ging doen. Me ma schijnt me geroepen te hebben maar nee ik lag in coma. Kom ze me trappetje op geklommen om die mobiel uit te doen en het enigste wat ik doe is overeind komen, zak pakken en kosten en weer gaan pitten (netjes wel he?) Maarja, ik wist het echt niet meer...
en dan zegt ze dus waar alle visite bij is: je voelde je vannacht zeker niet zo goed he? Ik: huh wat dan? nou daar kwam dit rottige verhaaltje...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 14:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
foto's foto's
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 16:39
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-11-2003 @ 13:37:
Ik kots héél sporadisch... De genanste kotsplekken zijn;
* tijdens vakantie in Brazilië heb ik op één middag 6 × het hele strand onder gekotst... Evil, iedereen keek me aan

* Ik werd de kroeg uit gezet omdat ik iets teveel gedronken had; waggel ik naar m'n fiets; kots ik midden in het centrum over mezelf heen... Eenmaal thuis, in m'n bed kwam er een hele stortvloed in m'n bed terecht... RANZIGGGGGGGG

Yuk.....
6 keer het hele strand is een hoop kots
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 18:49
coffee_mug
coffee_mug is offline
-Kots jij vaak, ? Neen, eigenlijk niet (meer)
-Wat is de raarste plaats waar je hebt gekotst? over een vriend van me heen
-Als je het voelt opkomen, probeer je het dan terug te dringen en zoja hoe doe je dat? hmn meestal gewoon mn mond dicht houden, en slikken. en dan snel een "fatsoenlijke" plek zoeken om te kotsen
neuh
Oud 26-11-2003, 19:07
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
toen ik nog pilletjes snoepte moest ik IEDERE keer maar dan ook echt iedere keer kosten...het was dan alleen maagzuur wat eruit kwam...ik heb dit anderhalf jaar lang ieder weekend gehad...er is niet 1 keer voorbij gegaan dat het nietgebeurde...en als het niet gebeurde werkte het niet...dus dan nog maar een snoepje en dan wast kotsen en sloegen de pillekes in. ik hield er altijd rekening mee en voelde het heel goed aan komen dus hoefde het niet tegen te houden. ik ben vond het echt iedere keer weer kut dak moest kotsen maar zodra ik het had gedaan was ik alweer vergeten dat ik het kut vond want eej...ik was vaag!
1 keer toen was het doordeweeks en ik had coke gesnoven en zat in de bus naar school...ik moest ineens kotsen maar voelde dit dus niet aankomen...toen ik het voelde zat het al in mn mond en hoe smerig het ook klinkt ik moest het ff doorslikken ik vroeg aan de buschauffeur (hoe schrijf je dat...sorry!) of hij wilde stoppen want ik voelde me niet goed...toen hij de deur open deed ging dit niet snel genoeg en de druk die ineens kwam (je weet wel zo'n beweging waarin heel je lichaam mee doet om te kotsen ook al wil je dat niet) daar kwam kots mee uit mn mond tegen de deur van de bus ,ik keek nog om naar de busmeneer om sorry te zeggen en kotste over zn bureautje heen.
Oud 26-11-2003, 19:17
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Meskûh!!! schreef op 26-11-2003 @ 20:07:
1 keer toen was het doordeweeks en ik had coke gesnoven en zat in de bus naar school...ik moest ineens kotsen maar voelde dit dus niet aankomen...toen ik het voelde zat het al in mn mond en hoe smerig het ook klinkt ik moest het ff doorslikken ik vroeg aan de buschauffeur (hoe schrijf je dat...sorry!) of hij wilde stoppen want ik voelde me niet goed...toen hij de deur open deed ging dit niet snel genoeg en de druk die ineens kwam (je weet wel zo'n beweging waarin heel je lichaam mee doet om te kotsen ook al wil je dat niet) daar kwam kots mee uit mn mond tegen de deur van de bus ,ik keek nog om naar de busmeneer om sorry te zeggen en kotste over zn bureautje heen.
HAHA!

ik zie het echt helemaal voor me
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 19:22
Meskûh!!!
Meskûh!!! is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 26-11-2003 @ 20:17:
HAHA!

ik zie het echt helemaal voor me
hihi ja idd het is nu wel grappig maar toen echt niet en het ergste was dat ik daar buiten ziek stond te zijn en die bus bleef staan dus iedereen kijk naar buiten om te kijken wat er aan de hand was...en daar stond ik dus stik vaag...te kotsen...en naar een boze busmeneer te kijken..hihihi
Reageren

Regels voor berichten