Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wetenschap is er om de mens te dienen, en als er mannen zijn die dolgraag zwanger willen worden (in homoparen bijvoorbeeld) dan zie ik geen reden om dat níet toe te staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (vind t eng)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Tweede punt: jij zegt dat je alleen aan je eigen geluk denkt als je je laat ombouwen. Dan ga je er dus vanuit dat het voor anderen ongeluk oplevert als je je laat ombouwen. Dat is in mijn ogen een misvatting. Citaat:
Geen verschil meer zien tussen man en vrouw, mens en dier is naar mijn mening een nogal overtrokken uitspraak. |
![]() |
|
Ik ben bij deze fan van Yousra. Vooral vanwege d'r sig.
![]() Maar in het geval van het homohuwelijk ben ik het helaas niet met d'r eens ( ![]() Ik vind het slecht om mensen te dwingen om volgens de regels van een God waar ze niet in geloven te leven. Als zij er gelukkig van worden; van mij mogen ze. Het grote verschil met pedofilie is natuurlijk dat je het hier hebt over volwassenen die iets vrijwillig en bewust doen. Zelfde met naaktloperij: daar hebben anderen wel last van, en is dus niet toegestaan.
||
![]() |
Citaat:
Als je denkt dat kinderen je gelukkig maken en je laat er als man een plaatsen, dan denk je dus alleen aan jezelf. Je betrekt er echter ook het leven van dat kind bij. Het is toch niet in te schatten wat voor invloed dat heeft? 2. Maar is het de bedoeling dat kinderen het normaal vinden dat ze uit hun vader geboren zijn en dat hun moeder een aanhangsel heeft aan laten meten? Voor mij niet, maar wie ben ik? 3. Dat zei ik omdat homosexualiteit hier als natuurlijk verschijsel werd verklaard omdat dieren het ook doen. Dat zal best maar wij zijn geen dieren en dat verschil mag er ook best zijn.
|
Verwijderd
|
Met Martian eens. Mijns inziens komen vrijwel alle (traditionele) opvattingen over de positie en de rol van mannen en vrouwen uit geloofsboeken of op geloof gegronde culturele opvattingen. Mensen die daar niet in geloven, hebben daar geen ene moer mee te maken en moeten dus ook niet gedwongen kunnen worden zich aan die normen te conformeren.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In ieder geval, ik heb er ook niet direct last van maar ik vrees een negatieve invloed op de maatschappij. Ik ben ook niet voor het dwingen van mensen en eventuee regels van God hebben er even niks mee te maken. Maar dat vrijheid-blijheid idee gaat niet voor elke kwestie op vind ik, je kunt niet alles toe laten omdat het iemand gelukkig maakt.
||
![]() |
Citaat:
Je hoeft niet persé ongelovig te zijn om deze modernisering toe te juichen en andersom.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uitgaan van persoonlijk geluk is ook maar een betrekkelijke zaak.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat heeft met de wet weinig te maken.
|
![]() |
Mijn vertrouwen in Amerika, het Amerikaanse recht en de partijdige politiek gekozen Amerikaanse rechters leiden met tot de conclusie dat het vast niks wordt. Jammer.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://www.cbsnews.com/stories/2003/...in583048.shtml
Perhaps reflecting that dilemma, the president did not specifically call Wednesday for a constitutional amendment blocking gay marriage, as some conservatives have. "Marriage is a sacred institution between a man and a woman," the president said in a statement. "I will work with congressional leaders and others to do what is legally necessary to defend the sanctity of marriage." Wat zou dat inhouden? Zou dat betekenen dat de federal government kan beapelen of ze in Massachusetts het homohuwelijk invoeren?
||
Citaat:
Maar dat is al drie maal eerder voorgesteld en iedere keer gesneuveld in subcommittee.
||
Citaat:
ontopic, wij mensen zijn geen dieren en zeker geen honden, dus dat die (in de islam onreine) beesten dat doen wil niet zeggen dat wij hetzelfde moeten doen. voor mij is huwelijk verzonnen door god en die had geen gay marriage in israel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Vrijheid gaat zover totdat de genomen vrijheid de vrijheid van een ander inperkt.
(Waanneer je nu precies de vrijheid van een ander inperkt, daar vallen weer hele discussies over te beginnen) Maar ik zie niet in hoe homohuwelijken of jezelf laten ombouwen de vrijheid van een ander schaadt.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
hmmz.. misschien is dat wel zo, k ben er zelf nog niet zo uit... persoonlijk denk ik niet dat het homohuwelijk iets goeds is, vanuit mn geloof..... maar aan de andere kant is dat geen argument voor anderen... waarom kan er voor homo's die een zo'n contract met elkaar aan willen gaan, niet iets anders in het leven geroepen worden? Iets waarin ook rechten enzo zijn vastgelegd, maar meer voorsteld dan zo'n samenlevingscontract of hoe het ook heten mag.... zou dat niet een mooie middenweg zijn? Daarnaast vind ik dat als je het homohuwelijk wel invoert, je ambtenaren vd burgerlijke stand en kerken niet mag dwingen om dit uit te voeren, als deze mensen daar grote bezwaren tegen hebben.....
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
HOMO-ITIS: A terrible disease that infects a Chritian Nation and displays the same symptoms of Cancer, yet terribly has an immunity to common sense and morality.
Our nation the United State of the Earth has been recently ravaged by this new disease. It is spreading faster than A.I.D.S. and doesn't seem to be treated with anything other than .223 bullets. I recommend curing local infected areas by using copius amounts of Remmington Shells and ash-wood bats. Remember to wear eye protection, SAFETY FIRST! ![]() wat je allemaal niet tegenkomt op het net ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En er is wel iets mis met het saboteren van abortusklinieken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, iets wat geen bewustzijn heeft kun je niet vermoorden.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is geen voorkomen van moord, want er is geen sprake van moord, maar van abortus wat iets geheel anders is dan moord. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens is de bijbel maar een stoffig oud boek, dat op grote vlakken gewoon ongelijk heeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
imho ofcourse.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat: