| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
orange butt, ww, k2,skunk, een puple haze rook ik vaak
orange butt is mijn favo is lekker en je word er goed stoned van (vrolijk maar niet sloom) bij ali (haal het niet zelf) geen id hoe duur per gram haal meestal zakkie 12 hasj geen favo
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
in china town en de 1 gramzakjes zijn idd soms blauw, en t is idd relax ze hebben er nu ook nieuwe, jetleg ofzo en dat is ook best wel focking sterk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() anyway, lekkerste weed vind ik Skunk, van de Bakkerij in Eindhoven.. of Silver Chiva (???) van de tax hasj rook ik niet... laatste tijd wel meer, alleen ben te dement om de namen te kunnen onthouden
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
hummzzz... lekkerste wiet... kweet alleen welke ik minder lekker vind en welke ik wel zie zitten.... khou niet zo van white widow en northern light, maar weer wel van northern light extra, shiva, santa maria, orange bud maar toch 1 van mijn favorietjes: K2
nou, hashish vink altijd wel lekker, maar ben vooral gericht op hya-hya... vink wel jammie |
|
|
|
|
|
Afgelopen week had ik PP en die was echt superfijn, na één hijs was ik al half-stoned, iets wat ik niet gewent ben dankzij de edelweiss van de huisdealertjes...
weet iemand trouwens of mensen die veel blowen nou juist meer of minder weed nodig hebben om stoned te zijn. In een info foldertje stond dat je minder nodig had, maar voor de rest zegt iedereen dat je juist meer nodig hebt.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 23:50 | |
| Drugs & Alcohol |
spacecake Ignis | 35 | 07-03-2003 23:42 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |