Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
We zijn ooit met een groepje onder een schoolfeest in het park gaan blowen
![]() Komt een vriend van me huppelend het speeltuintje binnen (dr is een speeltuintje in ons park): "Wie wil dr met mij wippen?!" Ik zo jaaaa ikke ![]() ![]() Ook wel grappig: (ook diezelfde avond nog) Äl huppelend: "Heeeeeeej kijk een BOOOOWM! Zal ik um een knuffel geven, ja dat vind die vast wel cool....kom maar hier hoor, loessje houdt wel van je ![]() Maar je had er eik gewoon bij moeten zijn om het grappig te vinden....gingen we met ze alle bomen knuffelen ![]() ![]()
|
onder m'n paddo trip:
Wow, ik zit in de regenboogvallei van kleur en emotie. Kweenie waarom, maar ik heb dit stukje gang al 5 keer doorgelopen en ik zal het zeker nog 6 keer doen. Deze pannenkoek smaakt naar rauwe zeem! Is het al tijd om met Henk te bellen?
|
Ik: vindt je niet dat je een beetje teveel gebruikt.
Jongen op gabberparty: hoezo jij blowt toch ook.. Ik: Ja maar ik had het over andere dingen. Jongen op gabberparty: Hoezo? Drugs=Drugs, je schrijft het hetzelfde.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
een vriend van me op oud en nieuw, toen met het dat de euro kwam...we waren allemaal wel stoned...komt die gast in eens met:
"de gulden is future" we hebben em daar tog zo lang om uitgelachen....jaren dr na nog ![]()
|
Zondag ochtend, na een feestelijke nacht in Hengelo met Steve, Frizo en bibi, in de trein zitten en dan maar uit het raam kijken en crappy shit verzinnen als:
Onzin uitkramen is als hagelslag in de cola, grappig maar nutteloos met een bittere nasmaak. In een rechte lijn door de schaduw is nooit koeler. Ja mij nemen we dus niet meer serieus, maar op het moment was dit allemaal best grappig.
|
Ikke naast Aepie in paddotrip:
EPD: Ik ben een golf Aep: Hè?.................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EPD: Stil nou, je haalt me uit me golf! Aep: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EPD: Shit, ik ben eruit... Oh nee! Daar ben ik weer! Aep: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
||
Citaat:
dit doe ik serieus ook wel eens als ik nix gerookt of gedronken heb.. ![]()
|
We zitten buiten met een paar maten. Peter heeft een lampje bij zich en sjaak heeft een waterpijp in z'n hand
Sjaak--> Mag ik je lampje Peter --> Ik heb ook een aansteker Sjaak --> Nee, maar ik wil je lampje Peter --> een lampje werkt niet, ik heb een aansteker Sjaak --> Ik wil je LAMPJE Peter --> Jamaar waarom dan? Sjaak --> Om m'n aansteker te zoeken !!!! ![]()
|
![]() |
ik kom samen met een maat van mij van een nieuw jaars feest het was 6 uur en waren allebij zwaar bezopen.
we gingen door het weiland terug (dat was sneller volgens hem). lopen we door een tuin van een huis heen. zegtie: "hey waarom hebben ze hier ineens een huis neer gezet???" dat huis stond er achteraf al jaren. Ik heb er zooo om gelachen zo droog kwam het eruit. |
![]() |
|
"jaman, dalijk ga je dood door die lamp. Valt ie je ineens aan ofzo"
"joh, dan vermoord ie me zeker met zijn lichtstraal?" "ja, dat noemen ze ook wel schijndood" ![]() Kwam er iig heel droop uit tijdens me acidtrippie, maargoed, denk ook dat het zoiets is van "je had erbij moeten zijn"
||
Citaat:
in die eerste zin toon je heel veel zelfkennis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
-"Weet je. Ik dacht vroeger serieus dat je haar zwart was." Die persoon heeft ook zwart haar, en nooit anders gehad. ![]() -"Niet zo lachen want dan gaat je neus raar doen en wil mijn neus meedoen" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh! De Piemeltjes theorie!
Deze hebben we uitgeschreven de volgende dag dus vandaar dat ik hem nog weet. 'Het Ontstaan Van De Meisjes Zonder Vagina Ooit was er ergens een ernstige gasexplosie en daardoor kregen alle baby jongetjes in die buurt supernatuurlijke krachten. Door die krachten hadden ze de mogelijkheid om 3, maar dan ook 4 keer naar de lamp te vliegen. Wel nadat ze eerst op de grond een stropje hadden gemaakt (weetje wel zo'n strop, met zo'n lus). Dus dat deden ze dan. Eenmaal aangekomen bij de lamp hingen ze daar hun stropje aan en sprongen ze weer naar beneden. Hierna konden ze nog één keer naar de lamp vliegen. En daar gingen ze dan met hun piemeltje aan hangen. Na enige tijd daar gehangen te hebben werd het piemeltje zwart en stierf het af. Nu hadden de babytjes geen houvast meer en vielen ze weer op de grond. De zwarte piemeltjes hingen nog in dat stropje aan het plafond. De babytjes werden weer gevonden door hun moeders, en werden naar huis mee terug genomen. Doordat de jongetjes geen piemeltjes meer hadden, dachtten de moeders dat het meisjes waren, en voedden dus hun kroost ook zo op. De pubertijd brak aan, en de kindjes begonnen schaamhaar te ontwikkelen. Maar op de plek waar ooit een piemeltje zat, zat nu geen schaamhaar, in de vorm van een omgekeerde Mickey Mouse (dat hoofd). Dus zo kwamen de Meisjes Zonder Vagina. Nou nog de oorzaak van astma. Dit kwam door die piemeltjes die allemaal aan de lamp hingen. Ze waaiden er uit en vlogen door de lucht. Ze kwamen in de longen van mensen terecht, en ze kregen astma. Piemeltjes Astma.' We hadden erg aparte spacecake. ![]() |
![]() |
|
ik zat laatst met een vriend in het bos te blowen.. hebben we daar 5 min nadat de blow op was nog ff gezeten, reden we richting mijn huis, en op die route ligt school.. dus toen we eenmaal voorbij school reden kwam de droge opmerking "eej... dat is school" uit me mond : /
|
Onder invloed van xtc tegen een Finse vriendin van mij, die ik kon van chat, nadat ik haar de hele tijd had zitte klieren omdat k der toch maar stom vond:
''Im sorry ive been so rude to you this week, but youre just such an idiot snowwoman! And i bet u fuck those things... uhmm.. those dears.. from santa.. with the red noses.. YES U FUCK THEM!'' (En in plaats van kwaad op me te zijn gaf ze me een knuffel ![]()
|
laatst zat ik samen met een vriend- allebei al redelijk onder invloed- rond een uur of 3 snachts op een bankje wat te blowen en wat onnozel te doen, als we opeens een haan horen kraaien, wat nogal grappig klonk in die omstandigheden. En even later was zowat elke haan uit de buurt aan het kraaien om 3u, en wij lachen natuurlijk, en verder fantaseren over die hanen. En op een gegeven moment zeg ik iets als 'hun wekker staat nog op zomeruur ofzo', waarop mijn vriend zegt: "maar neen, hanen hebben toch geen wekkers, die hebben allemaal zo'n klein krekeltje die in hun oor komt fluisteren hoe laat het is"
gevolg: een mega lange lachkick
||
Citaat:
je moet niet meer van zulke mensen omgaan ![]()
|
'k word naar huis gebracht door 'n vriend van me:
hij: "ja, maar hoe zit dat dan met die puntjes?" ik: "nou, omdat ze in die korte tijd met die drankjes enzo, juist willen bepalen of die wel of niet betrouwbaar is en dat terwijl je dat helemaal niet kan zeggen na tien minuten puntjes." Hij: "He?! Ja, maar ik heb het nu over haar, ze zeggen altijd dat ik dode puntjes heb" gut.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |