Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het verschil ligt aan hoe het gebrouwen word voor bier is het veel meer werk om te maken kweet ook niet hoe dat precies zit maar pils word versneld gebrouwen door 1 of ander chemisch proces En bier niet die laat het gist ofzo gewoon zelf gisten zoiets is het |
![]() |
|
pils is gewoon een soort bier
net zoals trapist of witbier maar tis allemaal bier drop is snoep maar niet al het snoep is drop pils is bier maar niet al het bier is pils edit: hehe een l vergeten
Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 13:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, geef mij maar het liefst of een lekker koud hertogjannetje, wat zo zacht voelt alsof een engeltje op je tong piest. Palm vind ik tot dezelfde katagorie horen. En dan in tegenstelling tot bovenstaand vind ik een grolschje ook weleens lekker. Dat vloekt lekker op je tong, en zeker in grotere quantiteit vind ik het goed te pruimen. Amstel vind ik niet te drinken, oranjeboom lijkt op slootwater, heineken is wel aardig (mits goed gekoeld). Verder vind ik al het bier dat meer dan 6% alcohol bevat over het algemeen smerig. En zoet bier (herfstbok etc) bevalt mij ook niet. zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
want iemand die pils maakt mag ook niet reclame maken dat ze bier maken kunnen ze een boete voor krijgen (net andersom wel) Heineken heeft ook grote problemen gehad met zijn reclame BIERTJE! |
![]() |
|
Ik drink het, omdat ik het lekker vind en al die andere troep niet.
En ik drink aan gewoon bier het liefst hertog jan en verder hou ik wel van hoegaarden, leffe triple, grolsch kanon en de speciale biertjes eigenlijk......en ach ik drink het euroschopperbier e.d. ook...meestal wordt het dan onder het motto van bier is bier.
|
Waarom bier?
Geen domme vragen stellen! ![]() Welk bier? Jupiler!, Hoegaarden, Wieckse Witte, Heineken Longneck en een Palm op zijn tijd is lekker ![]() Wanneer bier? Als ik zin heb, en elke donderdag, vrijdag, zaterdag en als er voetbal op TV is, met Carnaval de gehele week.
||
![]() |
Citaat:
![]() maaaar, het ging over bier. ik drink graag palm ![]() |
![]() |
|
Favoriete bier om een hele avond door te kunnen drinken is Jupiler, daar kan ik veel van drinken zonder slecht te gaan.
En anders een lekkere trappist, Witkap, Leffe, zoals King zei een heerlijke Delirium of een Kwak (uit zo'n cool glas ![]()
|
bijna niemand proeft het verschil tussen verschilende soorten merken bier. Wel als het om verschillende soorten bier gaat. Zelf vind ik jupiler echt helemaal niks en het beste vind ik hertog jan bier. Hiet wordt ook gezegd dat je minder snel verot wordt van jupiler, maar dat komt ook omdat er minder alcohol in zit
|
![]() |
||
Citaat:
zwetskut ik proef dat echt wel goed en ben daar echt niet de enige in |
![]() |
||
Citaat:
|
|