Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou 't wel erg handig vinden om man te zijn. Om de redenen die al gneoemd zijn:
Niet meer 1 keer per maand doodziek zijn, niet meer als enige de bosjes in hoeven als ik met vrienden in de middle of nowhere zit en moet plassen... En geen irritante vragen meer waarom ik me niet meisjesachtiger kleed en waarom ik geen make-up draag.
||
Citaat:
|
Man.
ben ik nooit ongesteld, kan ik niet zwanger worden en hoef ik dus niet 9 maanden te zeulen en dan ook nog baren. je kan veilig(er) alleen naar huis fietsen midden in de nacht, ik zou denk ik vrijer gelaten worden door mijn ouders. en ik heb ook altijd het idee dat uiterlijk minder belangrijk is, qua kleding zit je ook veel sneller goed als man zijnde. maar t is niet zo dat ik echt man zou willen zijn hoor, wat moet je toch met zo'n gekke piemel tussen je benen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Liever een vrouw/meisje, want mjah, dat ben ik toch al, en het bevalt me wel.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 16:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Vrouw!!
![]() Als vrouw kan je elke kroeg binnenlopen en diezelfde avond nog geneukt worden. Als vrouw kan je meerde keren klaarkomen. Als vrouw heb je geen last van een lul met een eigen leven. Als vrouw kan je GTST kijken zonder je er voor te schamen. ![]() Als vrouw mag je BrEeZaH drinken. Als vrouw kom je overal in. ![]() Een paar nadelen. Als vrouw kan je voor geen meter auto rijden. ![]() Je kan niet staand pissen. ![]() Je kan geen bier zuipuh en ouwehoeruh. ![]() Ongesteldheid.. iew!
||
Citaat:
Ik zou in deze tijd misschien wel liever een man zijn. Vrouwen zijn over het algemeen dommer dan mannen, dat valt niet te ontkennen, maar daar leid ik intusen wel mooi onder. ![]() -edit- Ik ben wel erg blij met mijn zachte huid. Hoewel dat ook weer tijdelijk is. ![]()
|||
Verwijderd
|
thunder110 schreef op 22-11-2003 @ 22:38:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Als man wordt je niet ongesteld, en als je lelijk bent is het minder erg dan als je lelijk bent als vrouw.
Als vrouw wordt je ongesteld en dat laat me niet zo lekker. Maar ik heb het idee dat vrouwen meer van seks genieten dan mannen, dus op dat gebied zal ik wel eens paar dagen vrouw willen zijn, ben benieuwd hoe een vrouwelijk orgasme gaat. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar (onzeker met sporten) Elisaatje97 | 8 | 10-06-2012 15:54 | |
Algemene schoolzaken |
wat doe jij het liefst thuis? stephan85 | 26 | 21-01-2006 20:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Seksualiteit |
artikel: jong Zweeds stel krijgt baby Verwijderd | 33 | 13-08-2003 15:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De mogelijk verzonnen dogma's van de Islam en Christendom ZuivereZien | 27 | 26-01-2003 16:34 |