|
|
Bekijk resultaten poll: wat moet er gebeuren met Dick na uitschakeling? | |||
Dick Advocaat moet dan met onmiddelijke ingang worden ontslagen! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
36 | 62.07% |
Dick mag nog wel ff blijven |
14 | 24.14% |
Andere mening:.... |
8 | 13.79% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is erg makkelijk de bondscoach de schuld te geven van het miserabele spel van de Oranjespelers. Ik heb "anders" gestemd, want misschien ligt het wel aan Advocaat, maar ik vrees van niet. Ik vrees dat een andere coach er evenmin een teamspirit in het team kan blazen.
Ik zie liever dat iedere ervaren interlander eruit geflikkerd wordt en plaats maakt voor nieuw en fris talent. Misschien spelen we even technisch was slechter, maar er is in ieder geval teamspirit en hebben we weer vechtende leeuwen op het veld staan dan leeuwen die liever in de savanne zitten te zonnebaden omdat ze alles toch al voorgeschoteld krijgen (lees: geld).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik denk dat het een mengeling is van factoren:
ten eerste de spelers zelf, ze zijn natuurluk zo verwend als de pest..en gaan niet met de juiste instelling het veld in. ten tweede denk ik dat de trainer er wel wat mee te maken heeft. Als je een trainer hebt waarvoor je door het vuur wilt gaan werkt dat motiverend. ik denk dat dat bij advocaat niet het geval is. ik heb zo het idee dat die spelers denken: laat die ouwe dikke man maar tetteren, voor hem doe ik niets. maar toch willen ze natuurlijk hun eigen gezicht ook niet verliezen..(zou je denken) Advocaat is ook een man die veel te veel de discussie aangaat..en eigenlijk ALTIJD boos is, dus als ie dan een keer wil uitvallen tegen de spelersgroep dan komt dat niet geloofwaardig meer over omdat ie toch altijd zo doet. Ik denk sowieso dat je een trainer moet hebben die zelf op zeer hoog niveau gevoetbald heeft: ik noem bijvoorbeeld Ruud Gullit, Ronald Koeman etc.. volgens mij denken ze gewoon van: die advocaat gaat mij hier even vertellen hoe het moet zeker?! terwijl hij zelf een "beperkte" voetballer is geweest. dus dat werkt niet echt. ten derde denk ik dat een aantal spelers al lang over zijn top is..dus dat er echt drastisch verjonging moet komen.
Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 22:35. |
![]() |
|
Op o.a. www.vi.nl is te lezen dat Advocaat heeft aangegeven dat er weer spelers zijn geweest die zich niet aan de voorafgemaakte afspraken hebben gehouden... Dit keer was het de verdediging die ervoor zorgde dat het middenveld onmogelijk maakte om er kort op te zitten en te pressen, door ze steeds terug te roepen.
Dit bericht vond ik hoogst opvallend. Van Bronckhorst had namelijk aangegeven dat ie niet meeschoof naar voren omdat ie van Advocaat dit niet mocht... Spelers en trainer liggen duidelijk niet op een golflengte, dit is slechts een voorbeeld daarvan. Maar als je als trainer al naar buiten gaat lopen brengen dat de spelers totaal niet naar je luisteren kun je mijns inziens er beter mee uitscheien...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Boeit niet. Als Nederland zich te woensdag niet plaatst dan stapt hij zelf op.
Maar ik ben stiekem voorstander dat hij er mee stopt! En ik hoop op een trainer die stopt naar "namen" te kijken maar naar het kwaliteit en de vorm op dit moment.
||
Citaat:
Van Gaal, Advocaat, Hiddink allemaal trainers met een grote naam als trainer.(idd Rijkaard staat er niet tussen) Maar een trainer als bijv. Henk ten Cate, Martin Jol oid.
|
Het probleem voor het Nederlandselftal is ze hebben geen zwoegers tussen de sterren staan. Toen Feyenoord de Uefa-cup won hadden we een paar sterren maar tegelijker tijd een aantal mindere goden de zwoegers zij deden gewoon hun werk en zijn misschien nu al vergeten, maar een van Hooijdonk en Tomasson zullen hun niet vergeten.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Gullit, dat is een man die EN zelf een hele goeie was..waar ze dus respect voor hebben en hij heeft een goeie visie plus: hij staat tussen de spelers in.
enig nadeel is wel dat zijn maatje Seedorf ALTIJD zal spelen.
Laatst gewijzigd op 18-11-2003 om 18:44. |
![]() |
||
Citaat:
Met Rijkaard is het ook redelijk goed uitgepakt vond ik. Maar ik wil niet weer een groot toernooi missen dus Advocaat zal wel blijven.
|
Gullit wil zeker wel trainer worden..sterker nog: dat is ie al
bij oranje onder 19 geloof ik. en hij zou sowieso al meegaan naar het eindtoernooi zelf...dus zal ie ook wel hoofdtrainer willen worden, ik zag gisteren trouwens Guus Hiddink ook weer openlijk soliciteren naar een baan bij de KNVB
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zou Ruud Gullit ook wel een goede opvolger vinden. Koeman moet nog een paar jaar bij Ajax blijven, en P$V wil Hiddink niet kwijt. Jol heeft nog niet bewezen het niveau aan te kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
De enige zin die ik wel goed snap is dat jij denkt/vindt dat hij niet naar Van Hanegem luisterd. Maar hoe weet jij dat nou? Jij kent de precieze mening van Van Hanegem niet. Messchien heeft hij geen eens een mening over het opstellen. Trouwens, boven je rechtermuisknop zit een toets waar o.a. dit tekentje op staat: '>'. Met dezelfde knop kun je ook punten (van die kleine stipjes) maken, gebruik die dus ook. ![]() |
![]() |
|
Ik wou dat je die poll kon resetten en zo aantonen dat 't Nederlandse volk echt geen BAL verstand heeft van voetbal.
![]() En gewoon schapen zijn.
|
Verwijderd
|
Advocaat zal misschien wel een beetje balen dat het volk gelijk had. Gelukkig begon hij eindelijk helder te denken (het had niet later moeten gebeuren) en heeft hij ons toch naar Portugal geleidt. Mits hij aan deze speelwijze blijft vasthouden (en De Boer + Kluivert op de bank houdt) mag hij van mij blijven hoor.
|
![]() |
|
Ik blijf erbij dat ie wel mag oprotten.
Hij kan zich niet in 1 wedstrijd bewijzen dat ie het wel goed zou kunnen. De hele voorronde speelde Oranje niet goed op een aantal wedstrijd na misschien. Hij had het eerder moeten bedenken dat ie niet met Kluivert/Nistelrooij in de spits kon spelen. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen. Bij mij heeft ie zijn crediet verspeelt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Vrije tijd |
Advocaat nou wel of niet bondscoach? Vincent Vega | 3 | 25-01-2002 12:49 | |
Vrije tijd |
Advocaat en Van Hanegem bondscoach Nederland Forza_Vak X | 10 | 25-01-2002 10:27 | |
Vrije tijd |
Advocaat opvolger van Gaal more.than.a.woman | 23 | 11-01-2002 07:15 |