![]() |
|
![]() |
Noorderslagweekend:
• EuroSonic (Europe’s Prime New Talent Event) donderdag 8 en vrijdag 9 januari 2004, 20.00 uur - Groninger binnenstad • Noorderslag zaterdag 10 januari 2004, 20.30 uur - De Oosterpoort Groningen Kaartverkoop De voorverkoop van EuroSonic start op zaterdag 8 november, de voorverkoop van Noorderslag en passepartouts voor het hele Noorderslagweekend begint op zaterdag 6 december bij de bekende adressen. De eerste namen voor EuroSonic zijn: A.S Dragon (F) Admiral Freebee (B) Alfie (GB) Ane Brun (NO) Anima Sound System (HON) Arsenal (B) A.S. Dragon Baby Woodrose (DK) Ilene Barnes (F) Bell X1 (IRL) Birdpen Brazen (CH) Chief Mart's Cléan Cloroform Cranebuilders (GB) Deelder Draait! Don Johnson Big Band (FIN) The Ex Franz Ferdinand Fiamma The Frames (IRL) The Gathering Ghinzu (B) Haydamaki (UKR) Hell On Wheels (SWE) Hera Hulk Jeebees Kaada Kamino M.A.S.S. Adam Masterson MC Deam Meganoidi Minus Modena City Ramblers (I) Mew (DK) Mustasch Myslovitz (PL) Ralph Myerz & the Jack Herren Band (NO) Nits Parno Graszt Puppetmastaz Real Ones Ricochets Seeed (D) Simple Kid (GB) Soulvation (NL) The Soundtrack Of Our Lives(SWE) Spillsbury St. Thomas Teitur Tigerbeat Tim Christensen Trashmonkeys Under Byen (DK) Water Lily Whyte Seeds Wynona Zuzana Smatanová (SK) (meer volgt, programma onder voorbehoud) De eerste namen voor Noorderslag zijn: Within Temptation Intwine Stuurbaard Bakkebaard zZz Alamo Race Track Green Hornet K-liber Olabola Double Trouble Lawn dj Moortje en de vijf winnaars van de Essent Awards: Benny Sings Epica Wyatt Opgezwolle League of XO Gentlemen leuk festival ik ga weer dit jaar www.noorderslag.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij spelen op de donderdagavond in de Shadrak met Autumn en nog wat bands
||
![]() |
Citaat:
en bij de lijst van namen voor Noorderslag hoort ook nog de winnaar van de grote prijs van Nederland 2003, dat wordt 6 december in de melkweg gehouden, dus daar maken wij OOK nog kans op!
||
![]() |
Citaat:
![]() En voor de rest ben ik er het hele weekend ![]() |
![]() |
|
![]() |
passepartouts uitverkocht volgens www.ticketservice.nl
alleen nog maar losse kaarten te koop voor noorderslag/ eurosonic.
|
Verwijderd
|
Ik denk eigenlijk wel dat ik even naar Simplon ga, wil zeker
Björn Torske , DJ Jorgensen , DJ Juan Sanchez en alles wat Simplon te bieden heeft.. en tevens vrijdag naar The Palace ga, aangezien ze daar Ace Showcase : Urban Electric hebben.. Linkje . Maar voor Simplon heb ik toch een hele Noorderslag/Eurosonic kaart nodig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaitrekkersdebat met borsthoning #982 Verwijderd | 500 | 24-05-2010 21:55 | |
Algemene schoolzaken |
vragenlijstje Lowlands ievie$kat | 32 | 27-01-2005 14:47 | |
Muziek |
Noorderslag weekend 13/14/15 januari 2005 Verwijderd | 24 | 21-12-2004 16:25 | |
Muziek |
[festival]Nederland - België 6/9/2003 Melkweg/Paradiso Silent Enigma | 18 | 02-09-2003 02:13 | |
Muziek |
[festival] Noorderslag/ Eurosonic Sint Enigma | 15 | 01-12-2002 14:03 |