Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: wat moet er gebeuren met Dick na uitschakeling?
Dick Advocaat moet dan met onmiddelijke ingang worden ontslagen! 36 62.07%
Dick mag nog wel ff blijven 14 24.14%
Andere mening:.... 8 13.79%
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2003, 14:22
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Wat vinden jullie? stel dat Nederland er wéér niet in slaagt om een groot toernooi te bereiken, moet Dick Advocaat dan blijven of moet ie zn spullen pakken? of vind je dat er wat anders moet gebeuren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 14:26
Martjin
Martjin is offline
spreekt voor zich
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:35
houn
houn is offline
dan gaat hij uit zichzelf al..dus deze poll is niet relevant.
Oud 17-11-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 17-11-2003 @ 15:35:
idd. Maar ook als ze wel het EK halen is het volgens mij verstandig om Advocaat te ontslaan (eventueel pas na het toernooi). Het is overduidelijk dat het niet loopt tussen de spelers en trainer.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:40
Martin The Martian
Martin The Martian is offline
Citaat:
houn schreef op 17-11-2003 @ 15:35:
euh is dat zo? dat hadk niet begrepen eigelijk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:01
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Martin The Martian schreef op 17-11-2003 @ 15:22:
Wat vinden jullie?
Andere mening: Hij doet het al uit zich zelf.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:01
Verwijderd
Idd niet relevant, want Advocaat stapt toch op na uitschakeling:

Ook op de vraag of hij zou vertrekken als bondscoach na een eventueel missen van het EK, wilde hij niet reageren. Advocaat: "Dat is toch niet relevant!"

(c) Voetbalzone
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:47
tinus11
tinus11 is offline
natuurlijk is dat nier relevant want we winnen gewoon.

en ja ik ben heel optimistisch
Oud 17-11-2003, 15:50
kevertje84
kevertje84 is offline
ze moeten gewoon het nederlands elftal met al die luie voetballers ontslaan en er jonge, gemotiveerde spelers neer zetten die niet alleen voor zichzelf spelen, maar ook een beetje teamspirit hebben...
Oud 17-11-2003, 16:32
Gatara
Gatara is offline
Het is erg makkelijk de bondscoach de schuld te geven van het miserabele spel van de Oranjespelers. Ik heb "anders" gestemd, want misschien ligt het wel aan Advocaat, maar ik vrees van niet. Ik vrees dat een andere coach er evenmin een teamspirit in het team kan blazen.

Ik zie liever dat iedere ervaren interlander eruit geflikkerd wordt en plaats maakt voor nieuw en fris talent. Misschien spelen we even technisch was slechter, maar er is in ieder geval teamspirit en hebben we weer vechtende leeuwen op het veld staan dan leeuwen die liever in de savanne zitten te zonnebaden omdat ze alles toch al voorgeschoteld krijgen (lees: geld).
Oud 17-11-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2003 @ 17:32:
Het is erg makkelijk de bondscoach de schuld te geven van het miserabele spel van de Oranjespelers. Ik heb "anders" gestemd, want misschien ligt het wel aan Advocaat, maar ik vrees van niet. Ik vrees dat een andere coach er evenmin een teamspirit in het team kan blazen.

Ik zie liever dat iedere ervaren interlander eruit geflikkerd wordt en plaats maakt voor nieuw en fris talent. Misschien spelen we even technisch was slechter, maar er is in ieder geval teamspirit en hebben we weer vechtende leeuwen op het veld staan dan leeuwen die liever in de savanne zitten te zonnebaden omdat ze alles toch al voorgeschoteld krijgen (lees: geld).
maar advocaat wilt ook niet dat 'iedere ervaren interlander eruit geflikkerd wordt en plaats maakt voor nieuw en fris talent', dus dan houdt het ook al gauw op.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 16:42
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
dick advocaat henk ten cate
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:37
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 17-11-2003 @ 17:37:
maar advocaat wilt ook niet dat 'iedere ervaren interlander eruit geflikkerd wordt en plaats maakt voor nieuw en fris talent', dus dan houdt het ook al gauw op.
Ja, ok, da's ook weer zo
Oud 17-11-2003, 18:03
houn
houn is offline
Ik denk dat het een mengeling is van factoren:

ten eerste de spelers zelf, ze zijn natuurluk zo verwend als de pest..en gaan niet met de juiste instelling het veld in.

ten tweede denk ik dat de trainer er wel wat mee te maken heeft.
Als je een trainer hebt waarvoor je door het vuur wilt gaan werkt dat motiverend.
ik denk dat dat bij advocaat niet het geval is. ik heb zo het idee dat die spelers denken: laat die ouwe dikke man maar tetteren, voor hem doe ik niets. maar toch willen ze natuurlijk hun eigen gezicht ook niet verliezen..(zou je denken)
Advocaat is ook een man die veel te veel de discussie aangaat..en eigenlijk ALTIJD boos is, dus als ie dan een keer wil uitvallen tegen de spelersgroep dan komt dat niet geloofwaardig meer over omdat ie toch altijd zo doet. Ik denk sowieso dat je een trainer moet hebben die zelf op zeer hoog niveau gevoetbald heeft: ik noem bijvoorbeeld Ruud Gullit, Ronald Koeman etc..
volgens mij denken ze gewoon van: die advocaat gaat mij hier even vertellen hoe het moet zeker?! terwijl hij zelf
een "beperkte" voetballer is geweest. dus dat werkt niet echt.

ten derde denk ik dat een aantal spelers al lang over zijn top is..dus dat er echt drastisch verjonging moet komen.

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:43
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Op o.a. www.vi.nl is te lezen dat Advocaat heeft aangegeven dat er weer spelers zijn geweest die zich niet aan de voorafgemaakte afspraken hebben gehouden... Dit keer was het de verdediging die ervoor zorgde dat het middenveld onmogelijk maakte om er kort op te zitten en te pressen, door ze steeds terug te roepen.

Dit bericht vond ik hoogst opvallend. Van Bronckhorst had namelijk aangegeven dat ie niet meeschoof naar voren omdat ie van Advocaat dit niet mocht...

Spelers en trainer liggen duidelijk niet op een golflengte, dit is slechts een voorbeeld daarvan.

Maar als je als trainer al naar buiten gaat lopen brengen dat de spelers totaal niet naar je luisteren kun je mijns inziens er beter mee uitscheien...
Oud 17-11-2003, 18:52
Verwijderd
lijkt me een duidelijk voorbeeld van (opnieuw) miscommunicatie tussen spelers en trainers.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 19:13
Zaina
Zaina is offline
Weg met hem. Alhoewel hij dus nog 1 kans krijgt. Zal mij benieuwen met welke opstelling hij nu weer komt. Zullen wel weer 3 corrigeer wissels op volgen
Oud 17-11-2003, 20:03
Vandal
Vandal is offline
He's bald
He's fat
He's gonna to be sacked
hoop ik
Oud 17-11-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 17-11-2003 @ 20:13:
Weg met hem. Alhoewel hij dus nog 1 kans krijgt. Zal mij benieuwen met welke opstelling hij nu weer komt. Zullen wel weer 3 corrigeer wissels op volgen
Volgens Nu.nl komen Van Nistelrooij en Van der Vaart in de spits. Waarschijnlijk Cocu en Sneijder op het middenveld. Het zijn speculaties maar als ze waar zijn, verbaast het laatste me. Cocu en Sneijder beschikken niet over gelijke fysieke toestand als de Schotten. Ze kunnen echter wel voor goede aanvoer zorgen naar de spitsen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 22:45
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Vergeet niet dat Cocu in de Spaanse competitie speelt en dat ik volgens mij nou niet 1 van de "zachste" competities om in te spelen.
Maar dit hoort hier eigenlijk niet.
Oud 17-11-2003, 23:03
Tofke_H
Tofke_H is offline
Boeit niet. Als Nederland zich te woensdag niet plaatst dan stapt hij zelf op.

Maar ik ben stiekem voorstander dat hij er mee stopt! En ik hoop op een trainer die stopt naar "namen" te kijken maar naar het kwaliteit en de vorm op dit moment.
Oud 17-11-2003, 23:04
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 18-11-2003 @ 00:03:
Boeit niet. Als Nederland zich te woensdag niet plaatst dan stapt hij zelf op.

Maar ik ben stiekem voorstander dat hij er mee stopt! En ik hoop op een trainer die stopt naar "namen" te kijken maar naar het kwaliteit en de vorm op dit moment.
Ik denk dat een trainer nodig is die zelf geen "goeie naam" heeft.
Van Gaal, Advocaat, Hiddink allemaal trainers met een grote naam als trainer.(idd Rijkaard staat er niet tussen)
Maar een trainer als bijv. Henk ten Cate, Martin Jol oid.
Oud 17-11-2003, 23:56
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Het probleem voor het Nederlandselftal is ze hebben geen zwoegers tussen de sterren staan. Toen Feyenoord de Uefa-cup won hadden we een paar sterren maar tegelijker tijd een aantal mindere goden de zwoegers zij deden gewoon hun werk en zijn misschien nu al vergeten, maar een van Hooijdonk en Tomasson zullen hun niet vergeten.
Oud 18-11-2003, 08:27
houn
houn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-11-2003 @ 00:04:
Ik denk dat een trainer nodig is die zelf geen "goeie naam" heeft.
Van Gaal, Advocaat, Hiddink allemaal trainers met een grote naam als trainer.(idd Rijkaard staat er niet tussen)
Maar een trainer als bijv. Henk ten Cate, Martin Jol oid.
Ik denk juist eerder een oud-voetballer die in de ECHTE top heeft gevoetbald..bijvoorbeeld Gullit of Koeman
Oud 18-11-2003, 09:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
houn schreef op 18-11-2003 @ 09:27:
Ik denk juist eerder een oud-voetballer die in de ECHTE top heeft gevoetbald..bijvoorbeeld Gullit of Koeman
Ik bedoelde niet op voetbalniveau maar trainers die een grote naam hebben.
Oud 18-11-2003, 10:14
Verwijderd
Wegwezen: z'n selectiebeleid is slecht, z'n opstellingen zijn slecht en z'n tactiek is slecht.
Het vervelende is alleen dat er bar weinig goede spelers zijn die het Nederlands elftal waardig zijn. De jeugdopleiding bij veel clubs is matig, er breekt geen talent door.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 10:38
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Nixje schreef op 17-11-2003 @ 21:07:
Volgens Nu.nl komen Van Nistelrooij en Van der Vaart in de spits. Waarschijnlijk Cocu en Sneijder op het middenveld. Het zijn speculaties maar als ze waar zijn, verbaast het laatste me. Cocu en Sneijder beschikken niet over gelijke fysieke toestand als de Schotten. Ze kunnen echter wel voor goede aanvoer zorgen naar de spitsen.
Dat zou al een stuk beter zijn dan de opstelling in de uitwedstrijd iig
Oud 18-11-2003, 12:50
houn
houn is offline
Citaat:
Nixje schreef op 17-11-2003 @ 21:07:
Hoezo fysieke toestand van de schotten? ze zijn bijna allemaal kleiner als cocu..het ligt em gewoon aan de inzet waarmee die spelers spelen.
Oud 18-11-2003, 13:59
Alexanchez
Alexanchez is offline
Van wie vinden jullie dat'ie de coach moet worden als Advocaat op stapt?

Ik denk zelf eigenlijk dat alleen Hiddink, Jol en Koeman (en Cruijff maar die doet het toch nooit) het goed zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:17
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zoals ik al zei een type die niet zo'n hele grote naam heeft.
Dus geen Hiddink, van Gaal type maar een Jol, Ten Cate type.
Oud 18-11-2003, 15:58
houn
houn is offline
Gullit, dat is een man die EN zelf een hele goeie was..waar ze dus respect voor hebben en hij heeft een goeie visie plus: hij staat tussen de spelers in.
enig nadeel is wel dat zijn maatje Seedorf ALTIJD zal spelen.

Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 20:33
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Dick Advocaat moet dan met onmiddelijke ingang worden ontslagen!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 20:37
Thomas
Thomas is offline
Als het EK niet wordt gehaald dan moet ontslag volgen.
Als men het EK wel haalt dan zal er intern nog het een en ander besproken moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 22:28
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
houn schreef op 18-11-2003 @ 16:58:
Gullit, dat is een man die EN zelf een hele goeie was..waar ze dus respect voor hebben en hij heeft een goeie visie plus: hij staat tussen de spelers in.
enig nadeel is wel dat zijn maatje Seedorf ALTIJD zal spelen.
Opzich ben ik het hier ook wel mee eens, maar wil Gullit nog wel trainer worden? Aangezien hij veel commentaar geeft voor NOS ed.
Met Rijkaard is het ook redelijk goed uitgepakt vond ik.
Maar ik wil niet weer een groot toernooi missen dus Advocaat zal wel blijven.
Oud 18-11-2003, 22:45
houn
houn is offline
Gullit wil zeker wel trainer worden..sterker nog: dat is ie al
bij oranje onder 19 geloof ik. en hij zou sowieso al meegaan naar het eindtoernooi zelf...dus zal ie ook wel hoofdtrainer willen worden, ik zag gisteren trouwens Guus Hiddink ook weer openlijk soliciteren naar een baan bij de KNVB
Oud 18-11-2003, 22:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Van mij mag Gullit het worden, vind het ook een aardige man.(niet persoonlijk voor de bijdehande mensen hier)

Hiddink hoeft van mij niet zo nodig.
Oud 18-11-2003, 23:11
Verwijderd
Rinus Israel. Die pakt de spelers tenminste wel lekker hard aan.

Maar dat is nu eigenlijk te laat, omdat nu een heel veel van de 'luie' internationals moeten gaan stoppen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 09:21
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 19-11-2003 @ 00:11:
Rinus Israel. Die pakt de spelers tenminste wel lekker hard aan.
Die uitspraak over Ferrie Bodde

Ik zou Ruud Gullit ook wel een goede opvolger vinden. Koeman moet nog een paar jaar bij Ajax blijven, en P$V wil Hiddink niet kwijt. Jol heeft nog niet bewezen het niveau aan te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 12:05
boer
boer is offline
als nederland zich wel klalificeert moet advocaat toch stoppen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 15:00
Verwijderd
Ik denk dat ie toch wel opstapt, wat er ook gebeurt vanavond Misschien wel beter ook... Vernieuwing moet sowieso worden ingevoerd in dit elftal, dus begin met de trainer
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 15:05
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik denk alleen dat ie te arrogant is om uitzichzelf op te stappen als trainer.
Oud 19-11-2003, 18:24
gsuss4ever
gsuss4ever is offline
hij is een egowwist hij luistert nie naar van hanegem !!
van hanegem heeft wa gelijk jonge spelers op stelle die overmars is helemaal kut als je daar noue arjen robben neer zet kom je te minste op ut ek met van de vaart en snijder!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 18:37
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
gsuss4ever schreef op 19-11-2003 @ 19:24:
hij is een egowwist hij luistert nie naar van hanegem !!
van hanegem heeft wa gelijk jonge spelers op stelle die overmars is helemaal kut als je daar noue arjen robben neer zet kom je te minste op ut ek met van de vaart en snijder!!!!
Wow! Na 3 keer lezen snap ik de tekst nog niet. Wat bedoel je nou met: ''van hanegem heeft wa gelijk jonge spelers op stelle''?
De enige zin die ik wel goed snap is dat jij denkt/vindt dat hij niet naar Van Hanegem luisterd. Maar hoe weet jij dat nou? Jij kent de precieze mening van Van Hanegem niet. Messchien heeft hij geen eens een mening over het opstellen.

Trouwens, boven je rechtermuisknop zit een toets waar o.a. dit tekentje op staat: '>'. Met dezelfde knop kun je ook punten (van die kleine stipjes) maken, gebruik die dus ook.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:50
Methuselah
Methuselah is offline
Ik wou dat je die poll kon resetten en zo aantonen dat 't Nederlandse volk echt geen BAL verstand heeft van voetbal.

En gewoon schapen zijn.
Oud 19-11-2003, 21:54
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 19-11-2003 @ 22:50:
Ik wou dat je die poll kon resetten en zo aantonen dat 't Nederlandse volk echt geen BAL verstand heeft van voetbal.

En gewoon schapen zijn.
haha

We zouden idd een nieuwe poll moeten maken!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hij mag na gister nog wel ff blijven, op voorwaarde dat hij een deel van die ouwe knakkers volgend jaar thuis laat.
Oud 20-11-2003, 08:32
Goede Fee
Goede Fee is offline
Wat mij betreft mag hij ook nog wel even blijven. Gisteren speelde de jonge spelers ontzettend goed vond ik! Zolang hij die oudere spelers maar uit de selectie houdt, vind ik dat hij wel mag blijven!
Oud 20-11-2003, 10:13
Verwijderd
Advocaat zal misschien wel een beetje balen dat het volk gelijk had. Gelukkig begon hij eindelijk helder te denken (het had niet later moeten gebeuren) en heeft hij ons toch naar Portugal geleidt. Mits hij aan deze speelwijze blijft vasthouden (en De Boer + Kluivert op de bank houdt) mag hij van mij blijven hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 15:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik blijf erbij dat ie wel mag oprotten.
Hij kan zich niet in 1 wedstrijd bewijzen dat ie het wel goed zou kunnen.
De hele voorronde speelde Oranje niet goed op een aantal wedstrijd na misschien.
Hij had het eerder moeten bedenken dat ie niet met Kluivert/Nistelrooij in de spits kon spelen.
Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen.

Bij mij heeft ie zijn crediet verspeelt.
Oud 20-11-2003, 17:09
Kirk22
Kirk22 is offline
Martin Jol!!
Reageren

Regels voor berichten