Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder: - Pieter Storms (breekijzer dus) - alle reality-soaps (patty's posse, the adams family, bauers etc.) - uiteraard alle belspellen incl. lijn 4 - alles dat gepresenteerd word door lucille werner (ligt dus vooral aan haar) en zo kan ik nog wel even doorgaan |
![]() |
||
Citaat:
![]() Star Trek laat je denken als mens, niet als nederlander of blanke of weet ik veel wat.
||
Citaat:
Maar ieder z'n mening natuurlijk... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Of je deze shit nu wel of niet kijkt, de dag erop heeft iedereen op school het erover en krijg je toch nog te horen dat Jim of Jamai en hoe die eikels nog meer heten toch wel zo geweldig zijn. ![]() Ik heb al plannen om te emigreren naar een land waar Idols niet wordt uitgezonden voordat ze beginnen met Idols 2. ![]()
||
Citaat:
Ohh.. ik hoop maar de Idols 2 flopt, zodat er geen Idols 3 komt, want dat overleef ik denk ik niet.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Van mij mogen weg: - All You Need Is Love - belspelletjes - Idols - programma's met Andre van Duin/ Ron Brandsteder/ Henny Huisman of andere presentatoren die allang weg hadden gemoeten - TelSell en alle aanverwante dingen (of ze moeten eens met nieuwe voorwerpen komen, dan is het wel even leuk ![]() - die balkjes bij TMF met SMSjes, het verneukt heel de clip - heel TMF kan eigenlijk wel weg en doe er een zender voor in de plaats met echt alleen maar clips en geen rotzooi erbij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enne hoe bedoel je de plank misslaan.. ze lijken meer op de realiteit dan die star trek serie dingen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Star Trek is fictie... science-fiction zelfs. Dan is juist het grote kenmerk dat ze inderdaad niet realistisch zijn. Maar het 'science' van het science-fiction geeft al aan dat ze er zeker over nagedacht hebben. Wetenschappelijke fictie gaat een boel research in zitten, geloof me. |
![]() |
|
Belspelletjes.
Homeshopshit. Hart van Nederland en de rest van de oversympathieke programma's van Sbs6. Die nieuwe cosmeticaprogramma's waar mensen een make-over krijgen ![]() Alle Nederlands-nagesynchroniseerde tekenfilms. Ergernis alom ![]()
|
Niets hoeft echt weg...(naja, die vervelende belspelletjes misschien, maar voor de rest...)!
Als het programma je niet bevalt, dan kijk je er toch niet naar. Als niemand naar dat programma kijkt dan gaat het programma vanzelf onmiddelijk van de buis. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 17:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Als niemand kijkt I C U | 12 | 08-03-2006 16:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |