Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zijn echt zoveel goeie boeken en gelukkig moet ik er ook nog heel veel gaan ontdekken, maar ik denk dat ik Messias van Boris Starling nog steeds het beste boek vind.
Vita Brevis van Jostein Gaarder vond ik ook echt super mooi, het is weer een heel ander soort boek maar echt super mooi. Ohja Axiom van Henry Porter is ook zeer de moeite waard om te lezen!
|
ik denk toch wel äan de andere kant van de deur"ook al is het een kinderboek, er zitten zoveel geweldige dingen in (zoals katten die opgesloten in een box zitten , en in die box heb je een flesje gif. de kat gooi dat flesje OF wel OF niet om... en is dus OF wel OF niet dood. ---> krijg je halflevende katten, die je alleen stil kan zien liggen, maar je zult ze nooit zien bewegen)
ik bedoel , als je dat kan verzinnen ben je ![]() en anders... hoge omens. de humoristische versie van de apocalyps zeg maar. |
![]() |
|
![]() |
De Ontdekking van de Hemel was wel errug mooi,
De wereld van Sofie heb ik nooit uitgelezen wel ooit in begonnen, maar is dat geen informatief boek?? Ik moet het nog eens uitlezen... De boeken van Giphart zijn wel heel geestig, maar omdat het nou het beste boek ooit te noemen???
|
![]() |
"De celestijnse belofte" heeft me echt tot denken gezet.. maar kanik moeilijk het beste boek dat ik ooit gelezen heb noemen. uiteindelijk is het achteraf gezien wat te commercieel..
In dat genre vind ik nu "alle dagen zen" van charlotte yoko beck wel heel goed. soms wat moeilijk, maar heel erg eerlijk geschreven. Het huis van eb en vloed van Ed Franck.. heb ik nog niet zo lang geleden gelezen, maar ik weet wel dat ik het ongelooflijk mooi vond. kwou het kopen, dus dat is al veel.. "Voorbij de regenboog" van Paul Kustermans was vroeger mn lievelingsboek.. nu vind ik het niet meer zoooo.. maarjach, moest ik toch vermelden, is het jarenlang geweest. van die van roald dahl heb ik ook enorm genoten.. en om eerlijk te zijn vind ik, voor de boekjes om gewoon te genieten zo.. harry potter beter dan roald dahl. kheb ze alle vier al een paar keer gelezen, ook in het engels, en echt.. ze lezen als een trein. en de boeken van Marion Bradley natuurlijk.. heerlijk om te lezen, net als die van Feist. ik vergeet er waarschijnlijk nog een heeeeeeel pak.. maarjach.. anders word dit wel erg lang.. de wereld van sofie ben ik ooit in begonnen.. ik vond het niet zo leuk om te lezen, kben tot drie vierde geraakt ongeveer.. en toen ben ik gestopt. misschien moet ik het nog maar eens proberen, ik was er waarschijnlijk nog wat te jong voor.. kzat in het vijfde leerjaar.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
god in mijn leven! serieus bezig | 340 | 26-04-2006 20:16 | |
Verhalen & Gedichten |
stomste boek ooit? punk mae | 3 | 14-11-2005 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
het beste jeugdboek ooit gelezen* BELLEKE | 87 | 21-07-2003 22:30 | |
Verhalen & Gedichten |