Advertentie | |
|
![]() |
|
Klinkt goed
![]() Ik zou het er op wagen. Zoek zelf ook wat toenadering, zodat zij ook merkt dat het niet alleen van haar kant komt. Ga allebei steeds een stapje verder en voor je t weet ben je met haar aan het zoenen ![]() Dat leeftijdsverschil maakt geen zak uit joh. Als je het stapje voor stapje doet, merk je ook hoe zij er op reageert en of je haar signaleren goed hebt begrepen en hoef je minder bang te zijn om afgewezen te worden. Klinkt als een ideale situatie, dus succes er mee! ![]()
||
Citaat:
Go for it!
|
Nou ik vind dat het toch wel duidelijke aanwezingen zijn dat ze je meer dan alleen aardig vind. Het leeftijdsverschil zou ik op jullie leeftijd ook niet echt boeiend vinden. Ik zou er dus gewoon voor gaan. Waag een gokje en vraag haar mee uit. Ik denk dat je grote kans hebt dat ze je wel ziet zitten
Succes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
jullie voelen je tot elkaar aangetrokken, zitten op het zelfde "niveau" (noemik het altijd maar ![]() ik zou zeggen; ik wens je veel sucses en geluk ![]()
|
Het kan beide kanten op... ik vind niet dat het overdreven duidelijk is dat ze jou meer dan gewoon leuk vindt. Tuurlijk doet ze aardig, maar dat doe je toch altijd tegen vrienden of tegen mensen met wie je bevriend zou willen zijn?
Ik denk dat je gewoon vaker met haar om moet gaan, als ze met je meerijdt in de auto leer je haar beter kennen. Je kan toch eerst hopen op vriendschap (en dat kan het zeker worden aan haar manier van doen/lachen te zien) en dan gewoon af wachten wat er nog meer komt?
|
Jaaaa zeg, wat moet zo'n ouwe tang met een jonge jongen als jij? Wat denkt ze wel! Zo'n lelijke uitgezakte rimpelzak! Ze moet maar een kerel van haar eigen leeftijd nemen, geen onschuldige knaap van 20. Gewoon, iemand van 35 of 36 ofzo, dat pas beter bij een vrouw van 28. Huh? Ja, dat is ook 8 jaar verschil, maar ja, dan is de man ouder he, dat hoort zo.
U begrijpt mij zo wel hopelijk? |
![]() |
|
![]() |
Ik begin haar steeds leuker te vinden
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of er meer mensen meerijden naar Rotterdam, maar zoniet, dan is het een perfecte kans om eens wat persoonlijker met haar te praten toch. Misschien heeft ze nog wel zin om ergens wat te gaan drinken dan? Naja, misschien is dat ook wel té meteen... iig ik zou erop af stappen! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb haar zojuist gezien. Ik stond te wachten op college en stond even te praten met een vriend. Komt ze voorbij gelopen, zegt me gedag met die betoverende glimlach van haar en loopt naar binnen. Ik ga vervolgens naar binnen en naast haar zitten. Ze rook buitengewoon lekker en ze had zich heel mooi aangekleed (strak topje, rokje en laarzen, haar los, terwijl ze anders altijd een staartje heeft of opgestoken). Ik heb ook nu haar volledige adres en haar telefoonnummers
![]() Misschien komt dit alles onzeker over, maar dat ben ik ook best wel. Ik ben wel eens eerder verliefd geweest op een meisje, maar dat is nooit wat geworden, omdat het of niet wederzijds was, of dat we erg van elkaar verschilden. Maar deze keer is het anders. We hebben veel overeenkomsten en passen volgens mij enorm goed bij elkaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aansluitend is er een borrel op het betreffende advocatenkantoor. Helaas moet ik om 19.45 uur weer in Utrecht zijn, deze afspraak staat er al een paar maanden. Bovendien komt er binnenkort een hele drukke tijd voor ons beiden aan (tentamens). ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik begin behoorlijk verliefd op haar te worden, zo verliefd ben ik nog nooit geweest in ieder geval. Ik heb nauwelijks nog honger en kan niet meer goed slapen. Ook ben ik van plan om de afspraak die ik heb na de tentamentraining af te zeggen en daarna met haar uit eten te gaan. Lijkt dit jullie een goed idee of loop ik te hard van stapel?
|
![]() |
|
![]() |
Als we na de tentamentraining terugrijden ben ik van plan om haar te vragen of ze nog iets te doen heeft die avond en zo niet om haar dan mee uit eten te vragen. Lijkt dit jullie een goed idee? Iets gaan drinken is geen oplossing, we krijgen al een borrel op het kantoor en zijn pas rond 19.00 uur weer terug.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je ook al een plan B voor als ze wel iets te doen heeft? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vindt ze me leuk? DiRobbert | 6 | 13-12-2012 19:11 | |
Liefde & Relatie |
vindt hij mij leuk of niet? Verwijderd | 8 | 01-12-2004 01:23 | |
Seksualiteit |
Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn? cotton candy666 | 14 | 24-12-2002 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik haar dat ik verliefd op haar ben? LittleProblem | 17 | 04-12-2002 19:44 | |
Liefde & Relatie |
Of zie ik het weer niet ? Captain | 12 | 07-06-2002 17:01 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie? Jeroen_9 | 7 | 03-02-2002 08:55 |