Advertentie | |
|
![]() |
|
ga met em op vakantie naar t buitenland.... hoeft niets speciaals te zijn.... voor een paar weken.
zorg ervoor dat ie niets mee neemt. zolang de mogelijkheid om te gebruiken er niet is gebeurt het ook niet. en probeer em in te laten zien dat ie na die paar weken net zo goed kan stoppen
||
Citaat:
|
Dat is kut voor je, ik heb ook een aantal vrienden helemaal naar de klote zien gaan door de drugs (1 zwerft nu in amsterdam rond
![]() Het is te hopen dat die vriend snel inziet dat ie hulp nodig heeft en dat ie ook echt zelf wilt afkicken. En het klinkt misschien hard, maar het blijft zijn eigen schuld dat ie aan die shit is begonnen dus jij moet jezelf iig niet schuldig gaan voelen. Sterkte iig
||
Citaat:
||
Citaat:
haha....robert ten brink is SO GAY!!!
|
Beste mensen,
zoals ik enkele dagen geleden in mijn topic liet doorschemeren wat er aan de hand was met mijn goede vriend Paul.(verslaafd aan de cocaine voor degene die het niet wisten) Na lang aandringen is hij vandaag bij het RIAGG geweest om over zijn problemen te praten. Omdat hij niet alleen durfde omdat hij bang was dat die een woede aanval zou krijgen vroeg die aan mij of ik meeging. Al snel werd duidelijk dat niet alleen cocaine een rol speelde maar dat hij ook regelmatig heroine(hoertjes) oppikt om daar de liefde mee te bedrijven. Hier schrok ik erg van omdat hij enkele maanden geleden nog behoorlijk verlegen tegenover meisjes was. Hij wordt morgen onderzocht bij de dokter, waar ze zullen kijken of hij geen enge ziektes heeft opgelopen. Volgende heeft hij een vervolg gesprek bij het RIAGG om te kijken wat het beste is om te doen. Ik ben wel blij dat die is gegaan maar misschien heeft die nu wel een soa of nog erger aids! Ik hoop dat het meevalt....... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een vriend van hem * Marne * | 3 | 06-07-2003 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis een vriendje...en iedereen lijkt er een te hebben stinkdiertje | 34 | 01-06-2003 23:28 | |
Psychologie |
je hebt een vriend diane | 1 | 15-09-2002 10:20 | |
Liefde & Relatie |
(G)een vriendje 20marianne12 | 23 | 05-09-2002 19:56 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |