Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]()
|
Like, alleen maar verkoopsters (duh-uh) in weinig kleding, alles is cheap maar bevat wel kwaliteit de muziek mag van mij lijken op al het goede uit Tarantino's selecties ze verkopen er kostuums in alle soorten en maten van leeraar bruin tot Bruce Lee wit.
Lekker koel drankje bij binnenkomst coctailtje/speciaalbiertje/fris of licht biertje. Veel planten lichtelijke wierrook geur (Nag-Champa) Voorde rest euhm eten moet er ook zijn vega burgers fijn gesneden in Sukiyaki saus ![]()
|
mooi wat ruimte om rekken te plaatsen voor kleding
leuke kastjes in mooie kleur voor allerlei assecoires zoals spikebanden enzo bioscoop stoelen gigantische koningklijke bank de muren rose of gifgroen regenboog tegelvloer wat geinige lampjes bijpassend plafond..
||
![]() |
Citaat:
en kroonluchters uiteraard. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat gaat pijn doen aan je ogen
||
Citaat:
|
Ik ga voor een winkel met felle kleuren, veel stoelen/bankjes om lekker neer te ploffen...en ze verkopen er van alles wat..muziek, troepjes, kleding, sieraden, films..van alles...
De muziek die er gedraaid wordt zal voornamelijk jaren '60/'70 zijn en rock,metal...(beetje vreemde combi, maar goed) Het interieur moet ook '60/'70 zijn en de te verkopen spullen moeten er ook wel wat mee te maken hebben.. Voor de rest veel bloemetjes, lampjes, kussentjes en leuke gordijnen ter versiering.. en leuk vlot personeel zoiets zou ik leuk vinden! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
+ goedkope oude boeken+alleen een paar mensen weten ervan ![]()
||
Citaat:
En ik zou het lekker warm aankleden met een spirituele tint eraan. Ook de temperatuur inderdaad lekker warm, niet te warm. Eventueel nog een leuk zithoekje erbij. (groot)Boeken gedeelte; spiritueel, hekserij, (fantasy)romans, wijsheden, esoterie, psychologie etc. Beelden gedeelte; heksjes, tovenaars, draken, boeddha's etc. Edelstenen en sieraden met deze erin verwerkt, en gewone sieraden Wierook, etherische en geur olieen, kruiden, oliebranders, kelken, wierookdoosjes etc. Vele verschillende tarot-en andere kaartspellen mja zoiets, geweldig leuk ![]()
|
grote ruimte, met veel bloempjes en schilderijen.
lekkere rock'nroll op de achtergrond, hele ruimte vol met gitaren,piano's,basgitaren.... met hele mooie grote versterkers... zo'n gezellige walm in de ruimte... van wierook, sigaretten maakt nieuit als er maar een walmpje is. aardige mensen die naar je lachen en je groeten als je binnenkomt en pas tegen je praten als je 15minuten naar iets kijkt. ![]()
||
Citaat:
Food 4 life ![]() Tevens moeten ze ook een toffe film op hebben staan.. Iets van old school Kung-Fu of cult films..
|
![]() |
Ja daar wil ik wel lekker over nafilosoferen!
Knalroze met knalgroene muren en planfon en grond. Mooie opblaasbanken, ook felle knalkleuren allemaal. Hele gafe kleding, ook voor een maatje meer, maar wel sexy!! (heel belangrijk!!) En goeie muziek tussendoor, Radiohead of Live of Nickelback en dan gewoon een lekkere verkoper die je in kan huren voor in de paskamers ![]() En een dansvloer!! GROOOTE paskamers ja, met SLUITEDNE gordijntjes!
|
een cd winkel
muziek is vanalles, maar verkoopt vooral cd's die meer alternatief zijn en minder makkelijk verkrijgbaar zijn in NL (vooral in de VS). rock/punk/emo/harcore achtig. Overal heb je stoelen en banken, met ernaast luisteraperaten en een lijst met codes en band, en dan kan je in je luisteraperaat de code kan tiepen van de cd die je wilt beluisteren. de koptelefonen zijn comfortabel en hebben een leuk uiterlijk (kleur en model). je hebt in de hoek van de cd winkel een bar waar je een drankje/snackje kan kopen die je kan eten tijdens het luisteren. ook veel bladen, waar je 50 cent voor moet betalen om te lezen. Behalve de banken/stoelen en koptelefoons is het uiterlijk van de winkel erg stoer, niet hele felle kleuren (meer basiskleuren zoals blauw/groen/wit). Ook veel leuke planten in de hoeken, beetje tropisch en fris. Veel personeel (geen speciale kleding, gewoon een leuk t-shirt met een broek) aan wie je informatie kan vragen over verschillende bands. ...ja ![]()
|
Verwijderd
|
groot, hoog, met oude versleten ornamenten op het plafond, een stel fijne banken, beetje vanalles en nog wat, dus ook wat bioscoop en vliegtuigstoelen enzo.
paarse muren pashokjes die net groter zijn als die van de h&M, met goede sluiting die ook voor lange mensen geschikt zijn. mooie posters tegen de muur van de covers (die van converge bijvoorbeeld is erg mooi). er moeten cd's worden verkocht, goeie muziek aanstaan (hardcore, emo, tot wat meer metal en rustige muziek, vanalles dus). veeeel kleding, niet te duur, niet te standaard, veel prullaria, sierraadjes, riemen, tassen, al dat soortige asseciores. fijn en niet te opdringerig personeel, een klein cafeetje erbij. mooie spiegels met veel ornamenten, goudkleurig. tsja zoiets, denk ik |
![]() |
|
mooie rockmuziek maar niet al te hard, kaarsjes (wel op een veilige plaats), bordeaux-achtige muren
Moet dingen hebben als tarotkaarten, veel edelstenen, drakenbeelden, zwaarden, skateboards, dromenvangers, wierook, fantasy kleding (met draken, eenhoorns etc). En een afdeling met vegetarische snacks en een drinkautomaat ![]() Groot en dan met verschillende hoeken zeg maar dan hier edelstenen zijn en daar zwaarden en boven eten enzo Ja dat zou geweldig zijn ![]()
Laatst gewijzigd op 23-11-2003 om 10:34. |
![]() |
|
Een grote bloemenwinkel waar het niet koud is. Waar er geen lastige doornen zijn waar je je aan prikt. Waar ze ook bloemetjesijs hebben.
![]() Daar mag bij nader inzien ook een platenwinkel aan verbonden zijn. Met nieuwe maar ook 2de hands platen en cd's. Zodat ik de lieveling van de muziekliefhebbende mens word. Laatst gewijzigd op 25-11-2003 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
een mooie winkel, met een rustige uitstraling. Ik vind de Mexx hier in Groningen erg mooi. Verkopers die netjes achter de kassa blijven staan tot ik kom afrekenen. Ruime kleedhokjes, met mooie verlichting (ik was ooit eens in een winkel waarbij je zelf het licht kon veranderen, zodat je je kleding bij een daglicht kon bekijken,
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je gedroomd? Little Phoebe | 150 | 19-09-2023 17:01 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #26 Dr. Korsakov | 500 | 27-09-2007 02:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
De Kantine |
Wat was jouw laatste nachtmerrie? Shadina | 29 | 27-06-2003 09:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |