Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(of niet? bij mij was dat gisteravond eventjes gebeurd)
|
Verwijderd
|
![]() Eigenlijk zegt dit alles. Ik sta daar aan het begin van die trap. Je ziet het niet, maar ik stel me voor dat daar onder al nog zo'n stuk trap is geweest. Ik sta nu in het midden. Alleen. Mijn voeten voelen de treden. Ze doen pijn en ik moet nu kiezen. Er is geen steun, niemand die me helpt te kiezen. Ik moet het zelf doen. Wat wil ik bereiken? Durf ik het aan om in mijn eentje weer omhoog te klimmen, nu ik al zover gekomen ben? Ik wil naar boven, zoals iedereen gelukkig wil zijn. Maar heb ik nog genoeg doorzettingsvermogen, nog genoeg vechtlust om adem te happen en door te lopen? Of laat ik me afzakken, back to darkness.. Terug naar alles wat ik ooit heb gehad en nooit meer wil zien. Terug naar dat wat mijn leven maakte tot wat het nu is. Ik weet wat ik wil, maar nu moet ik nog lopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
er is geen foto die kan uitbeelden dat ik het gevoel heb van een "long run back".
back als in terug naar mijn oude ik dus, terug naar marnix-met-zelfvertrouwen. terug naar-niet-depressieve-marnix. terug naar de "hard-as-nails" marnix, maar dan wel de iets minder tegen alles aanschoppende versie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je mag ook, als je je een plaatje in je hoofd kan vormen, dat plaatje beschrijven. ik heb, na jouw beschrijving een plaatje in mijn hoofd... maar die zal ik hier niet neerzetten, omdat het juist om jóuw plaatje gaat. xxx
||
Citaat:
|
http://www.amybrownarchive.com/detail.asp?img=153
uitgedoofd , leeg , verlaten , met mijn rug tegen een muur ...
|
Verwijderd
|
Verdrietig... Leeg als een masker zonder iets erachter Verlaten... Alleen Hieronder staat het allemaal iets duidelijker... I’m the passive tense of a colourful language, being lived by, and living through one too many people who use me for their own convenience. Ik ben niet actief genoeg… De wereld gaat aan me voorbij hoewel ze toch zo langzaam lijkt te gaan. Ik lijk iets te missen wat ik niet blijk te missen… Of is het juist andersom? Als ik iets mis dan had ik die mooie taal kunnen zijn, me kunnen vergelijken met de andere kleurrijken. In plaats daarvan word ik door hen geleefd. Ze kennen me wel, ze kennen mijn beschrijving, maar weten niet van mijn echte bestaan. Mijn bestaan, hoewel achteraf en vergeten, dat ze toch niet willen weten, aangezien ze mijn woordvolgorde toch al gebruiken. Dankbaar dat ze zijn om mij te mogen gebruiken, snappen ze niet dat ik ook een ding op zich ben. Zo vanzelfsprekend ben ik, anderen kunnen wanneer ze het nodig hebben terugvallen op het gebruik van mijn essentie. Hun gemakzucht is mijn bestaan, geeft me reden om in de grammaticaboeken te blijven staan en contact te houden met leergierige studenten. Dankzij hen leef ik, word ik door hen gekoesterd… Maar als ze ouder worden en mijn regeltjes uit hun hoofd kennen, wat wordt er dan van mij? Mengen ze met andere talen? Volgen ze een vervolgstudie literatuur? Dan kennen ze me, hebben ze van me geleerd en ben ik niet meer nodig… Dan rest mij niets meer dan jullie een fijn gesprek te wensen Mijn verhaal: “Te zijn geweest geworden…………………..UIT!” |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb een probleem please lees dit.... devilcat | 17 | 18-02-2002 22:36 |